Szerintem tuti meg lehet csinálni. Csak ne ilyen ócska szar kínai pákát használj! Majd írd meg a tapasztalatokat, lehet én is gyártok egy ilyet itthonra...
Mert ahhoz képest amennyit használni tudom, fölöslegesen sok pénzem áll benne, ráadásul az én tudásomhoz és igényeimhez teljesen fölösleges egy ennyire erős és ennyire verseny (karbantartás-igényes) motor...
Nem ragaszkodom a Husqvarnához, de az is egy lehetséges alternatíva
Hozzáértő emberek segítségét szeretném kérni szelepcsere dolgában.
YZ250F-ről van szó, 03-05 évjárat közötti típus.
Épp egy éve vettem, egy év alatt 3 olajcserét (kb. 30-35 üó) motoroztam vele.
Szeretném most még szezon előtt leszervizelni, kicserélni rajta, amit szükséges.
Viszont ha jól tájékozódtam a legköltségesebb alkatrész, a szelep az éppen, amin nem látszik elhasználódás jele.
Azt persze nem szeretném, hogy törés esetén szétverje a motort, másrészt meg ugye 100-200 ezret sem nagyon tudok és akarok most kifizetni a csere miatt.
Az előző tulaj még a szezon végén a következőket írta a motor állapotáról (akkor már egy éve hiba nélkül motoroztam vele):
"Vezérmű láncot lánckereket, és a félsonkát, amin a kislánckerék van, nálam
újat kapott,ezért ezt még 1 évig biztos nem kell cserélned, ha nem mész
többet, mint az idén. Láncot, lánckereket csak akkor ha a lánckeréken a nyulás miatt a fogak
kihegyeződtek. a kuplungbowdent csak ha elszakadt, kuplunglamellát csak
akkor cserélném ha a kopás miatt már nem lehet a kiemelést úgy beállítani
hogy az ne csússzon meg. Az összes többit a könyvben leírtak
alapján.Hajtókart, dugattyút még egy évig biztos nem kell cserélned,ezeket
én cseréltettem.
A könyvben megtalálod a kopás mértékét amikor szükséges a csere.(a
szelepek még a gyáriak benne, célszerű megnézni, kopás esetén
cserélni)nálam még ez nem volt indokolt, ahogy azt a használat
bizonyította is."
Ezek alapján szeretnék bízni benne, hogy az én motorozási stílusom mellett még tényleg legalább egy évig nem lesz baj, de úgy meg végképp nem akarok járni, hogy esetleg a nyár közepén adja meg magát.
helló
igaz h nekem wre van de a második nekem eddig semi bajom nem volt vele ha nem folyamatosan ful gázon használod nem tudod kinyirni! és nem a yamaha meg a honda a lehjobb! én KTM-re esküszök de eddig a Husqwarnaval sem volt semmi baj! Én azt mondom h a egyedül a Ktm jobb igaz kicsit szerviz igényesebb de a legjobb!
Igen de az a gyári.
Most jelenleg van rajta 270mm-es tárcsa.
Úszóágyas szerintem meg azt értik, hogy a tárcsa tud mozogniminimálisat a felfogatástól függetlenül.
Neked az yz450 re kellene tárcsa?, vagy valami másra mert látom a képeiden azon is frankó kis hullámok vannak :) "egyébként nem úszó tárcsafék " hanem "úszónyerges tárcsafék mivel a te motorodon is mint az enyémen a féknyereg egy csapon tud előre hátra mozogni (úszni) de lehet én tudom rosszul mindentől fuggetlenűl meg lehet csinálni a hozzá való tárcsát
Nem ragaszkodom a Husqvarnához, de az is egy lehetséges alternatíva
Abban esetleg tudsz segíteni, hol nézzek utána az áraknak és igazából milyet keressek, vas/titán, valami kifejezetten ajánlott márka?
(USA árak: 200$ a szeleprugókészlet, valamint 40-100$-ig a szelepek ára, típustól függően)
Akkor nem fogsz menni vele?
Igazából nyúlik a szelep.. azért szakad a feje.
Nem hiszem hogy bárki meg tudná mondani mennyit megy el, lehet hogy neki is csak épp szerencséje volt.
