Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem bonyxolult az xx se, az még nincs anyira öszezsufolva, de mondjuk a 2004 es cbr 1000RR, ahoz hoyg nézz egy szelep hézagot, légszürőboxtol, mindent le kell bontani, még a hütőt is, mert a szelepfedél csak előre fele jön ki. nagyából olyan 2 orás melo lebontani, 15 perc végig mérni az értékeket, és 2 ora viszazserelni mindent. .
na ezé nem mentem, olyan szervizbe ahol van sor4. a Ktm nél ez megvan max 2 ora latt, de abba bene van a tesztkör is
igaz! de amugy már van szerencsére, az egész hétvégi megvan
Ha nnics láncspréé akkor wd40el, vagy kis olajjal, vagy zsírral. Az utóbbi kettő igazán xar megoldás, mert beleregad a homok,mocsok,sár..Szóval wd40,de nem tart semeddig venni láncspééét!
Amúgy Faisst: ebből látszik mennyi és mekkora qvák vesznek minket körül...Nagyon sok lány kapható mindenre...Tisztelet a kivételnek!!!! MX biztos tudna mesélni a 645ös bömös jótékony hatásairól...
ja benzin jöhet nekem is:D
kösz mkinek....holnap suli után első dolgom ez lesz...aztán meg rohanok kosdra az enduró pályára....2 hete nem ültem mocin...nem birom tovább....
Üdvözölek az iwiw-en
Te csávo nehogy benzinel tisztisd le a láncot a benzint inkább ad oda sikinek, ö bisztos ad érte brigiciolt .
nekem per pill elfogyott a lánc sprém és mig nem vezsek másikat mivel ápoljam le a láncot??
Mosd ki benzinben!!!!!!!!
nagyon egyszerü.brigéciolall lefujod vársz csöpet aztán vizzel lecsapatod,de benzin is lehozza
Tudna nekem segiteni picit vki?hogy tisztítsam le a láncot a motoron,mert rajta van egy igen szép adag homokos láncspré....
Hát azért a 4t technológia kicsit komplikáltabb. Nem azt mondom hogy nem lehet házilag berhrelni, de én már nem vágnék bele...
Az XX-en én sem. De egy egyhengeresen miért ne?
mér sok a 160?
nekem a 610 be 40 volt a központi telo felujitása, köszönhetően hogy limitált, verseny öhlins volt.
45 volt a kuplung lamellák, mert az is vmi buzi anyagu volt benne, és olyat vettem én is.
10 vezérmülánc, olaj, tömités, meg az aproságok, és máris 100 nál járunk, és még nem volt felujitva.
Hát el lehet pattintani 160 ropit is természetesen, de akkor már gondolom mindent megcsináltattál blokktól a futóműig.
Ha kicsit van műszaki érzéke az embernek egy dugócsere/kuplungcsere/láccsere/karbitisztogatás v. felújítás házilag is megoldható egy 2t gépen...4t gépnél már nem nagyon vágnék bele.
azt felejsd el. anyit ér mint halotnak a csók. gyenge, se futómű se fék, se semmi. akkor inkább egy dt125.
gimi elsőbe jártam ezzel a csajjal ma találtam a képeket...nem gondoltam volna...
www.bg71.hu/modell/mf/fekageor...
feje az csunya...de a többi az oké
160ért ujjitom fel a 2t met
Hello.
Megvolt első endurózásom mtxel .
Hármashatárhegyen utassal , vissza azért egyedül.
Jó volt.
Volt ott egy ktm-es ha itt van majd szóljon.
Nem leszek nyíregyen vasárnap délelőtt Gero. Nem tudom, esetleg pénteken nem csapsz egy karikát ?Mert inkább alkalmasabb lenne az időpont.
Csanaki
Hy!Elissa gratula nagyon zzírul néz ki!!Trx te hány éves vagy?
Csá mindenkinek!Szerintetek jó a suzuki drz-125l?Mert az akarok kérni!
aloha
Aztaaa, tényleg nagyon pofás lett a géped.