Szép jó napot a csoportnak.
Úgy hiszem meg találtuk a gondot,miután mindent cseréltem javítottam (csak a gumit nem ) sajnos be igazolódott a gyanú, a gumi a hiba forrása.
Ismét el mentem a kerék centrírozó műhelybe és meg kértem a szerelő urat alaposan nézze át és mondjon valamit.
Sajnos azzal szembesített hogy ez a gumi okozhatja a rázást, mert valószínű a teleszkóp hiba miatt enyhén kagylós a kopása 😕
A teleszkópok kész lettek kerékcsapágy új, kormánycsapágy jó. Sajnos vennem kell egy új gumit.
3,5 év alatt ha hosszabb ideig helytelenül tàroltàk, akkor simàn eldeformàlòdhatott. Föleg hogy ez annyira nem egy jàratos méret az én ismereteim szerint, gondolom ebböl nem pörög ùgy a készlet mint egy 17" 120/70- bol...
Nem öreg a 3 éves gumi
Nekem ettől idősebbek vannak
De
Kb semmire sem jutsz az agyalásokkal, valamit el kellene kezdeni csinálni
Egy használt gumi pár ezer forint még nagyon jónak se kell lennie, ha szerencséd van akár ingyen is tudsz szerezni
Aztán felakod és meglátod milyen lesz a taiwani szörny
Ha ugyanúgy ráz akkor nem a gumi a hibás
Utána lehet ledobálni a kormányzott rész idomait hátha épp a menetszél rángatta
4817 azaz 2017 év végi gyártás .És gondolom a gumis raktárába állt vagy 2 évet. 😕 de nem hinném hogy az még gond lenne, Vagy lehet hogy motor guminál más a mérce és 2-3 éves gumi már öreg?
Már egyre inkább ez jár a fejemben nekem is!
Másik fórumon azt írja egy ismerős neki volt olyan motorja aminek 1 -2 cm ert is kotyogott a teleszkópja mégis simán futott szépen egyenesen akár elengedett kézzel is!
Volt (sőt van) nekem is másik motorjaim is van amelyiknek lóg a kormánycsapágya érezhetően, és kis kerekű is ráadásul ennek ellenére egyenesen suhan gond nélkül!
Egyre inkább az jár a fejemben vennem kéne rá egy másik gumit mert nagyon sanszos hogy az szop@t Még meg kockáztatom a mostani telószárak minimális kottyanása amit én érzek rajtuk az sem lenne mérvadó.
Motoroztam én már ennél sokkal leharcoltabb géppel is akkor sem volt ilyen hiba!
Igazából, ha nagyjából minden rendben van mechaniksilsg s motorral és nincs túlságosan elörehaladott kopás, lógás sehol, akkor simán leképzelhetö, hogy kapott egy rosszúl tárolt gumiabroncsot...
Nem egyszer elöfordul hogy a futómüvel minden rendben, de már kisebb temópnál halás mértékben szitál az eleje. Kövér minta a gumin, semmi kagylós kopás, vagy félrekopás a mintán, csak lapos gumiabroncsal állt hosszabb ideig. Gumicsere, aztán mintaha sinen húznák...
Èn nem szeretem máséval verni a csalánt, de ha minden más rendben ez IS okozhatja...
taiwan egy ideje már kína....
a liszensz meg olyan hogy hiába japó a terv a gyártási anyagok nem feltétlen felelnek meg a tervnek, hiszen valahonnét ki kell spórolni az ár különbséget
sajnos ettől többet nem tudok a témához hozzátenni, csak annyit hogy el kell adni a fost és venni egy normális robogót, pl egy malagutit ami egész olcsó és egész fasza
😊jó a kérdésed. Igen géppel mérte! Csapágyazott tengellyel én is tudnám nézni de ahogy írod is az nem teljesen jó.
