Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
engem is elbasztak, lakópihenőben 70 el nekem egy 400 as bandim volt és lehetzett velel lassan is menni.

most nagyon vacilálok a cross és bandit között. imádom a crosst, és megy is elég jól de ha crosst veszek marad a bkv. ez pedig az a dolog amit a télnél is jobban utálok.
Nemtom, nekem tavasszal nálatok a helyi túravezető (K. Attila, sztem Te is ismered) mondta indulás előtt hogy 1,5-nél lejjebb ne engedjük a guminyomást mert ki fogják csípni a sziklák a gumit...
Ha 200-zal elütnek azért az legalább ugyanannyira a Te hibád is mint a másiké...
Az _átlag_ 50-es robesz futóműve azért elég gagyi (zsíros telók pl.), meg a kis kerekek miatt az úthibákra is sokkal érzékenyebbek...kivételek mint mindenhol, persze itt is vannak...
így van...
Amikor menyerted a terméket akkor majd találsz ott egy "most fizetek" gombot.Ráklikkelsz és követed az utasításokat.
Ha egyszer már beregeltél, nem bonyolult..
azért ezt megcáfolnám,, a sziklásba, föleg ha még csuszik is, sikkal jobban kell a 0,8,, de romcsiban még 0,5-re is le szoktuk engedni,, tény hogy kell hozzá az ultravastag michelin belsö,,
másfél bár,,, ez jo,, hol akarsz indulni daytonában a herlik között,,?
az meg hogy 70-el ütnek el vagy 200-al azért az sem mind1.
abban azért vitatkoznék, hogy a féke-futóműve nem veszi fel a versenyt... de, keveset fogyaszt (mondjuk városban 2,5-3 liter)és mellékutakon jól lehet vele közlekedni, ahol nincs forgalom... mondjuk azért egy 25-ös-t lehet terelgetni...
Szerintem a robogó pont ugyanolyan veszélyes mint a nagymotor: még annyira se veszik emberszámba a robogóst mint a motorost + amennyivel lassabban megy, annyival szarabb a féke, futóműve, ráadásul teljesítmény hiányában előre sem tudsz menekülni
én is kipróbáltam, mert elöször tetszett, aztán amikor 2* kifordultak elém szabálytalanul és majdnem csatt lett, na akkor azt mondtam bekaphatják!
csak robogóval vagy kocsival járom a várost és környékét...
Hát engem nem nagyon vonz az utcai motorozás, megjöttem belőle
anno volt egy sportmotorom annak 2,5-2,9 volt a nyomás, legalábbis a gyári értékei, ezzel használtam 700 km-erig aztán gyorsan eladtam, mert nem az én világom a donormotorozás... és aki azt mondja, hogy egy 600cc-es sportmotorral lehet lassan menni, az hazudik!
hát a cr 250-hez meg talán később is könnyebben találsz kart,nem?
akkor a paypalra csak regisztrálni kell egy dombornyomi bankkártyával,és utána,ha leütöttem a cuccot,akkor az ebay-en keresztül fizetek paypallal?vagy a paypal-os adatlapomon megjelenik a fizetnivaló?
és mindig aktuális árfolyamon "váltják" a forintot a zöldhasúval?
sziasztok!

jobban fog fogni a gumi, nem csak a középen futó bütykök, hanem az oldalsók is kapaszkodnak majd valamennyire, ahogy GD is mondta ég és föld...
Köszi szépen a segítséget
Nem fog annyira belesüllyedni a kerék a homokba, kevésbé akar majd arra menni amerre a nyomok vezetik.
Eddig úgy volt, hogy mindig elpörgött a kerék Akkor most máshogy lesz majd? Vagy miben fog változni a motor
Hát remélem is, hogy minimum enduro világbajnok lesz belőlem
Ég és föld lesz a külömbség az 1,8-hoz képest, hidd el!
Ok köszi, akkor 2:1 0,9-1bart beletöltök
FIM-es endurogumiba nyugodtan lehet ugyanannyit fújni mint a krosszba.
1,5 kemény, sziklás terepre kell bele hogy ne csípjék ki olyan könnyen a belsőt a kövek, homokra, puha földre nyugodtan le lehet engedni akár 0,8-ra is!
Máshonnan 1,5bart hallottam, Ő is tapasztalt már a témában, most akkor melyik legyen?