A heten kaptam vissza a motorom, rendbe lett teve az elso futomu. Teloolaj-, szimmering- es csuszoperselycsere tortent.
A problema, hogy bar azt mondtam, hogy ugyanarra legyen visszatekerve, ami volt, kiderult, hogy alapbol ossze-vissza el volt allitva a futomu. A ket szaron egyedul azt hiszem a huzofokozat egyezett, a tobbiben volt elteres. Szoval egy hasonlo ertekre lett beallitva, viszont ettol olyan lett a motor eleje, mint egy hintalo.
Fekezesnel sokkal konnyebben, hirtelen (de azert progressziv) kemeny fekezesnel mar zavarbaejto modon konnyen osszeul a telo es amikor peldaul lampanal megallok, akkor a kirugozas is furcsa.
Emiatt peldaul kanyarban felek, hogy beingazik a motor.
Tudnatok adni esetleg tanacsot, hogy mit kene ahhoz tekergetnem, hogy a kovetkezot kapjam:
- fekezesnel nehezebben uljon ossze a telo
- ha elengedem a feket, akkor a visszarugozastol ne hintazzon be
Szia,
Annyit tudok róla, h ezek is a kínai vacakok, amire nem bíznám az életemet(egy havernak 1 éven belül elkezdett folyni a szimeringeknél).
SV-re simán fel lehet szerelni a gyári GSXR kormánylengéscsillapítót. http://www.svrider.com/forum/s...
Yamaha yz 250F 2005ös évjáratú motorom van első hátsó teleszkópokon vannak állítási lehetőségek csavarhúzóval és villáskulcsal is lehet állítani valaki le tudná írni pontosan melyik mire való és hogy lehet személyre szabni velük a rugózást?
nemrég vettem a gépet és valaki leírhatná melyik mire való :)
a hátsó keményítés még a ténérének is jót tett
előtte alig tudtam szerpentinezni, de olyan mértékben hogy 20 perceket vártak rám, keményítés után meg nem sokan bírták az iramot utánam
a gumi ugyanaz a fim volt
Nekem is csinálta a 7-es, én a hátsó húzót vettem eggyel keményebbre. Később találtam egy oldalt, ahol sok motorhoz van ajánlott futómű beállítás és ott is pont azt ajánlották a típushoz. Futómű beállítások
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel illetve kéréssel fordulok hozzátok hogy hogyan lehet megállapítani egy hátsó lengés csillapítónál ami gázos hogy az rossz ? Kívülről semmit nem látni rajta,de onnan gondolom hogy rossz ,mert amikor ugratok vele olyan érzés mintha ütne egyet.(ledob róla)
Válaszotokat előre is köszönöm
Vmi oka van ha elengedte a gázt....ha fel is töltetnéd akkor vszeg ismét elengedné.
15-20e magasságában javítják általában,ami kell azt cserélik és nitrogéngázzal töltik fel....ha nagyobb a gond értelemszerűen nagyobb a cekk is!
Keress rá pl "cross teleszkóp javítás"-ra,találsz több címet is...
Tudnátok segíteni az mitől lehet, hogy az első villában a becsúszók kotyognak a villa lábakban. Elképzelhető ez okozza azt, hogy lassú tempónál a kormány ide-oda megy. Olyan mintha az út megvezetné a kereket. Előre is köszönöm.
Sziasztok.Remélem tudtok segiteni.
'06-os 250Rmzről lenne szó.Központi teleszkópja eléggé elpuhult.Elengedte volna a gázt? Ha igen akkor azt kb mennyiért tudom feltöltetni?Na meg ki foglalkozik ilyennel? Erre specko ember kell vagy klimás is meg tudja csinálni?
Köszi a segitséget.
Az csak egy hidraulikus rugóelőfeszítő,ha nincs,akkor tekergesd kézzel.Ha rám hallgatsz,kiszeded a gátlót,leveszed a rugót és nyomkodva érzed vane baja,ha van állítód ,akkor azt tekergetve van-e változás.Ha nem reagál,vagy puha,vagy beton kemény akkor van baj.Ha szerelhető az javítható,ha nem szerelhető akkor inkább vegyél bontottat vagy újat,a "kokecolgatásuk" 70 % -ban sikeres,vagy jó lesz vagy nem,ez belső kopottságon múlik.
A heten kaptam vissza a motorom, rendbe lett teve az elso futomu. Teloolaj-, szimmering- es csuszoperselycsere tortent.
A problema, hogy bar azt mondtam, hogy ugyanarra legyen visszatekerve, ami volt, kiderult, hogy alapbol ossze-vissza el volt allitva a futomu. A ket szaron egyedul azt hiszem a huzofokozat egyezett, a tobbiben volt elteres. Szoval egy hasonlo ertekre lett beallitva, viszont ettol olyan lett a motor eleje, mint egy hintalo.
Fekezesnel sokkal konnyebben, hirtelen (de azert progressziv) kemeny fekezesnel mar zavarbaejto modon konnyen osszeul a telo es amikor peldaul lampanal megallok, akkor a kirugozas is furcsa.
Emiatt peldaul kanyarban felek, hogy beingazik a motor.
Tudnatok adni esetleg tanacsot, hogy mit kene ahhoz tekergetnem, hogy a kovetkezot kapjam:
- fekezesnel nehezebben uljon ossze a telo
- ha elengedem a feket, akkor a visszarugozastol ne hintazzon be
Egyebkent egy CBR 954 RR-rol van szo.
Koszi