Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
2004 es honda cbr 600 rr emre szeretnék első féktárcsákat venni!
Ha esetleg valaki tud elfogadható áron jó minőségűt az írja meg legyen olyan szíves!
Illetve a hirdetések között találtam 2 őt is! Ha valaki esetleg rendelt bármelyiktől is, írja meg a tapasztalatokat! Az említett hirdetések: http://www.kepesmotor.hu/fek_k...

http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Válaszokat előre is köszönöm!
Szeva!
Gyanús, hogy hullámos az első féktárcsád...tedd fel a mocit valami bakra és pörgesd meg az első kereket, ha valahol csiszolódik valószínű ez a baj... Egyébként ha a sebesség függvényébe változik a "rázás" intenzitása szinte biztos hogy ez a baj...
Remélem segített a tipp addig is motorozz óvatosan.
Hali!
Honda cbr 600 rr-em van!
Ha nagyot fékezek ráz az eleje! Eleinte kisebb volt a probléma de egyre erősebb! Mi lehet a probléma? menetközbe ha nem fékezek semmi gond! Gondoltam hátha nem egyenetlenül kopott a gumi, ezért lecseréltem (igaz használtra) ki lett centírozva! vissza lett téve! szerelő tette bele ú hogy tuti jól! de ugyan az a rázás fékezésnél! A fékkar h pumpál-e nem tudom 1 szer úgy érzem mintha igen másszor meg h nem!
válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!Megoldható,15-17,5 ezer/pár.
Helló!van egy EXC-m amiben az elsö telok cross teleszkopok.nagyon kemény sajnos.kérdésem ezt átlehet alakitani, hogy ne legyen ilyen kemény?és mi pénzbe kerülne?
A gumi is nehéz eset.Nagyon sokfajtát tesztelek külsőt-belsőt,mindenféle terepen,de igazából egy-két motorozásig gumi a gumi.Azután csak fent van.0,8 bar nyomással használd.
Szóval leellenőriztem a negatívrugóutat és tök jól volt beállítva...csika apátok tud valamit...
Viszont kicsit keményre volt állítva a nyomó csillapítás, kis nyitás után nyugodtabb lett kanyarba.
Az eleje viszont még mindig hajlamos elkóborolni... megpróbálok egy első gumi cserét, és keményítek a telón nyomásra...ha nem lesz jó megy misihez az is.
A rossz eleje elviszi a hátulját is,és fordítva.Hátul a negatív rugóutat be tudod állítani könyv szerint is,bár az mielőtt kimegy innen be van állítva.HA olaj nem folyt el belőle,és gáz sem ment el valamint,ha a gátlóhoz nem nyúltál annak jónak kell lennie.Más valami nem kerek ott.Látatlanban meg nem lehet belőni.Az elejét sokféleképpen ellehet tolni összerakásnál.Látok sokfajta furmányt,de már semmin nem lepődök meg,csak nevetek.Sokan nem tudják beállítani,nekik pályákon szoktam.Okosabbat nem tudok írni.Hátha valaki
Szevasztok!
Első, és hátsó futómű beállításához kérnék segítséget, több probléma is felmerült. Motorom kawa KX250 '95 ös évjárat. Előre megjegyzem, hogy nem kezdtem ész nélkü tekergetni mint egy barbár, kis lépésekben állítottam, egyszerre egyféle csavaron és a hatását leteszteltem mindig...Annyit sikerült elérni, hogy a motor balanszban van, tehát az első és hátsó teló egyszerre rugózik.
(1.) harmadik sebességben kb. egyenletes tempóba haladva félgázon, kemény rögös talajon néha a motor elkezdi csapkodni az elejét(jobbra, balra úgy keményen, hogy majd kiszaggatja a kormányt a kezemből). Első teleszkópolaj ki lett cserélve, a jelenség mérséklődött, de még mindig túl intenzív ha előjön.
(2.) gyors tempóval haladva (4. seb. félgáz) kanyarban a motor hátulja nem stabil, nem akar a talajon maradni és kifelé sodródik a kanyarból. A hátsó telót csika újította fel idén tavasszal, elvileg rendben kéne lennie...talán rugóelőfeszítést kéne a súlyomhoz állítani?
(3.) ugratásnál a motor orra akar bukni, ezt ellensúlyozni tudom az ugrasztóra való intenzívebb kigyorsítással, de a hátsó teló felújítása előtt nem volt ilyen problémám.

