a hátulja elpattog a krumplikon vagy ha tekergetem akkor meg hullámzik az eleje meg olyan mintha egy seprű nyele lenne és akár hogy tekergetem nem lesz jobb már próbáltam 3 fajta viszkozitású olajat de szinte semmit nem javult.....
és az a legnagyobb baj hogy akitől vettem koppanásig betekert illetve be keményített mindent és egyszerűen nem tudunk belőle kihozni semmit...
Sziasztok meg tudnátok adni valami szerviz vagy inkább szaki élérhetőséget mert már egy éve küzdök az RMX-em telóival de nem nem sikerül sajnos beállítani úgy szar ahogy van és kezdek elkeseredni.. jól lenne ha tudnátok valami okosat mondani....
Ha jó volt ahogy volt, akkor ua. Ha nem, akkor töltsd addig amíg nem levegős(szürcsög),ezt aztán még fokozhatod ha túl puha.max 5-ös olajjal szerintem.Az én motoromhoz se találtam adatod még a Yamahába se volt hozzá feltöltési adat.Az enyém is fordított cucc az 4dl-vel (száranként) normálisan működik.
Remélem jó lesz.
de ha egy komoly szerelöt akarsz ajánlom neked Bajner Józsefet!
Budaörson a kawa márkakereskedédbe! tiptop rendberakja a futómüvet! már csak azért is emlitem mert 10bar nitrogénnel nem sok helyen töltenek! ha már kiengedted a gázt!
Sziasztok. Egy kérdésem lenne . Sv1000 N -em van és az első futómüvet szeretném vissza állítani a gyári alap beállításra. Ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék. Üdv: Szabi
nem tudom, nincs d209GP gumim. kérdezz meg valakit aki ért hozzá, amit Balu belinkelt az nem rossz, de az 1,4-1,9 hátra az eléggé tág határ :) utána kéne nézni valahol melegen mért értékeknek, azok többet mondanak.
Szia doki.
A pályamocis topicban láttam az irományokat a dunlopokkal kapcsolatban.Nem tudnál valami nyomásértéket mondani hogy mennyivel menjek?még a régi D209 GP...köszi
Pontosan erről volt szó:
"próbálj ki egyszer egy ilyen motort, és 100as tempóünál kezd el picit, nagyon finoman mozgatni nagy frekcenciával a kormány végét, tuti be fogsz szarni :) "
Be is szartam kicsit
Az enyém ehhez képest olyan atom stabilan meg, mintha sínen húznák.
előre mondom, NEM ÉRTEK HOZZÁ! de szerintem a hegyes villaszög, a nem nagyon merev váz, a motor aránylag kis össztömege, a puha elsőteleszkópok és a hosszú rugóút miatt van. próbáld ki bármelyik hasonló utcai szupermoto/enduró gépet, ugyanezt fogja csinálni. pluszban még jó széles a kormány, így minden kiserejú, apró mozdulatot nagy erőkarral viszel át az első futóműre (úgy értve természetesen, hogy a kormányt elfordító mozgásokat), ez is lehet ok. próbálj ki egyszer egy ilyen motort, és 100as tempóünál kezd el picit, nagyon finoman mozgatni nagy frekcenciával a kormány végét, tuti be fogsz szarni :) ugyanaz lesz a hatás csak sokkal erősebb. ha abbahagyod, utána is nehezen fog visszajönni egyenesbe, a kígyózó mozgás sokáig megmarad.
ismétlem, ez csak naív okoskodás, kérdezz meg valaki olyas valakit, aki ért hozzá
Mindjárt be is dobom az első kérdést:
Mentem egy (kölcsön)géppel, Aprilia Pegaso 650, aminek 100-as tempó körüli erős kanyarokban belebegett, beszitált az eleje nagyon, és egyenesben is könnyen ki lehetett billenteni az egyensúlyi helyzetbéből. Ez a futómű (villaszög?) jellegzetessége, vagy hibája?
Valaki, tapasztalat?
és az a legnagyobb baj hogy akitől vettem koppanásig betekert illetve be keményített mindent és egyszerűen nem tudunk belőle kihozni semmit...
Remélem jó lesz.
erre a címre küld már el!
köszi szépen!
Budaörson a kawa márkakereskedédbe! tiptop rendberakja a futómüvet! már csak azért is emlitem mert 10bar nitrogénnel nem sok helyen töltenek! ha már kiengedted a gázt!
yzf750 elsőfutómű gyári beállítása kellene 96-97'
Kössz!
nem tudja véletlenül valaki, hogy egy 93-as suzuki rm 125-nke, hogy lehet szltszedni a hátsó teloját? vagy nincs valakinek rajza róla?
A pályamocis topicban láttam az irományokat a dunlopokkal kapcsolatban.Nem tudnál valami nyomásértéket mondani hogy mennyivel menjek?még a régi D209 GP...köszi
"próbálj ki egyszer egy ilyen motort, és 100as tempóünál kezd el picit, nagyon finoman mozgatni nagy frekcenciával a kormány végét, tuti be fogsz szarni :) "
Be is szartam kicsit
Az enyém ehhez képest olyan atom stabilan meg, mintha sínen húznák.
ismétlem, ez csak naív okoskodás, kérdezz meg valaki olyas valakit, aki ért hozzá
Mentem egy (kölcsön)géppel, Aprilia Pegaso 650, aminek 100-as tempó körüli erős kanyarokban belebegett, beszitált az eleje nagyon, és egyenesben is könnyen ki lehetett billenteni az egyensúlyi helyzetbéből. Ez a futómű (villaszög?) jellegzetessége, vagy hibája?
Valaki, tapasztalat?
Futóműbeállítással kapcsolatos kérdések válaszok, trükkök.