Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem meg ez a reklám szöveg,

azon az segit ha minél többet motorozol, és a tenyeredre majd kinőnek a tűskés grippel bűtykök...
Gery, ez a markolat, ami neked van, ugyanaz a Pro Taper pillow, amit én is hozattam, vagy csak hasonló?

Mi a konkrét tapasztalatod az ilyen "tüskés" grippel, mert én csak a leírások alapján döntöttem mellette, állítólag az alkar pumpálást nagyban csökkenti... gondolom emellett a donut-ok is jól jönnek a tenyér kifáradásának csökkentésében...
(esetleg nincs valakinek elfekvőben?)
Gyönyörű ez a Yama, ha a tiéd, akkor gratulálok hozzá!

A San Manuel grafika valami gyári Factory Effex, vagy hasonló darab, vagy egyedileg csináltattad rá?
amúgy nem nagyon látni pro motorokon, ama-ban pl.
inkább belövik mm-re faxán a felfogatást (a kormányon), meg ujjhosszhoz magát a kart.
bocsánat
meg is mondom mi szokott olyankor lenni a baj ha majd érdekel...
Nekem ez az adotságom pont + van
Baszod, ha nem érem el csak az ujjam hegyével, akkor nem tudom behúzni!
viszont akkor baj van valamivel a motoron ha ott nem áll meg (old szét a kuplung )..ha minden patent... pont a ktm-nél úgy van kitalálva hogy ne kelljen kivenned az ujjaidat alulról...mivel egyujjal kell fogni amúgy is és ez jól van kitalálva...
A világért sem szeretnék kötözködni, de én is próbálgattam hogy hogy is lenne a legmegfelelőbb elhelyezni a kuplung kart és ha bentebb toltam akkor is kényelmesen elértem. Pedig nincsenek nagy zongorista újjaim
van , a triál motorokon is két ujjas van, de simán egy ujjal tudod huzni annyira finom holmi, igy 4 ujjal tudsz fogni...

pedig ott aztán annyit kell nyulni a holmit mint atom...
az imént írtam, hogy csinálnak...
ja lehet hogy a fizika szerint igy van ,csak akkor kell venni fizikálisan kétszer olyan hosszu ujjakat is hogy elérd öket.
amugy a vér profi endurosok is levágják alapbol, vagy rögtön cserélik az extra rövidre.. másképp nem megy.
nem tudom miért nem csinálnak 1 ujjas karokat?
erről van itt szó
És miért nehezebb? ha a kar szélét fogod meg akkor nagyobb lesz az "erőkar" nem de?
de a fizika szerint minél nagyobb az erőkar, annál könnyeb mozgatni!
Ha odébb tolom akkor túl messze kerül ahhoz hogy egy ujjal elég erőt tudjak kifejteni, úgyhogy inkább a rövidített (=lefűrészelt ) karoknál maradtam...
azért nem csipi oda az ujjaidat a kuplung mert nem endurozol, hanem krosszozol.

ott muszáj levágni ha fogni is akarsz három vagy négy ujjal és közben nyulni kell a kuplungot, amugy ráhuzod az ujjaidra és az fájdalmas .

probáld ki egy gyökeres sziklás feljároban és megtapasztalod.
jó kis onboard mix

link
csak motorozás előtt.....