Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karácsonyfa nincsen?
Nekem a 2004-es kx250f soha nem melegedett se endurózáskor, se crosspályán és olyat sem ismerek akinek esetleg felforrt volna, vagy lett volna hűtési problémája. Egyedüli negatívum az volt a 2004-es mocival. hogy egybe van a vízpumpa fedele az olajszűrőével. És ez egy kicsit kellemetlen szűrő cserénél.
Yamaha-kék vödröt melyik Obiban lehet kapni? (bár gyanús, hogy a tesco-kékkel kompatibilis árnyalatról van szó, az Obi inkább a KTM-eseknek való)
http://www.sportmotor.hu/motor... kész lett végre , A3as méret barátságos áron!
Bammeg, inkább megveszek mindent csak ne
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
ÓRIÁSI KARÁCSONYI KROSSZ/ENDURO AKCIÓ! NÉZZ BE, MEGÉRI!
Azé me a crossosok kemíny faszúak
Az endurocrosst akkor miért a crossosok nyerik töbséggel ...csak nehogy leüljön a T ma
Az enyém keményebb és nagyobb is
Powertape-nek Gery a nagymestere, tőle tessék órákat venni
Eladtam már azt a CR-t, amire ilyet csináltam, hőfúvó pisztollyal melengettem rá, nagyon szépen illeszkedett. Egyszerűbb, mint gondolnád, a legnehezebb az egészben a forma kivágása, nekem nincs lemezvágó ollóm, metszőollóval kellett kínlódnom, és flex-szel megigazítani a széleit. Kevésbé igényes, de gyors a 3-4 réteg powertape
Műanyagvödör az szerintem nagyon kemény lenne egy ilyenhez, tehát nem könnyű ráhajtani a vázra. Van ilyen megoldásról valódi fotód is esetleg?
Csinálj vázvédőt. Műanyag vödör fedele vagy oldala, kivágod, megfúrkálod, gyorskötegelővel ráfogod a vázra. Lefirkálom...
Bal oldalt a védő, jobb oldalt meg felülnézetben, hogy fűzd bele a kötegelőt.
Így van azok az amcsi cuccok drágág, de tényleg frankók.
De Én már azt a pénzt inkább másra költöm
Suzuki RMZ, 2005. Ezekben az évjáratokban a közös alapokra építkező RMZ-k és KX-F-ek is hűtési problémákkal rendelkeznek azok alapján, amiket előző évi motorvásárlásom során hallottam róluk.

Nem vagyok egy márkának sem buzija, minden motort imádok valamiért, de majdnem mindenhol azt olvastam, hogy 2006-ig kizárólag a Yamahákkal érdemes foglalkozni, mind a 3 másik japán ekkor még kiforrott volt a 250 4T kategóriában. (ha megnézed ezek a régebbi YZ-F-ek kicsit még drágábbak is a többieknél)

Másrészt a tény, hogy 6-7 éves egy ilyen motor tényleg rizikósabbá teszi a fiatalabbaknál. Én tökéletesen hiba mentesen motoroztam végig az évet az enyémmel, viszont még mindig van bennem egy félsz, hogy mikor mondja azt, hogy akkor most tegyél belém vagy 200 ezret.
1 hónapja ráragadtam a netre, elkezdtem nézelődni, gondoltam eladom a mocim és 1-2 százat rádobva veszek valami újabbat. Azonban rájöttem, hogy krosszmotorból csak az új a tuti, így simán kifoghatok akár 2008 fölöttiekből is olyat, amire ugyanazt az összeget rá kellene költenem.
Így tehát úgy döntöttem, hogy tavaszig inkább apránként kicserélek mindent a motoron, ami a kopás jelét mutatja, így jövőre ha Isten is adja, megint nyugodtan motorozhatom végig a nyarat. (a kopó acélváz fölött meg szemet hunyok)
Mondom
Akkó mostmá tudom mi lesz az oka ha lemaradsz Visszahúz a súly
Úgy érted, hogy a One az tapad, míg a maszek matrica jött le azonnal?
Nekem az első táblán lévő fehér rajtszámháttér a maszek, úgy csináltattam, na az nagyon tapad, viszont jóformán papírvékony, így nem is néz ki olyan jól, plusz nem olyan fényes, mint a gyári matricák.
az én f@szom a nagyobb
Mindenki lapít
Nem értem az erőlködést krosszos és endúrós között,mivel ez endurocross topik
Lehet villogni fiúkák, .
Mondjuk azé van ez a fórum lehessen dumálni minden szarról,haverkodni stb,akár veszekedni is.Szerintem.
Ha mindenki egyetértene a másikkal,szar se lenne belőlünk. Nehogy azt mondja valaki nincs igazam
Megmondom őszintén,nincs barbija,útálja a babákat.Motor,plüss szarok,de már inkább a számítógép előtt garázdálkodik,tv-t sem szereti.Rombol ez is mint állat 9 foga van,lassan több neki is mint nekem
_Szép is lenne ha nem szeretnél pecázni a duna melett
most viszont végszora kimegyek motorozni a MEGASŰN-el..