Hozzá teszem : itt sebesség független a szitálás(vagy imbolygás) Azt hozzá kell tenni nem apró kis ide-oda szitálásról beszélünk hanem szinte bólogat ide oda és ha hagyom nem fogom erősebben vagy nem nyúlok 2 kézzel rá akkor fel gyorsul a ""szitálás.""
Én már arra is gondoltam közben : nem lehet hogy hiába jó és új a gumi, ez okozza a jelenséget? Nem lehet hogy keskeny a felület amin fut és azért akar minden áron kitérni ?(110/70-16 Dunlop ScootSmart )
Visszatérek az első kérdés-hozzászólásodra.:
Azt mondod " gumis, aki centríroz motorkereket is. Géppel centriroz, ami a "nyolcast" is nézi, vagy "csak" állványon, csapágyazott tengellyel, ami a súlyeloszlást mutatja?
- Hogy értsd, miért kérdezem:
Anno, jó sok évvel ezelőtt volt egy 125-ös ETZ-m, amivel muszájból nekimentem egy kerítéoszlopnak( keskeny úton autó velem szemben, semmi hely másképp kikerülni). Akkor lett az első kerékben egy kisebb nyolcas. Kétketzel fogva a kormányt, semmi gond. Ellenben, ha egy kézzel fogtam, akkor 60-75 km/h között szitált nekem is az eleje.
Nagyon humoros (nak érzed magad! ) Akkor most elárulom 2x is megsértettél de ne törődj vele mert én ilyen vagyok egy ostoba (tanult és dolgozó már 30 éve , cigó!! ) Aztán csak hogy kijavíthassalak a Kymco nem kínai! na de neked mindegy is mert ami ferde szemű az nem jó azt kész! igaz a Honda is ferde szemű ""ja és a kymco a Hondától veszi a licencet bocs""
És tudod amit használnak az tönkre megy ! Mindegy hol gyártották akár a holdon is gyárthatták volna és akkor holdi lenne!
Na de kösz a finom kritikádat és tartalmas hozzászólásodat! 😉
ez csak sima előitélet, tudod a cigó is akkor is cigó ha jól működik 😂
most hirtelen nem jut eszembe semmi konkrétum, csak úgy általánosságnan(tudod az ismerősöm ismerősöm hallotta) minden kínai cucc fos, namármost a kymco az a kategória ami majdnem jó, de attól még kínai
ja de van egy konkrétum: itt olvastam hogy egy embernek szarul megy a gépe mert rázza a kormányt 😉
add el, vegyél egy hondát, aztán nem lesz gondod ilyenekre
Kifejtenéd bővebben mi a gond azzal Hogy Kymco?? (úgy gondolom a legnagyobb hiba az hogy kymco )
Nekem sima robogóban 50ccm, volt nem 1 nem 2 és mind teljesen jól működött, Ezért is mertem nagyobban is meg venni. Nem hinném hogy annyira rossz márka lenne. De cáfolj meg.
És konkrét dolgokat írj ne általánosíts!
😊
csak erősödik a gyanú 😉
Úgy hiszem meg találtuk a gondot,miután mindent cseréltem javítottam (csak a gumit nem ) sajnos be igazolódott a gyanú, a gumi a hiba forrása.
Ismét el mentem a kerék centrírozó műhelybe és meg kértem a szerelő urat alaposan nézze át és mondjon valamit.
Sajnos azzal szembesített hogy ez a gumi okozhatja a rázást, mert valószínű a teleszkóp hiba miatt enyhén kagylós a kopása 😕
A teleszkópok kész lettek kerékcsapágy új, kormánycsapágy jó. Sajnos vennem kell egy új gumit.
Nekem ettől idősebbek vannak
De
Kb semmire sem jutsz az agyalásokkal, valamit el kellene kezdeni csinálni
Egy használt gumi pár ezer forint még nagyon jónak se kell lennie, ha szerencséd van akár ingyen is tudsz szerezni
Aztán felakod és meglátod milyen lesz a taiwani szörny
Ha ugyanúgy ráz akkor nem a gumi a hibás
Utána lehet ledobálni a kormányzott rész idomait hátha épp a menetszél rángatta
https://www.bing.com/videos/se...
