De semmit nem érzékelek, hiba nélkül megy
A másik a futómű:
Manual alapján nekiálltam, hogy beállítsam a futóművet, de ami a kiskönyvben ott van, az a motoron nincs ott
Mutatom a képen.
Ahol a 2-es mutatja, nekem egy 12V aljzat van.
Leszedtem minden borítást, mindkét oldalon, de nem találom...
Akkor mindenm így marad, legfeljebb ezzel a beállítással túrázunk ketten is.
Hogy hogyan tudom állítani :)
Időközben találtam egy angol nyelvű workshop manual-t, abban nézegetem, de ha már rákérdeztél, akkor van egy másik gondom, ami komolyabb: az injektor lámpája a műszerfalon folyamatosan világít. De a motor semmi tünetet nem produkál. Ez mitű' lehet? köszi
Nem derült ki hogy hozzértő brigád csinálta-e,vagy csak barkácsolt rajta...rugó is lehet össze fullra spanolva,ki és befelé csillapítás is el lehet szépen tekergetve,szval első körben vissza kellene állítani gyári értékre és megnézni hogy viselkedik.
Mert megint beindult a távszerelősdi!
Szerintem meg olyannak kell lennie (legalábbis ha hinni lehet a különböző leírásoknak) és a felújítás előtt azért volt "jó", mert már lóf@sz volt a gátlóban, de olaj meg gáz az nem.
Akkor valószínű, h túlkeményítették a hátulját nem?
Kéne kezdeni valamit a hátsó telóval, persze előtte a vázrepedést meghegesztetni...
Hol újították fel?
Sziasztok!
Ha valaki okosabb nálam, hátha tud segíteni... Az a problémám, Kawasaki Zxr 400-al, hogy tavaly mikor visszajöttünk a Mátrából, leszállt hátulról a párom a motorról és úgy maradt a leülve teló ahogy volt. Aztán miután próbáltam meggyőzni a szerelőt hogy valami gáz van vele (vezetésnél nem éreztem semmi furát), egy év után magától is rájött, és elvitte nekem 25000-ért felújíttatni. Aminek következtében nem tudom mi történt, de pocsék lett az egész. Semmi baj nincs vele manőverezésnél, csak egyszerűen már egy ici pici kátyún is ráz. Konkrétan ha bemegyek a városba egy hosszabb közúti (természetesen itthon csakis kátyús utat) nem úszok meg nyak és fejfájás nélkül. Egyszerűen iszonyatosan ráz, meg üt (nem felüt, hanem mintha nyakon vágtak volna), mikor a hátsó futómű bármi egyenetlenségre fut. Totál ki vagyok tőle. Itthon tudnék vele valamit csinálni? Mi lehet a baja?
Két szerelőhöz járok, de mindkettő rohadt messze van, felszámoltak egy hónapon belül 2szer egy sor gyertyát, aztán döntsem el melyik cserélte ki, melyik nem, úgyhogy elegem van.
A hátsó teló felújításánál meg találtak egy repedést a vázon a bal oldali lábtartó alatt. Nem lehet hogy köze van hozzá?
sziasztok.a segitsegeteket szeretnem kerni hogy honda cbr 1000 rr 2009 evjarat,hogyan kell a teleszkopokat gyari ertekre allitani.menyit kell ki vagy be tekerni es honnan kell szamolni.koszonom!
sziasztok
valaki tudna nekem mutatni egy WP katalógust amiben benne vannak a cikszámok és a hozzájuk tartozó jellemzők illetve hogy melyik motorba való?
Szerintem gumimelegítő nélkül egy D211 többé-kevésbé mindig ilyen lesz. A felülete marha gyorsan melegszik, ahogy abálod, míg a mélyebb rétegeknek nem tudják ezzel tartani a lépést.
Gondolom, lábon vmi utcai nyomással mentél, és az első felmenetel után engedted le. Esetleg megpróbálhatod, hogy regisztrálsz, stb. a gumi kihűl, és ekkor 1.2-re engeded le.
A másik a futómű:
Manual alapján nekiálltam, hogy beállítsam a futóművet, de ami a kiskönyvben ott van, az a motoron nincs ott
Mutatom a képen.
Ahol a 2-es mutatja, nekem egy 12V aljzat van.
Leszedtem minden borítást, mindkét oldalon, de nem találom...
Akkor mindenm így marad, legfeljebb ezzel a beállítással túrázunk ketten is.
Azért köszi srácok.
Időközben találtam egy angol nyelvű workshop manual-t, abban nézegetem, de ha már rákérdeztél, akkor van egy másik gondom, ami komolyabb: az injektor lámpája a műszerfalon folyamatosan világít. De a motor semmi tünetet nem produkál. Ez mitű' lehet? köszi
Mert megint beindult a távszerelősdi!
Kéne kezdeni valamit a hátsó telóval, persze előtte a vázrepedést meghegesztetni...
Hol újították fel?
Ha valaki okosabb nálam, hátha tud segíteni... Az a problémám, Kawasaki Zxr 400-al, hogy tavaly mikor visszajöttünk a Mátrából, leszállt hátulról a párom a motorról és úgy maradt a leülve teló ahogy volt. Aztán miután próbáltam meggyőzni a szerelőt hogy valami gáz van vele (vezetésnél nem éreztem semmi furát), egy év után magától is rájött, és elvitte nekem 25000-ért felújíttatni. Aminek következtében nem tudom mi történt, de pocsék lett az egész. Semmi baj nincs vele manőverezésnél, csak egyszerűen már egy ici pici kátyún is ráz. Konkrétan ha bemegyek a városba egy hosszabb közúti (természetesen itthon csakis kátyús utat) nem úszok meg nyak és fejfájás nélkül. Egyszerűen iszonyatosan ráz, meg üt (nem felüt, hanem mintha nyakon vágtak volna), mikor a hátsó futómű bármi egyenetlenségre fut. Totál ki vagyok tőle. Itthon tudnék vele valamit csinálni? Mi lehet a baja?
Két szerelőhöz járok, de mindkettő rohadt messze van, felszámoltak egy hónapon belül 2szer egy sor gyertyát, aztán döntsem el melyik cserélte ki, melyik nem, úgyhogy elegem van.
A hátsó teló felújításánál meg találtak egy repedést a vázon a bal oldali lábtartó alatt. Nem lehet hogy köze van hozzá?
A magyar világnyelv?
Az mitől lehet, hogy gyári futóműbeállítási értékeknél "pumpál" a motor hátulja. Néha olyan mintha lapos lenne a kerék.
valaki tudna nekem mutatni egy WP katalógust amiben benne vannak a cikszámok és a hozzájuk tartozó jellemzők illetve hogy melyik motorba való?
Gondolom, lábon vmi utcai nyomással mentél, és az első felmenetel után engedted le. Esetleg megpróbálhatod, hogy regisztrálsz, stb. a gumi kihűl, és ekkor 1.2-re engeded le.
Írtam az előzőben, és egy fontos kérdés. Gumimelegítőt használtál?
Nem lehet hogy a csillapítást kéne állítsam?