tudom csak azzal még kell foglalkozni én meg lusta és hozzá nem értő vagyok..bár tegnap kipucoltam a sportlégszűrőmet, elsőre 1 óra volt, lehet hogy a másodikra akár 50 perc alá is tudom szorítani az időmet
valaki szakértő azt ajánlotta a gondomra hogy tegyek rá kormánygátlót, akkor nem lesz bizonytalan ha visszaejti az orrát vagy éppen emeli...aztán jött a progresszív rugó ötlet..
nos én nem értek hozzá csak próbálom kitalálni nekem mi kellene
Ez nem feltétlen a rugó hibája sőt......én csak arra próbáltam válaszolni, hogy mi a progresszív rugó.... ....amit írtál az még egy csomó dolog lehet...
köszi a választ, de marhára nem értem én ezt
nekem az a problémám hogy 200-tól 300-ig kicsit bemozog a kormány, illetve ha emelkedik az eleje és visszatér a betonútra kicsit belibeg, s ez kanyarban erőteljes kigyorsításnál izzasztó
a busa ezt nem csinálta
Amit eddig láttam progresszívként eladni neves gyártók által az csak a sima lineáris/progresszív keverék volt valamivel erősebb kivitelben mint a gyári.....a valódi progresszív sűrűn tekert, lágy rugó ami gyorsan követi az egyenetlenségeket, de ez legfeljebb nagyon jó pályán használható különben állandóan felkoppanna......a jó a kettő keveréke mint ahogy azt a gyártók is csinálják hiába mondják azokat progresszívnek, a lényeg, hogy jól legyen eltalálva az arány.........amúgy ilyeneket olcsóbban itthoni rugókészítőnél szoktam gyártatni azoknak akiknek felüt a telója ami pár típusnál jellemző...
segítséget kérnék mert nem értem mi az a progresszív rugó? kormánygátlót keresek a motoromhoz és egy kereskedő progresszív rugókészlettel próbált meggyőzni, ami mellesleg beszerelve 50 e ft lenne a zx14-be(csak német cuccal és jó olajjal)
van olyan jó mint a gátló vagy netán jobb?
minap gyári beállírásra akartam hozni a 640 LC4em első teló kirugózási csillapítását.
A balnál megy is, a jobbnál érdekes a jelenség.
A bal oldalit betekerem óramutató járásával nyélig majd 15 kattanás vissza, kb 45 fokonként van 1 kattanás
A jobb oldalinál pedig nem hallani kattanást, és kb 90 fokonként van egy megakadás. És nem lehet a 15ös pozícióba tenni ami majdnem 2 fordulat, mert nem fordul annyit.
Mi lehet a gond?
Heló. Nem állíttattam be, mert jónak éreztem. 146 vitézből 7. időt mentem ;)! Az igaz hogy az elsőtől kaptam 6 mp-et. Ha érdekel ő az aki fölújította, meg beállította potom pénzér. http://www.sportmotor.hu/tagok...
A villákba nem cserélte ki a szimeringet mondván hogy jónak tűnik, most meg elkezdett szivárogni mind a kettő. De amúgy korrekt, és NEGYED ANNYIBA KERÜL MINT A MÁSODIK LEGOLCSÓBB!
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok (Lehet,hogy hülye ötlet alapból, ismerősömtől hallottam), hogy van egy 88-as Yamaha XT 600-am és a hátsó teleszkóp himba cserélésével vagy módosításával lehet e emelni a motor magasságán? Vagy egyéb ötletet szívesen fogadok. Előre is köszi....
az enyém is, csak inkább akkor ha az orrát emeli vagy ejti...
de 200 felett már zavaró tud lenni
ha valaki tud occsón a mocimra nem fogja vissza magát
és a soroksári úton 60 felett remegett a térdem....
és nekem ez segít hogy ne szitáljon be?
nos én nem értek hozzá csak próbálom kitalálni nekem mi kellene
amúgy köszönöm a válaszokat
nem egyforma a rugó tekercselése és nem egyformán mozog
vagyis eleinte tök lágy és utána mindig jobban keményedik
nekem az a problémám hogy 200-tól 300-ig kicsit bemozog a kormány, illetve ha emelkedik az eleje és visszatér a betonútra kicsit belibeg, s ez kanyarban erőteljes kigyorsításnál izzasztó
a busa ezt nem csinálta
segítséget kérnék mert nem értem mi az a progresszív rugó? kormánygátlót keresek a motoromhoz és egy kereskedő progresszív rugókészlettel próbált meggyőzni, ami mellesleg beszerelve 50 e ft lenne a zx14-be(csak német cuccal és jó olajjal)
van olyan jó mint a gátló vagy netán jobb?
A balnál megy is, a jobbnál érdekes a jelenség.
A bal oldalit betekerem óramutató járásával nyélig majd 15 kattanás vissza, kb 45 fokonként van 1 kattanás
A jobb oldalinál pedig nem hallani kattanást, és kb 90 fokonként van egy megakadás. És nem lehet a 15ös pozícióba tenni ami majdnem 2 fordulat, mert nem fordul annyit.
Mi lehet a gond?
Valaki megtudná mondni hogy honda cbr 600rr en az első féktércsa csavarjait hány Nm el kell meghúzni!?
Előre is kösz!
A villákba nem cserélte ki a szimeringet mondván hogy jónak tűnik, most meg elkezdett szivárogni mind a kettő. De amúgy korrekt, és NEGYED ANNYIBA KERÜL MINT A MÁSODIK LEGOLCSÓBB!
Na próbáltad azóta az új futóműved?Belőtte a faszi akit mondtál?