egy 2t felújítás nem nagy összeg. Új dugószett kb 30e, főtengelyfelújító szintén 30e de ez nem kell mindig...egy 250 2t gépet amatőr szinten nem nagyon lehet szétverni 1 szezon alatt...inkább 2. Ha 2 évente bele kell öljek 30 ropit a gépbe az nem sok. Természetesen a gumi/olaj/nyál etc nem számít mert az a 4t-nél is kopik...
Egy 4t felújítás azért nagyságrendekkel többe kerül, és nem hinném hogy sokkal tovább húzza mint egy azonos kategóriájú 2t.
Mindenesetre mindenki azt vesz ami neki tetszik, mindkét típusnak megvan az előnye/hátránya. Freestyle-ban nem véletlenül mennek még mindig 2t géppel..
Mondjuk néha irigylem a 4t-s haverokat, mikor csak simán elfordulnak egy homokos kanyarban, én meg küzdök hogy a gépen maradjak..ha nincs power nem megy, ha rányit kanyarban az olyan mintha egy Zil oldalról belémszállna... Esetleg egy siratófal tetején ők elmennek nyomatékból, én meg visszahullok ha valamit elrontottam
kornel most du-án hozták meg a mocc-t...én meg este értem haza...és az volt az első h zugassak....bár szétfagytam...de a párom majd felmelegít....de Megérte!!! Segítenél...mert már kiakadok tisztán mint a powerszelepem anno
miket csináltak rajta és mennyibe fájt ez a mutatvány?
írj mailt: keselyu@interware.hu
Egy 4t felújítás azért nagyságrendekkel többe kerül, és nem hinném hogy sokkal tovább húzza mint egy azonos kategóriájú 2t.
Mindenesetre mindenki azt vesz ami neki tetszik, mindkét típusnak megvan az előnye/hátránya. Freestyle-ban nem véletlenül mennek még mindig 2t géppel..
Mondjuk néha irigylem a 4t-s haverokat, mikor csak simán elfordulnak egy homokos kanyarban, én meg küzdök hogy a gépen maradjak..ha nincs power nem megy, ha rányit kanyarban az olyan mintha egy Zil oldalról belémszállna... Esetleg egy siratófal tetején ők elmennek nyomatékból, én meg visszahullok ha valamit elrontottam