Amennyiben olyan mint 06os akkor elöl :alul - ból +ba 18-20 klikk, felül : -ból + irányba 20 -22, hátul ott a rugó előfeszítés fontos..kb 10-12 cm mozduljon legalább. de nem nagy baj ha többet picivel, hátsó teló : alul + ból - ba 6-8 klikk, felül: - ból + ba 20 klikk, ... nekem ez jött be de 03 exc azért kaphatott. nem tudom szerintem igy nem lesz rossz...remélem jó lesz, de nyomkodni ,érezni kellene. Az első telót mielőtt neki állsz légtelenitsd!mindenképp!csáó
Az lenne a problémám,hogy az első telót hogyan tudnám keményíteni,és abba is nitrogéngáz való? 1-1 autó szelep van mindkét telószáron. A másik pedig,hogy a hátsó teló elengedte a gázt, a becsúszón a króm bevonat jó nem rozsdás, szerintem szelep,illetve szimering csere és gázzal föltölteni. Ezt házilag meg lehet oldani? és hol találok hozzá alkatrészeket?
Van egy bowden is rajta azzal mit lehet állítani? ez is elvan szakadva...
A képen a pirossal megjelölt "csőből" megy a bowden, de nemtom hova van rögzítve a másik vége. A zöld pont pedig egy M5 csavar, gondolom ezzel a bowdent feszithetem... Ha valaki tud segítsen! Köszönöm
Ötletet kérek, hogy egy pár első rugót (CBR1000RR-be elvileg) hol mérethetnék meg rugóállandó tekintetében. Lehetőleg Bp vagy Szeged vonzáskörzete, de már lassan mindegy.
ma teszteltem az új nulláson és ahogy emeli az orrát, illetve inkább amikor leteszi akkor szitál be, de nem veszélyesen csak én szarok be tőle ...persze mindez nagyon erős tempónál és csapatásnál..
Tudna vki segíteni hogy egy 2003as GSXR750 első telójába mennyi olaj kell?! Előre is kössz!
Húzó: Maxra be és vissza 14katt
Nyomó: Maxrabe és vissza 11katt.
Hátulja:
Húzó: maxra be és vissza 7katt.
Nyomó nagy seb: Maxrabe vissza 2 fordulat.
Nyomó alacsony seb: Maxra be és vissza 8katt.
Ezek a gyári könyv adatai!
Szervíz- Vélemény
RMZ 450-es K7-es suzuki gyári futomű beállítási értékeit nem nem tudjátok véletlenül?
1979es Honda CB 650-be gyárilag automata váltó olajat ír a ~30 éves szakirodalom, azt rakjak bele vagy volna jobb, ha igen mit ajánlanátok?
Az lenne a problémám,hogy az első telót hogyan tudnám keményíteni,és abba is nitrogéngáz való? 1-1 autó szelep van mindkét telószáron. A másik pedig,hogy a hátsó teló elengedte a gázt, a becsúszón a króm bevonat jó nem rozsdás, szerintem szelep,illetve szimering csere és gázzal föltölteni. Ezt házilag meg lehet oldani? és hol találok hozzá alkatrészeket?
Van egy bowden is rajta azzal mit lehet állítani? ez is elvan szakadva...
A képen a pirossal megjelölt "csőből" megy a bowden, de nemtom hova van rögzítve a másik vége. A zöld pont pedig egy M5 csavar, gondolom ezzel a bowdent feszithetem... Ha valaki tud segítsen! Köszönöm
Sebaj, azóta rászántam magam a korrekt Racetech átépítésre.
Ötletet kérek, hogy egy pár első rugót (CBR1000RR-be elvileg) hol mérethetnék meg rugóállandó tekintetében. Lehetőleg Bp vagy Szeged vonzáskörzete, de már lassan mindegy.
Köszi!
Sv 650 S (2004) mocimra keresek első féktárcsát!Ha valaki tudna segíteni hol? és mennyiért? tudok venni azt megköszönném:D
ma teszteltem az új nulláson és ahogy emeli az orrát, illetve inkább amikor leteszi akkor szitál be, de nem veszélyesen csak én szarok be tőle ...persze mindez nagyon erős tempónál és csapatásnál..