Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Szerintem ez egyszerűen gumi probléma lesz.
- D211 tutiság Azaz melegen 1.5
- csak hátsóból van 6 féle keverék, és ezek kurva jó gumik, de cserébe gecire érzékenyek mindenre. Nyomás, milyen hőmérséklet, milyen érdességű a pálya, stb. Pl. nálam okosabbak szerint az Ering "nem szereti" a Dunlop-ot
- gumimelegítőt használsz? ha nem, esélye sincs átmelegedni az abroncs testének. A belseje még hideg, a tetejéről meg tépődik le a forró réteg.
Sziasztok!
A képen látható kopást produkál a gumi. A következő infókat tudom mellékelni: Dunlop D211GP, 2011 évjárat, keveréket nem tudom, melegen próbáltam 1,5-1,8 bar-on. 1,5-ön semmit nem fog, 1,8 körül sokkal jobb volt. Mindez az E-ringen! A futóműbeállítással lehet probléma. Ha a kopáskép alapján lenne valakinek ötlete, megköszönném.
Tegnap voltam a Zenith Racingnél, nagyon korrektek voltak, végignézhettem ahogy csinálta a telóimat.
Nagyon aprólékos volt, mindenre odafigyelt, igényes munkát adott ki a kezei közül, és jópár dolgot el is magyarázott, szóval nem kezelte a dolgokat szakmai titok ként.
Nyugodt szívvel tudom őket ajánlani, minőségi munkát végzett, megfizethető áron, és szerintem ez a legfontosabb.
Olvastam még egyszer ezer
Írtam a motorszerelős topikban.
Sziasztok! Valaki tudna segíteni SP1-es első futómű gyári beállításaiban?
Kűggyed mán a zenitnek
Sziasztok!
Bocsi a lustaságomért, de nem akarok sok oldalt visszaolvasni.
Tudtok ajánlani egy szakit, akinek el lehet küldeni a hátsó gátlót küldeni felújításra?
Szabolcsban tuti nincs ilyen ember, így elpostáznám felújításra.
Köszi előre is a válaszokat!
Már nincs nálam a teleszkóp, elvittem szerelőhöz
Az a "klikkes" csak az nyomófokozati csillapítás. Az előfeszítés az nem klikkel, de azt is felülállítod. Csinálj képet a a telóról felül.
Már mindegy hétvégén viszem megcsináltatni. Azlrt köszönöm a válaszokat
mire megveszel minden kacatot hozzá, alig jössz ki olcsóbban mintha szakember csinálja
ráadásul nem baszol el egy fél napot nem vagy retkes könyékig stb stb
ja és nem rág az ideg 5-10 ezerért
aztán egy átlag ember 3-5 évente generáloz telókat szóval kurvára elenyésző összeg
Ha azelőtt hogy hozzányúltál működött minden és utána nem akkor valamit rosszul csináltál.
Logikus.
Hacsak nem szivatnak az UFO-k.
De ennek nagyon kicsi az esélye.
99% ott a baj, mert hozza kellett volna nyulni.
0.5% eddig 2.5olaj volt benne
0.5% en is tevedhetek ami ritka
ha a felső csavarra gondolsz akkor az ugyan úgy maradt 16 klikken
Ha már futómű.
Itt is meg lehet kérdezni.

http://www.zenithracing.eu/
Előfeszítés hova lett visszatekerve? Mert én is télen szervizeltettem le, és közel sem egyformára voltak visszaállítva.
Hát pedig elég nehéz lenne elrontani szerintem a csillapító részel lehet valami, mert nem szorul a krómszár. De ahhoz meg hozzá se nyúltunk
Akkor gyanús hogy valamit nem jól raktatok össze
Igen, volt
És mielőtt szétszedtétek, volt benne olaj?
350ml szervízkönyben 370van írva de úgy is kemény volt azért raktunk kevesebbet bele
Mennyi olajat tettetek bele?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy felújítottuk az első teleszkópokat (olajcsere, szimering, porvédő) és visszaraktuk a motorba és nagyon kemény lett a teleszkóp még úgy is hogy majdnem teljesen ki van tekerve a felső csavar. Eddig egyformán rugózott az eleje és a hátulja, most meg csak a hátulja rugózik. Az lenne a kérdésem, hogy mitől keményedhetett meg így a teleszkóp? Motul Fork Oil Expert 5w-s olaj van benne