Én is járogatok crosszozni, de amióta eladtam az endurót szinte alig járok már ki motorozni. Persze jó kijárni a pályára, mert jó a társaság is, de az enduró teljesen más, ott nincsenek korlátok... Nem lehet összehasonlítani.
"Azért egy 1-1,5 km-es, nagyjából belátható körön átlagos egyfejű ember képes megjegyezni hogy (neki) melyik ívet, nyomot, féktávot kell (érdemes) választania stb."
rakták már ki nekem, hogy na ITT kell kezdeni fékezni! tudod mennyire voltam a jeltől, amikor már azt hittem hogy végem most halok meg a kanyarban? és ekkor már 4 éve crossoztam.....
Krosszt ilyen szinten nem próbáltam, de a supermotot még pár éve igen, akkor elég sokat jártam/jártunk parkolózni, gokartpályázni, egyszer még az Euroringen is voltam - kb. a társaság volt az egyetlen ami miatt azt mondom hogy nem volt teljesen kidobott pénz meg idő az egész...
mellesleg bár nem a témához tartozik, csak annyiban hogy mennyire mások vagyunk emberek, én az utcai sportmotorozást is azért hagytam abba mert beleuntam,
több mint tiz évig csináltam , és nagyon meg lehet unni ,legalábbis nálem ez volt, amikor már 150-szer feljöttél a nosztorin ugy hogy a tetején már szinte nyélen jössz ki, mikor már egy adott szerpentinen az összes repedést ,gödröcskét, ivet ismered akkor már a 200-dik feljövetel eléggé nem tul feldobos ...
mivel sok-sok éven keresztűl foglalkoztam motor kereskedelemmel svájci import motorokkal, igy megfordult a kezeim között nagyon sok motor, és volt szerencsém nagyon sokkal menni használni is azt, abban az időben elég agyasokkal motoroztam egyűtt, nem vagyok rá bűszke, tuléltem, ennyi, sajnos sok barátomat eltemettem abbol a társaságbol...
háromszor csaptak el aszfalton , de tuléltem, mégsem azért hagytam abba hanem azért mert bele untam, ettöl még soha nem fogom lenézni vagy leszolni azt aki sportmotorozik, mert lehet hogy neki az a világ legjobb dolga...
Én értelek téged GD! Nem kell megmagyarázni. Csak a unós részhez szóltam hozzá az én szemszögemből.
Nyilván mindenki más beállítóttságú, tehetséges stb..
én is elég suta vagyok krosszban, de engem hajta a versenyszellem Úgy hogy én nem unom meg a pályát..
Azért egy 1-1,5 km-es, nagyjából belátható körön átlagos egyfejű ember képes megjegyezni hogy (neki) melyik ívet, nyomot, féktávot kell (érdemes) választania stb.
Egy esetleg többtíz kilométer hosszú, változó környezeti viszonyú endurokörön ellenben ez teljesen lehetetlen (versenyeken sem véletlenül vannak kitűzve a kis nyilacskák meg egyéb jelzések a fákra). Én legalábbis így értettem a betanulható-nem betanulható dolgot...
dani. mennyi energiát fektettél abba, hogy legyen sikerélményed a cross-ban?
azért kérdem, mert már sok évvel ezelőtt monoron is voltunk együtt, és akkor is kb ez volt a véleményed.
előtte amúgy próbáltad a crosst? úgy értem, hogy tanulva, következetesen, stb.
A gyári idomszetten van 1 one a légterelőn na az zsír azt is én tettem fől fasza lett még most is ott van, ez kb 2 hét után el mentem 1 edzőversenyre 1. körben már lifegett a légterelőn a matrinca csak a dollárok lebegtek a szemem előtt haha pillanatragasztó korigál click
Te, én 2x egymás után nem tudok még csak hasonló íveken sem motorozni, akkor mi a faszt erőlködjek a pályázással? A SM-s pályázást is pont ezért hagytam a francba, egyszerűen semmi sikerélményt nem nyújtott...az ilyen időre motorozás meg tényleg abszolúte nem érdekel...
szerintem nincs olyan hogy betanulható pálya. max olyan van hogy elégedett vagy az adott szinttel, tudással, köridővel, stb. ha ez van akkor tény, hogy kurva unalmassá válik egy pálya. ha van indíttatás, motiváció, igény a fejlődésre, akkor nem az.
Én meg kimondottan irígylem azokat akiknek van tehetsége akár a krosszhoz, akár a supermotohoz, nekem is sokkal egyszerűbb lenne az életem ha menne, krossz- meg gokartpálya van annyi itt a környéken mint a szemét, endurozni meg vagy 40 km-t kell utazgatni (ráadásul a városon keresztül)...de ha egyszerűen 0 tehetségem van ezekhez, így sikerélményem sincs soha a pályázás során, mit tudok csinálni
Ez olyan mint a supermoto..a megunós rész.. ha csak körözöl mint egy tök, tényleg unalmas. de ha fejlődni akarsz, és mindig gyorsabb lenni, akkor már érdekes a dolog egyből...
csak ez nehezebb annál sokkal
Nem tudom, mennyit fizettél érte, de én is most egy ilyen maszek grafikát intézek éppen. Mennyire kell ezeknek vastagnak lenni, mert a dekoros ismerős még nem csinált ilyet?
