jólvan... csak hát tudod kérdés,hogy ezzel a 620assal mi van..mert a motorszámot még okosba talán meg lehet oldani... de hát azt nem lehet tudni hogy mi van belül
Csao
járógipszel sem tudok járni....szóval zzír...
Mint kiderült azért nem,mert ez egy tartó csont ami eltörött..ezért kell még mindig mankóznom...
mondjuk ezt mondhatta volna az orvos amikor rátette..mert akkor nem próbálkoztam volna vele...
Hát mondtam is Gyurinak, mikor elkezdett nekem vmi nagy disznó motort kínálgatni, Husa-t vagy nemtom mit, h : ne haragudj, de tőled és a spanjaidtól soha többet járművet persze viccből mondtam De nem kísértem a szerencsét...
Egyszerű, addig rendben, szerelőhöz sosem vittem, főleg miután Aszalós lehúzta Gyurit azóta nincs bizalmam senkivel szemben, a komplett generált itthon csináltam, hálistennek érdeklődés és szerszámok is vannak, szal nem okozott nagy gondot... A fő gond az az volt, h az összes tipikus aprilia hiba előjöt... gyújtás, első teló, fék, hátsó teló, fesszabályzó, power.... ami akárhogy számolom rengeteg pénz. És egy 14 éves motor, h 800rongyba legyen az picit sok sztem. Inkább eladtam, de pl lehet, h ha lenne pénzem egy zsír új 2tre (pl GG, h témánál maradjunk ) akkor nem lenne ilyen probléma... Nem igazán érdekelne az éves motorgenerál, ha azonkívül mindig megy a motor...
Mert azt nem tudod róla letörni.
Ha minden más egyezik.
Amúgy, amelyik jobb anyagból van.