hello.
egy kérdésem lenne.
suzuki rm kuplungkosárnak kell,hogy legyen egy mininmális holtjátéka,lötyögése?vagy teljesen mereven,fixen kell,hogy forogjon a tengelyen,amire egy tűgörgős csapággyal egy perselyen van felfűzve.
akinek van tapasztalata irje meg.és a lötyögés miből adódhat?csapágykopás?perselykopás?vagy az aluminium kosár kopása miatt?
annak a szériának sok baja volt azon a részen, haver folyton szivott a berugo mechanikával, eltört benne ez az...
nekem is volt ilyen motorom még az 1800-as években időszámitásunk elött valamikor az őskorban, kb 2 hétig volt meg miután behoztam németböl gyorsan el is kelt, bolond egy joszág volt.
én is azt csinálnám amit a kolléga mondott ,blokk szétkap kiürit, összecsavarozod a két blokkfelet, kigyökölöd AVI-val profin meghegeszteni a repedést...
mivel még régi fajta motor ,talán nincs anyi magnéziumal telebaszva az alu hogy habosodjon, szerintem hegeszthető .
ragasztást meg ilyen hülyeségeket felejtsd el. tul nagy a hőtágulás ragaszto leválik egyben, plussz tovább reped.
Nekem volt ilyen gondom sajna rotax blokkal!
Kiveszed a blokkot izekre szeded és meghegeszteted nekem jó lett ez a megoldás ! Sajna nem lesz szép valószínűleg de ha nem tudsz másik blokkot venni akkor nincs mit tenni!
Ami az sx és exc illeti nekem volt 250-es és ott csak a váltó áttétele volt más! 96 os évjáratról beszélek.
Viszont úgy tudom a 300 360 és 380 ugyan arra a blokkra épült mint a 250 es szóval ha blokkot keresel akkor azok a blokkok is jók lehetnek neked. Remélem tudtam segíteni.
Szerintem meg sok különbséget nem találsz, alkatrész árakban, meg ellátottságban meg majd úgyis rá fogsz jönni, hogy miről beszéltem..
De erről nem vitatkozunk szerintem.
Jah, hát arról beszélek. Az a tűszelep. Nem azt akarom dörzsárazni, hiszen annak gumi a kúpja... hanem annak a fészkét, azt a bronz perselyt, amibe belemegy. Kicsit ki van dörzsárazva majd egy tűlméretes tűszelep kerülne bele. Erre gondoltam.
Vagy van másik ötleted?
Köszi előre is.
Hát bizony ez pedig sx 360 kéééépzeld el tisztában vagyok azzal min ülök. http://www.motodacross.com/ktm...
Amúgy nagyon meg vagyok vele elégedve.Csakhát van ez a kis probléma.
(De nem az volt a kérdés hogy milyen motorom van,meg hogy hogy tudod szidni a hasonlókat meg hogy mennyibe kerül a javítás,hanem hogy hogyan lehet orvosolni a bajt?)
Az EXC 360 szerintem ami neked van.
Haveromnak volt ugyan ilyen motorja sajnos. (másfél évig szopott vele)
gyújtás, dugó, power nem nyitott, gyújtás, kuplungkosár, kuplungkosár fogaskerék+berúgószerkezetnél a párja, hátsó féknyereg, teleszkópok...
300-at költött rá, szerencsére elcserélte egy RM 125-re :D
Sok szerencsét hozzá!
Üdv!
Blokkrepedésem lett sajnos.(ktm sx 360)
A berúgó fogaskerék környékén a karbi alatt szinte.
Ha valaki járt már hasonlóképpen kérem írja meg hogyan orvosolta.
Elöre is köszönöm.
Értem. Hát azt néztem, h a fészek örök, mint a nyomor.
A tűszelep meg tökéletes, már egy két motoros boltban megnézettem. Úszószintet meg egyik "motorépítő / fejlesztő" haver állította manual alapján a gyári állás közelire. (azért közeli, mert tökéletesen pontos nem létezik)
Így szerinted mit kéne tenni?
Kösz a választ egyébként! ;)
egy kérdésem lenne.
suzuki rm kuplungkosárnak kell,hogy legyen egy mininmális holtjátéka,lötyögése?vagy teljesen mereven,fixen kell,hogy forogjon a tengelyen,amire egy tűgörgős csapággyal egy perselyen van felfűzve.
akinek van tapasztalata irje meg.és a lötyögés miből adódhat?csapágykopás?perselykopás?vagy az aluminium kosár kopása miatt?
Csika? vagy bárki más?