Amúgy voltam ma kipufogót javíttatni...Totónak vannak érdekes megoldásai...nem a rezót alakította (vissza) a motorhoz, hanem a motort a rezóhoz...végülis ez egyszerűbb meg gyorsabb volt csak innentől ugye a gép kevéssé kompatibilis bármilyen más "gyári" csővel...cserébe legalább fillérekből megvolt...
De asszem az lesz majd a vége hogy ha lesz zsém el kell zarándokoljak Albert Petihez, csináltatni egy másik rezót meg a mostanit rendbehozatni + a motort helyreállíttatni...
hát szívesen megmutatom neked ....csak valamelyik motorozásra megint el kell jönnöd ......csak nem tudom mikor mennénk mert hétvége kétes mert egyik haverunknak (gabi) ismered ...most szombaton lesz az esküvője .....aztán szerintem vasárnap fexek
nem írok szart mert akkor hazudnék...inkább az igazat szoktam írni....
ezekről se a gg tehetett ....lenes úgyhagyott valamit és leszopódott az akksi ...behúztuk reggel és onnantól ne volt vele gáz...
a kicsi gg-t meg agyonszerelték és villanyproblémája lett ....ott is meg lehetett volna csinálni az erdőbe de sok szerszám kellett volna hozzá....
geciszar így visszaolvasással egybekötött válaszhadjáratot folytatni.....
tibi ihgatunk egy kávét de benézhetsz mert szögelek ...éreccségiajándékot
meg megveszik gyönyörűséges kawacsacsit is innen a műhelyből....annyira széttuningoltam, hogy már be is indul....ja és tudod ki a vásárlója a gépsárkánynak? aki már annyi motort megvett
megint kivontassak ktm -mel az erdőből egy gasgast ?
hamár ennyire téma lett a vontatás szegény lenest még a 450-esével mondjuk nem kivontattam az erdőből hanem be
a cápa imi huszonöcsi gasgas-át viszont ki vontattam de azt nem ktm-mel hanem a hondámmal....
ennyit a vontatásról csak én nem fikázom a gg-t azért nem írtam ide
hát tudni tudnék de ezt neked kell a helyszínen belőni.....mert ez akár naponta változhat akár többször is egy jó beállítás......lásd versenyzők karburálási szokásait....
de átlagosra meg tudod csinálni ......
amúgy ki kéne próbálni is előtte is utána is.....
kéne lenni egy könyvednek a berghez ...ebben egy táblázattal.....ott van az egyik tengelyén a tengerszint feletti magasság a másikon a hőmérséklet....ezt összenézed hogy hol vagy és a metszéspont ad egy értéket ...ezt megszorzod az alapfőfúvókamérettel és ez lesz a mai napra érvényes fúvókaméreted....
akkor utána még ki
sérlet a részterheléstű fajtája..utána állása....
és mikor már ezek a dolgok megvannak akkor üzemmeleg motornál finomítgatod a alapjáratikeveréklevegőcsavar állását...........
persze az úszószint az első hogy az tuti rendbe legyen.....
a beállításoknál és finomításoknál figyelembe kell venni a gyertyaarculatot is...
Amúgy voltam ma kipufogót javíttatni...Totónak vannak érdekes megoldásai...nem a rezót alakította (vissza) a motorhoz, hanem a motort a rezóhoz...végülis ez egyszerűbb meg gyorsabb volt csak innentől ugye a gép kevéssé kompatibilis bármilyen más "gyári" csővel...cserébe legalább fillérekből megvolt...
De asszem az lesz majd a vége hogy ha lesz zsém el kell zarándokoljak Albert Petihez, csináltatni egy másik rezót meg a mostanit rendbehozatni + a motort helyreállíttatni...
Mikor mész a személyidért?
Vagy....most nem 18 lettél?
ezekről se a gg tehetett ....lenes úgyhagyott valamit és leszopódott az akksi ...behúztuk reggel és onnantól ne volt vele gáz...
a kicsi gg-t meg agyonszerelték és villanyproblémája lett ....ott is meg lehetett volna csinálni az erdőbe de sok szerszám kellett volna hozzá....
tényleg
berúgok
43 még a végén én leszek a korelnök.....de szerintem nem ...vagy?
Amúgy Beer Gabi motorja szaggatta anno a láncokat!
Aztán rakott rá quad láncot és megszűnt a hibajelenség!
geciszar így visszaolvasással egybekötött válaszhadjáratot folytatni.....
tibi ihgatunk egy kávét de benézhetsz mert szögelek ...éreccségiajándékot
meg megveszik gyönyörűséges kawacsacsit is innen a műhelyből....annyira széttuningoltam, hogy már be is indul....ja és tudod ki a vásárlója a gépsárkánynak? aki már annyi motort megvett
hamár ennyire téma lett a vontatás szegény lenest még a 450-esével mondjuk nem kivontattam az erdőből hanem be
a cápa imi huszonöcsi gasgas-át viszont ki vontattam de azt nem ktm-mel hanem a hondámmal....
ennyit a vontatásról csak én nem fikázom a gg-t azért nem írtam ide
...eddig
van videóm is
lehetett volna nagyobb baj is a meggondolatlanságból ...bár úgyemléxem mi is hülyék voltunk ennyi idős korban ...talán azért volt rossz nézni....
hát tudni tudnék de ezt neked kell a helyszínen belőni.....mert ez akár naponta változhat akár többször is egy jó beállítás......lásd versenyzők karburálási szokásait....
de átlagosra meg tudod csinálni ......
amúgy ki kéne próbálni is előtte is utána is.....
kéne lenni egy könyvednek a berghez ...ebben egy táblázattal.....ott van az egyik tengelyén a tengerszint feletti magasság a másikon a hőmérséklet....ezt összenézed hogy hol vagy és a metszéspont ad egy értéket ...ezt megszorzod az alapfőfúvókamérettel és ez lesz a mai napra érvényes fúvókaméreted....
akkor utána még ki
sérlet a részterheléstű fajtája..utána állása....
és mikor már ezek a dolgok megvannak akkor üzemmeleg motornál finomítgatod a alapjáratikeveréklevegőcsavar állását...........
persze az úszószint az első hogy az tuti rendbe legyen.....
a beállításoknál és finomításoknál figyelembe kell venni a gyertyaarculatot is...