Szia! Szerintem ez egyszerűen gumi probléma lesz.
- D211 tutiság Azaz melegen 1.5
- csak hátsóból van 6 féle keverék, és ezek kurva jó gumik, de cserébe gecire érzékenyek mindenre. Nyomás, milyen hőmérséklet, milyen érdességű a pálya, stb. Pl. nálam okosabbak szerint az Ering "nem szereti" a Dunlop-ot
- gumimelegítőt használsz? ha nem, esélye sincs átmelegedni az abroncs testének. A belseje még hideg, a tetejéről meg tépődik le a forró réteg.
Sziasztok!
A képen látható kopást produkál a gumi. A következő infókat tudom mellékelni: Dunlop D211GP, 2011 évjárat, keveréket nem tudom, melegen próbáltam 1,5-1,8 bar-on. 1,5-ön semmit nem fog, 1,8 körül sokkal jobb volt. Mindez az E-ringen! A futóműbeállítással lehet probléma. Ha a kopáskép alapján lenne valakinek ötlete, megköszönném.
Tegnap voltam a Zenith Racingnél, nagyon korrektek voltak, végignézhettem ahogy csinálta a telóimat.
Nagyon aprólékos volt, mindenre odafigyelt, igényes munkát adott ki a kezei közül, és jópár dolgot el is magyarázott, szóval nem kezelte a dolgokat szakmai titok ként.
Nyugodt szívvel tudom őket ajánlani, minőségi munkát végzett, megfizethető áron, és szerintem ez a legfontosabb.
Sziasztok!
Bocsi a lustaságomért, de nem akarok sok oldalt visszaolvasni.
Tudtok ajánlani egy szakit, akinek el lehet küldeni a hátsó gátlót küldeni felújításra?
Szabolcsban tuti nincs ilyen ember, így elpostáznám felújításra.
Köszi előre is a válaszokat!
mire megveszel minden kacatot hozzá, alig jössz ki olcsóbban mintha szakember csinálja
ráadásul nem baszol el egy fél napot nem vagy retkes könyékig stb stb
ja és nem rág az ideg 5-10 ezerért
aztán egy átlag ember 3-5 évente generáloz telókat szóval kurvára elenyésző összeg
Ha azelőtt hogy hozzányúltál működött minden és utána nem akkor valamit rosszul csináltál.
Logikus.
Hacsak nem szivatnak az UFO-k.
De ennek nagyon kicsi az esélye.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy felújítottuk az első teleszkópokat (olajcsere, szimering, porvédő) és visszaraktuk a motorba és nagyon kemény lett a teleszkóp még úgy is hogy majdnem teljesen ki van tekerve a felső csavar. Eddig egyformán rugózott az eleje és a hátulja, most meg csak a hátulja rugózik. Az lenne a kérdésem, hogy mitől keményedhetett meg így a teleszkóp? Motul Fork Oil Expert 5w-s olaj van benne
- D211 tutiság Azaz melegen 1.5
- csak hátsóból van 6 féle keverék, és ezek kurva jó gumik, de cserébe gecire érzékenyek mindenre. Nyomás, milyen hőmérséklet, milyen érdességű a pálya, stb. Pl. nálam okosabbak szerint az Ering "nem szereti" a Dunlop-ot
- gumimelegítőt használsz? ha nem, esélye sincs átmelegedni az abroncs testének. A belseje még hideg, a tetejéről meg tépődik le a forró réteg.