Másik fórumon azt írja egy ismerős neki volt olyan motorja aminek 1 -2 cm ert is kotyogott a teleszkópja mégis simán futott szépen egyenesen akár elengedett kézzel is!
Volt (sőt van) nekem is másik motorjaim is van amelyiknek lóg a kormánycsapágya érezhetően, és kis kerekű is ráadásul ennek ellenére egyenesen suhan gond nélkül!
Egyre inkább az jár a fejemben vennem kéne rá egy másik gumit mert nagyon sanszos hogy az szop@t Még meg kockáztatom a mostani telószárak minimális kottyanása amit én érzek rajtuk az sem lenne mérvadó.
Motoroztam én már ennél sokkal leharcoltabb géppel is akkor sem volt ilyen hiba!
Nem egyszer elöfordul hogy a futómüvel minden rendben, de már kisebb temópnál halás mértékben szitál az eleje. Kövér minta a gumin, semmi kagylós kopás, vagy félrekopás a mintán, csak lapos gumiabroncsal állt hosszabb ideig. Gumicsere, aztán mintaha sinen húznák...
Èn nem szeretem máséval verni a csalánt, de ha minden más rendben ez IS okozhatja...
a liszensz meg olyan hogy hiába japó a terv a gyártási anyagok nem feltétlen felelnek meg a tervnek, hiszen valahonnét ki kell spórolni az ár különbséget
sajnos ettől többet nem tudok a témához hozzátenni, csak annyit hogy el kell adni a fost és venni egy normális robogót, pl egy malagutit ami egész olcsó és egész fasza
Hozzá teszem : itt sebesség független a szitálás(vagy imbolygás) Azt hozzá kell tenni nem apró kis ide-oda szitálásról beszélünk hanem szinte bólogat ide oda és ha hagyom nem fogom erősebben vagy nem nyúlok 2 kézzel rá akkor fel gyorsul a ""szitálás.""
Én már arra is gondoltam közben : nem lehet hogy hiába jó és új a gumi, ez okozza a jelenséget? Nem lehet hogy keskeny a felület amin fut és azért akar minden áron kitérni ?(110/70-16 Dunlop ScootSmart )
Azt mondod " gumis, aki centríroz motorkereket is. Géppel centriroz, ami a "nyolcast" is nézi, vagy "csak" állványon, csapágyazott tengellyel, ami a súlyeloszlást mutatja?
- Hogy értsd, miért kérdezem:
Anno, jó sok évvel ezelőtt volt egy 125-ös ETZ-m, amivel muszájból nekimentem egy kerítéoszlopnak( keskeny úton autó velem szemben, semmi hely másképp kikerülni). Akkor lett az első kerékben egy kisebb nyolcas. Kétketzel fogva a kormányt, semmi gond. Ellenben, ha egy kézzel fogtam, akkor 60-75 km/h között szitált nekem is az eleje.
És tudod amit használnak az tönkre megy ! Mindegy hol gyártották akár a holdon is gyárthatták volna és akkor holdi lenne!
Na de kösz a finom kritikádat és tartalmas hozzászólásodat! 😉
most hirtelen nem jut eszembe semmi konkrétum, csak úgy általánosságnan(tudod az ismerősöm ismerősöm hallotta) minden kínai cucc fos, namármost a kymco az a kategória ami majdnem jó, de attól még kínai
ja de van egy konkrétum: itt olvastam hogy egy embernek szarul megy a gépe mert rázza a kormányt 😉
add el, vegyél egy hondát, aztán nem lesz gondod ilyenekre
Nekem sima robogóban 50ccm, volt nem 1 nem 2 és mind teljesen jól működött, Ezért is mertem nagyobban is meg venni. Nem hinném hogy annyira rossz márka lenne. De cáfolj meg.
És konkrét dolgokat írj ne általánosíts!
😊