Hali! Adott egy KTM EXC 400 2001, supermotoként használom tudnátok esetleg valami tippet utcai supermoto futómű beállításra, keményebb vagy puhább, kb hány klikk keménytől visszafele a berugózás illetve kirugózás? Hátsó rugóstag meg persze a teleszkóp is. Felszereléssel kb80-82kg vagyok.
Az is lehetséges hogy el van fáradva az olaj de más probléma is lehet. Az alap beállítások jók de idővel fárad a rugó arra is ír adatokat a szerviz manuál. Amúgy meg állítsd be úgy ahogy neked jó és kész.
Hali. Tavaly vettem egy motort és teljesen el volt tekergeve a futóműve. most beállítottam mindent alapra de az első teló nagyon lágy. elképzelehető hogy az olaj elvan fáradva benne?
Allj szembe a motoroddal. Fogj egy vizimerteket es mintha a vizszintest merned told neki a magasabb oldalaval az elso villanak. Ha mozgatni probalod es billeg a villan akkor a villanyakak nem parhuzamosak.
Sziasztok!
Egy olyan jelenség van a motoromnál,hogy menet közben nem függőleges,érezhetően balra dől,és ha elengedem a kormányt,szépen elindul ugyan ebbe az irányba.
Állítólag első villa okozza,hol van ebben a szép kis országban egy hozzá értő ember,mert kb 2 hónapja nem találok rá megoldást.
Köszi!
Tud valaki infót mondani, hogy egy "átlagos" központi rugós tag felújítása mi pénzt kóstál manapság?
Ja és hogy telószár görgőzést vállalnak e valahol Észak Magyarország környékén?
Köszi a meghívást, majd kiderül, meglesz-e még a Marauder, hogy azzal menjek.
Tulajdonképpen eladást tervezek, azért tettem rendbe, hogy hibátlan legyen.
Van egy 1100 Viragom, amit remélem sokáig használhatok még........számomra ez az álommotor.
Széles utat !
Én csak magamnak szerelek , mert csak villamostechnikus és gépész végzettségem van, azt is a bányászathoz szereztem , és most, hogy nyugdíjas lettem a saját gépemet tartom rendben szellemi és testi felfrissülésképpen .
Jó egészséget hozzá, örülök, hogy sikerült felhívnom a figyelmedet , és sok hibamentes kilométert ! Majd a nyáron ha errefelé jössz (Badacsonyba) akkor előtte írj hogy várjalak .
Hello elektro-motor !
Oktober 8.-i hozzászólásodban igazad volt !
Lengővilla tűgörgők gyalázatos állapotban, csere után, plusz kormánycsapágy polírozás és tökéletes a gép .
Tegnap hoztam haza Gárdonyból, 5 fok, vizes út, de ma kipróbálom egy kanyargós szakaszon........jónak kell lennie :-)
user / service manual.
Az tudja.
Ha bárki más meg tudja mondani neked, akkor ő csak akkor mondja jól, ha onnan nézte ki vagy éppen pont mázlija van és véletlenül eltalálja.
Több helyen írták itt a fórumon, h a 2007-es Gsxr villába jó az 10W olaj. Jól meg is vettem egy ilyet, erre most azt mondják a Rad-ban, h 5W kell bele, máshol meg azt, h ez nem is jó a fordított telóba. Tudja valaki, h mi az igazság?
Van tapasztalatod ezzel a típussal ?
A másik motorom egy 1100 virago.......ég és föld a kettő. A Virgács olyan stabil egyenesben, kanyarban, mint egy sportmotor .
Nézd meg, hogy a lengővilla csapágyazása rendben van-e?! Elképesztő állapotúakkal is találkoztam már, volt amelyiknek szerintem, évtizedekig nem nézték az állapotát ! !
Sziasztok!
egy éve vettem egy marauder vz800-at.
máig nem derült ki miért érzem labilisnak az eddigi motorjaimhoz képest.
valaki azt mondja a tipus ilyen, valaki azt hogy ennek sem szabadna ennyire rossznak lenni.
egyenesfutás, telók, gumik jó.
segitsen valaki, akinek ilyen motorja van, menjen egy kort vele, vagy én az övével.
esztergom környékén vagyok, de 100 km-ig bárhova elmennék.
köszi
Dávid Pisti elérhetőségét (ami nem f@szbuk) megadná valaki?
Köszi!