Kérlek titeket, hogy válaszként inkább tapasztalatokat írjatok, mert próbálgattam már elég sok mindent...(guminyomás, villaszög állítás, nyomó/húzófokozat állítás, himbarendszer úracsapágyazása, teló olaj csere, hátsógumi csere) Jó lenne ha azt is leírnátok, hogy milyen állításnak mire van hatása és mekkora.(Szervízkönyv tanácsaival kb kitörölhetem...)
Kösz a válaszokat előre is!
Köszi!
A gyárinál egyel keményítettem alul és felül is így egy kicsit feszesebb lett.
Szia. Nem vagyok egy futómű guru. Kell tekergetni. Bátran tekerj bele, hogy érezd is a különbséget. Legutóbb kivettem a futóművet felújításra elküldtem, és a srác belőtte "állítólag a súlyomra" Kb 85kg. Azóta nem pályáztam, majd 2 hét múlva Sachsenring ;). Ott van egy ember mindig az öhlinstöl, ő 10 euroért beállítja, azt lehet megjátszom. De többen mondják hogy a gyári beállítás nem működik rosszul. Próbálgasd. Én volt hogy a szart se éreztem olyan rossznak. Amikor nagyon a határ közelébe motorozik valaki, inkább akkor kezd nagyobb gondot okozni a rosszul beállított futómű (állítólag). Üdv.
Sziasztok!
Az probléma, hogyha egy kis kotyogást vettem észre a becsúszó szárnál (első fék behúz, aztán kormánynál mozgatom előre-hátra óvatosan)? elvileg kormánycsapágy kizárva, szinte új van benne. vagy ez természetes és lennie kell egy kis mozgásnak(max néhány tized vagy 1 mm körül lehet)? ktm exc-ről van szó.
Szia!
Nekem is K5 1000 van.Te milyen beállítást használsz pályára?Én 90kg vagyok.Előre is köszi!
Próbáltam, jónak tűnik így a garázsban egyelőre Holnap megprószálom, ma hátha újra ideér hozzánk még egy adag jégeső

ÜDv: Edem
Szívesen!
Azt vedd figyelembe, ill. nézd meg, ha első fékkel meghintáztatod az elejét, mennyire lesz azonos a kirugózott villaszár-hossz (azaz mennyire jár könnyen, mennyire hajlamos megtapadni). Pl. ha régi az olaj, a teló ki tudja mikor volt szervizelve, de legalábbis kipucolva, akkor előfordulhat, hogy ez az újabb, nem irányított tényező is beleszól a működésbe: érdemes lehet egy szervizt megejtetni. Ha meg minden frankó, akkor az ízlésed szerint finomítani. Sok sikert!
Szia!

Beállítottam így, a hétvégén ki is próbálom még! Köszönöm a segítséged!
Előfeszítés (az állító tetejétől mérve): 15mm, kirugózási / berugózási csillapítás egyaránt 1 és 1/4 fordulat ki a teljesen betekerttől.
(gyári)
Szia!

Német leírásom van, de abban is csak annyi van, hogy merre puhább-keményebb. Gyárira meg olyat veszek ki belőle, hogy mindent jobbra tekerve 68 kilóra van belőve. Hát nagyon nem muzsikál azzal beállítással...

Na mindegy, köszönöm, hogy fáradtál
Itt nézd meg:
ZX9R
Sajnos portugál.
Sziasztok!

Meg tudnátok mondani 2002es ZX9R gyári első futómű beállítás értékeit?

Előre is köszi!

Edem
hello uram
egy kis szakmai segítségre lenne szükségem. elméletben megoldható egy első villa rövidítése és ez milyen hátrányokkal járhat a motorozhatóságra nézve? konkrétabban egy enduro átalakítása a cél amolyan dirt track gép lenne belőle. előre is köszi a választ
laci
Szívesen
üdv.

Kössz szépen a segítséget.
YZF 750 SP 93'
Rugó előfeszítés 6 vonal
Húzó csillapítás 5 klikk
Nyomó csillapítás 6 klikk
széttúrtam a gépet, a kutyacsontot nem lehet variálni mert hozzáér a másik alkatrészhez (amihez a rugóstag van csavarozva)
szóval csak a rugóstagon kellene kurtítani......
csináltam egy rajzot, ilyesmi felfogatási méretekkel lenne valami rugóstagod? csak ne 400mm hanem kisebb 20 mm csökkenés már gondolom észrevehető lenne