nem bonyxolult az xx se, az még nincs anyira öszezsufolva, de mondjuk a 2004 es cbr 1000RR, ahoz hoyg nézz egy szelep hézagot, légszürőboxtol, mindent le kell bontani, még a hütőt is, mert a szelepfedél csak előre fele jön ki. nagyából olyan 2 orás melo lebontani, 15 perc végig mérni az értékeket, és 2 ora viszazserelni mindent. .
na ezé nem mentem, olyan szervizbe ahol van sor4. a Ktm nél ez megvan max 2 ora latt, de abba bene van a tesztkör is
Ha nnics láncspréé akkor wd40el, vagy kis olajjal, vagy zsírral. Az utóbbi kettő igazán xar megoldás, mert beleregad a homok,mocsok,sár..Szóval wd40,de nem tart semeddig venni láncspééét!
Amúgy Faisst: ebből látszik mennyi és mekkora qvák vesznek minket körül...Nagyon sok lány kapható mindenre...Tisztelet a kivételnek!!!! MX biztos tudna mesélni a 645ös bömös jótékony hatásairól...
mér sok a 160?
nekem a 610 be 40 volt a központi telo felujitása, köszönhetően hogy limitált, verseny öhlins volt.
45 volt a kuplung lamellák, mert az is vmi buzi anyagu volt benne, és olyat vettem én is.
10 vezérmülánc, olaj, tömités, meg az aproságok, és máris 100 nál járunk, és még nem volt felujitva.
Hát el lehet pattintani 160 ropit is természetesen, de akkor már gondolom mindent megcsináltattál blokktól a futóműig.
Ha kicsit van műszaki érzéke az embernek egy dugócsere/kuplungcsere/láccsere/karbitisztogatás v. felújítás házilag is megoldható egy 2t gépen...4t gépnél már nem nagyon vágnék bele.
na ezé nem mentem, olyan szervizbe ahol van sor4. a Ktm nél ez megvan max 2 ora latt, de abba bene van a tesztkör is