Lehet, hogy nem lesz olyan tartós, de árban mindenképp jobban jön ki. (tehát az én esetemben sem annyira profi még a motorom, hogy az utolsó fölös 30 ezrem épp egy One, vagy FX matricaszettre költsem. Főleg, hogy a régebbi évjáratokhoz már ők is alig kínálnak választékot)
ettöl fűggetlenűl, mielött bárki félre értene bármit, én SOHA nem szoltam le a Krosszt,
sőt jo játék az is, én is csináltam régen a fél életem arrol szolt hogy krosszpályára jártam, szerettem ugrálni,
de én személy szerint pár év alatt bele untam, mást sem kellett csinálnunk csak mindig szakaszolni, adott részt legpontosabban megcsinálni, az elugro után vissza, ujjra, ha kellett fél orán keresztűl...
személy szerint nem abban találtam meg a számomra legmegfelelöbb kihivást hanem az enduroban,
ez nem jelenti azt hogy másoknak nem az a tökéletes sport, szivűk joguk nem vagyunk ugyan olyanok,
De, részben, erről volt szó: "mikor megunod a...betanulhato pályákat"
Értem én hogy változik a pálya körről körre is akár, de a melóból hazavezető úton sem ugyanolyan minden minden nap, mégis pár év után unja már az ember (én legalábbis rohadtul)...
holnap el is megyek a Bakonyba kerűlni egyet a MEGASŰN gumikkal, hátha valamelyik fa mőgűl látják mások is milyen tökös gyerek vagyok, és nekem is legyenek sikereim a nőknél....
rakták már ki nekem, hogy na ITT kell kezdeni fékezni! tudod mennyire voltam a jeltől, amikor már azt hittem hogy végem most halok meg a kanyarban? és ekkor már 4 éve crossoztam.....
én erre értettem a betanulhatót.
több mint tiz évig csináltam , és nagyon meg lehet unni ,legalábbis nálem ez volt, amikor már 150-szer feljöttél a nosztorin ugy hogy a tetején már szinte nyélen jössz ki, mikor már egy adott szerpentinen az összes repedést ,gödröcskét, ivet ismered akkor már a 200-dik feljövetel eléggé nem tul feldobos ...
mivel sok-sok éven keresztűl foglalkoztam motor kereskedelemmel svájci import motorokkal, igy megfordult a kezeim között nagyon sok motor, és volt szerencsém nagyon sokkal menni használni is azt, abban az időben elég agyasokkal motoroztam egyűtt, nem vagyok rá bűszke, tuléltem, ennyi, sajnos sok barátomat eltemettem abbol a társaságbol...
háromszor csaptak el aszfalton , de tuléltem, mégsem azért hagytam abba hanem azért mert bele untam, ettöl még soha nem fogom lenézni vagy leszolni azt aki sportmotorozik, mert lehet hogy neki az a világ legjobb dolga...
Nyilván mindenki más beállítóttságú, tehetséges stb..
én is elég suta vagyok krosszban, de engem hajta a versenyszellem Úgy hogy én nem unom meg a pályát..
Egy esetleg többtíz kilométer hosszú, változó környezeti viszonyú endurokörön ellenben ez teljesen lehetetlen (versenyeken sem véletlenül vannak kitűzve a kis nyilacskák meg egyéb jelzések a fákra). Én legalábbis így értettem a betanulható-nem betanulható dolgot...
azért kérdem, mert már sok évvel ezelőtt monoron is voltunk együtt, és akkor is kb ez volt a véleményed.
előtte amúgy próbáltad a crosst? úgy értem, hogy tanulva, következetesen, stb.
click
itt nézz körül nekem innen van az one
csak ez nehezebb annál sokkal
Nem tudom, mennyit fizettél érte, de én is most egy ilyen maszek grafikát intézek éppen. Mennyire kell ezeknek vastagnak lenni, mert a dekoros ismerős még nem csinált ilyet?
Lehet, hogy nem lesz olyan tartós, de árban mindenképp jobban jön ki. (tehát az én esetemben sem annyira profi még a motorom, hogy az utolsó fölös 30 ezrem épp egy One, vagy FX matricaszettre költsem. Főleg, hogy a régebbi évjáratokhoz már ők is alig kínálnak választékot)
ettöl fűggetlenűl, mielött bárki félre értene bármit, én SOHA nem szoltam le a Krosszt,
sőt jo játék az is, én is csináltam régen a fél életem arrol szolt hogy krosszpályára jártam, szerettem ugrálni,
de én személy szerint pár év alatt bele untam, mást sem kellett csinálnunk csak mindig szakaszolni, adott részt legpontosabban megcsinálni, az elugro után vissza, ujjra, ha kellett fél orán keresztűl...
személy szerint nem abban találtam meg a számomra legmegfelelöbb kihivást hanem az enduroban,
ez nem jelenti azt hogy másoknak nem az a tökéletes sport, szivűk joguk nem vagyunk ugyan olyanok,
Értem én hogy változik a pálya körről körre is akár, de a melóból hazavezető úton sem ugyanolyan minden minden nap, mégis pár év után unja már az ember (én legalábbis rohadtul)...
én tényeg kezdő béna vagyok.. de te milyen motoros vagy?
link
szintek vannak...kinek mi....