A csere után viszont tudod:
-tolhatod ahogy bírod
-tudod hány órát teszel bele
ha 250em lenne, én 80 óránként biztos kidobnám belőle.
ugyanitt megkímélt 110 órát futott 450sx-f szelepkészlet eladó
Hozzáértő emberek segítségét szeretném kérni szelepcsere dolgában.
YZ250F-ről van szó, 03-05 évjárat közötti típus.
Épp egy éve vettem, egy év alatt 3 olajcserét (kb. 30-35 üó) motoroztam vele.
Szeretném most még szezon előtt leszervizelni, kicserélni rajta, amit szükséges.
Viszont ha jól tájékozódtam a legköltségesebb alkatrész, a szelep az éppen, amin nem látszik elhasználódás jele.
Azt persze nem szeretném, hogy törés esetén szétverje a motort, másrészt meg ugye 100-200 ezret sem nagyon tudok és akarok most kifizetni a csere miatt.
Az előző tulaj még a szezon végén a következőket írta a motor állapotáról (akkor már egy éve hiba nélkül motoroztam vele):
"Vezérmű láncot lánckereket, és a félsonkát, amin a kislánckerék van, nálam
újat kapott,ezért ezt még 1 évig biztos nem kell cserélned, ha nem mész
többet, mint az idén. Láncot, lánckereket csak akkor ha a lánckeréken a nyulás miatt a fogak
kihegyeződtek. a kuplungbowdent csak ha elszakadt, kuplunglamellát csak
akkor cserélném ha a kopás miatt már nem lehet a kiemelést úgy beállítani
hogy az ne csússzon meg. Az összes többit a könyvben leírtak
alapján.Hajtókart, dugattyút még egy évig biztos nem kell cserélned,ezeket
én cseréltettem.
A könyvben megtalálod a kopás mértékét amikor szükséges a csere.(a
szelepek még a gyáriak benne, célszerű megnézni, kopás esetén
cserélni)nálam még ez nem volt indokolt, ahogy azt a használat
bizonyította is."
Ezek alapján szeretnék bízni benne, hogy az én motorozási stílusom mellett még tényleg legalább egy évig nem lesz baj, de úgy meg végképp nem akarok járni, hogy esetleg a nyár közepén adja meg magát.
Mit tanácsoltok?
tököm azért egy jo kis ktm re beneveznék, de remélem előbb utobb be is fogok
azért ez a suzuki nem olyan mint egy ktm
igaz h nekem wre van de a második nekem eddig semi bajom nem volt vele ha nem folyamatosan ful gázon használod nem tudod kinyirni! és nem a yamaha meg a honda a lehjobb! én KTM-re esküszök de eddig a Husqwarnaval sem volt semmi baj! Én azt mondom h a egyedül a Ktm jobb igaz kicsit szerviz igényesebb de a legjobb!
Nézd meg szerintem mit ír a könyv
érdekelne hogy milyen olajat vegyek 4t 250 ccm-es yamaha crossmotorba?
nagyvas.hu ról rendelek mert még egy pár dolgot rendelek onnan
Motul 3000 20W50 motorolaj
Motul 5100 10W40 motorolaj
Motul 5100 10W50 motorolaj
Motul 5100 15W50 motorolaj
Castrol ActEvo GP 4T 20W50 ásv. motorolaj
Castrol ActEvo Xtra 4T 10W40 ásv. motorolaj
Repsol ásványi 4T motorolaj 15W50
Valvoline Durablend 4T motorolaj 10W40
Valvoline Durablend 4T motorolaj 20W50
Valvoline Motorcycle 4T motorolaj 10W40
Valvoline Motorcycle 4T motorolaj 20W50
Repsol rész-szintetikus 4T motorolaj 10W40
Motul Scooter Expert 10W40 motorolaj
Repsol szintetikus 4T motorolaj 10W50
tapasztalatok vélemény? MElyiket lenne érdemes vennem?
Most jelenleg van rajta 270mm-es tárcsa.
Úszóágyas szerintem meg azt értik, hogy a tárcsa tud mozogniminimálisat a felfogatástól függetlenül.