Nekem a 2004-es kx250f soha nem melegedett se endurózáskor, se crosspályán és olyat sem ismerek akinek esetleg felforrt volna, vagy lett volna hűtési problémája. Egyedüli negatívum az volt a 2004-es mocival. hogy egybe van a vízpumpa fedele az olajszűrőével. És ez egy kicsit kellemetlen szűrő cserénél.
Eladtam már azt a CR-t, amire ilyet csináltam, hőfúvó pisztollyal melengettem rá, nagyon szépen illeszkedett. Egyszerűbb, mint gondolnád, a legnehezebb az egészben a forma kivágása, nekem nincs lemezvágó ollóm, metszőollóval kellett kínlódnom, és flex-szel megigazítani a széleit. Kevésbé igényes, de gyors a 3-4 réteg powertape
Csinálj vázvédőt. Műanyag vödör fedele vagy oldala, kivágod, megfúrkálod, gyorskötegelővel ráfogod a vázra. Lefirkálom...
Bal oldalt a védő, jobb oldalt meg felülnézetben, hogy fűzd bele a kötegelőt.
Suzuki RMZ, 2005. Ezekben az évjáratokban a közös alapokra építkező RMZ-k és KX-F-ek is hűtési problémákkal rendelkeznek azok alapján, amiket előző évi motorvásárlásom során hallottam róluk.
Nem vagyok egy márkának sem buzija, minden motort imádok valamiért, de majdnem mindenhol azt olvastam, hogy 2006-ig kizárólag a Yamahákkal érdemes foglalkozni, mind a 3 másik japán ekkor még kiforrott volt a 250 4T kategóriában. (ha megnézed ezek a régebbi YZ-F-ek kicsit még drágábbak is a többieknél)
Másrészt a tény, hogy 6-7 éves egy ilyen motor tényleg rizikósabbá teszi a fiatalabbaknál. Én tökéletesen hiba mentesen motoroztam végig az évet az enyémmel, viszont még mindig van bennem egy félsz, hogy mikor mondja azt, hogy akkor most tegyél belém vagy 200 ezret.
1 hónapja ráragadtam a netre, elkezdtem nézelődni, gondoltam eladom a mocim és 1-2 százat rádobva veszek valami újabbat. Azonban rájöttem, hogy krosszmotorból csak az új a tuti, így simán kifoghatok akár 2008 fölöttiekből is olyat, amire ugyanazt az összeget rá kellene költenem.
Így tehát úgy döntöttem, hogy tavaszig inkább apránként kicserélek mindent a motoron, ami a kopás jelét mutatja, így jövőre ha Isten is adja, megint nyugodtan motorozhatom végig a nyarat. (a kopó acélváz fölött meg szemet hunyok)
Úgy érted, hogy a One az tapad, míg a maszek matrica jött le azonnal?
Nekem az első táblán lévő fehér rajtszámháttér a maszek, úgy csináltattam, na az nagyon tapad, viszont jóformán papírvékony, így nem is néz ki olyan jól, plusz nem olyan fényes, mint a gyári matricák.
Mindenki lapít
Nem értem az erőlködést krosszos és endúrós között,mivel ez endurocross topik
Lehet villogni fiúkák, .
Mondjuk azé van ez a fórum lehessen dumálni minden szarról,haverkodni stb,akár veszekedni is.Szerintem.
Ha mindenki egyetértene a másikkal,szar se lenne belőlünk. Nehogy azt mondja valaki nincs igazam
Megmondom őszintén,nincs barbija,útálja a babákat.Motor,plüss szarok,de már inkább a számítógép előtt garázdálkodik,tv-t sem szereti.Rombol ez is mint állat 9 foga van,lassan több neki is mint nekem
ÓRIÁSI KARÁCSONYI KROSSZ/ENDURO AKCIÓ! NÉZZ BE, MEGÉRI!
Bal oldalt a védő, jobb oldalt meg felülnézetben, hogy fűzd bele a kötegelőt.
De Én már azt a pénzt inkább másra költöm
Nem vagyok egy márkának sem buzija, minden motort imádok valamiért, de majdnem mindenhol azt olvastam, hogy 2006-ig kizárólag a Yamahákkal érdemes foglalkozni, mind a 3 másik japán ekkor még kiforrott volt a 250 4T kategóriában. (ha megnézed ezek a régebbi YZ-F-ek kicsit még drágábbak is a többieknél)
Másrészt a tény, hogy 6-7 éves egy ilyen motor tényleg rizikósabbá teszi a fiatalabbaknál. Én tökéletesen hiba mentesen motoroztam végig az évet az enyémmel, viszont még mindig van bennem egy félsz, hogy mikor mondja azt, hogy akkor most tegyél belém vagy 200 ezret.
1 hónapja ráragadtam a netre, elkezdtem nézelődni, gondoltam eladom a mocim és 1-2 százat rádobva veszek valami újabbat. Azonban rájöttem, hogy krosszmotorból csak az új a tuti, így simán kifoghatok akár 2008 fölöttiekből is olyat, amire ugyanazt az összeget rá kellene költenem.
Így tehát úgy döntöttem, hogy tavaszig inkább apránként kicserélek mindent a motoron, ami a kopás jelét mutatja, így jövőre ha Isten is adja, megint nyugodtan motorozhatom végig a nyarat. (a kopó acélváz fölött meg szemet hunyok)
Nekem az első táblán lévő fehér rajtszámháttér a maszek, úgy csináltattam, na az nagyon tapad, viszont jóformán papírvékony, így nem is néz ki olyan jól, plusz nem olyan fényes, mint a gyári matricák.
Nem értem az erőlködést krosszos és endúrós között,mivel ez endurocross topik
Lehet villogni fiúkák, .
Mondjuk azé van ez a fórum lehessen dumálni minden szarról,haverkodni stb,akár veszekedni is.Szerintem.
Ha mindenki egyetértene a másikkal,szar se lenne belőlünk. Nehogy azt mondja valaki nincs igazam