Hát majd elnézünk arra...azt ha kész lesz akor jösz ha nem akor nem Hát de mi se menünk ki mert utána jön acsaj ugatni... majd beszélni kell az apjával
Szasz öcsécském,használgassad a válasz erre feliratot,ha hozzászólásra válaszolsz.Ha nem lesz kész a kerekem estére,akkor nincs ma edzés,sok a meló,meg szaladgálnom is kell.Menjetek ki nélkülem,de okosan.
na majd megemésztjük a dolgokat
srác most íratkozott be még csak tanfolyamra (ilyen idióta hogy a b-vel nem tette le anno az a kategoriát is...)
nekem inkább a xr400 jön be én be tudok rúgni motort is
egy időben a drz-re voltam beindulva de az nehéz gép, meg nekem jobban tetszik a hagyományos léghűtés&berúgós gép
az komoly
sürün kell nézegetni 1évben akkor na ezért nem lesz versenymotorom(4T) itt ami van képen wr ahoz 3év alatt hozzá sem lett nyúlva,de semi sem
úgy adta el srác hogy minden gyári volt rajta(fék,lánc,stb)
talán gumi volt cserélve,meg elsö teló szimering
de én célszerűbbnek tartom a 450est mivel valami alapotok már van nem simsonról ültök át ezért a 450es véleményem szerint jobban megéri ha nem enduró pályokon motoroztok minden hétvégén, hanem a szokásos erdő mező meg ami jön ! a 450 est nem kell forgatni az megy alsó furdulatszám tartományban is igazából ennyi az előnye mivel az alkatrészekben minimális eltérés van csak 5-10 ezer forint !
ismerem én is
srác most íratkozott be még csak tanfolyamra (ilyen idióta hogy a b-vel nem tette le anno az a kategoriát is...)
nekem inkább a xr400 jön be én be tudok rúgni motort is
egy időben a drz-re voltam beindulva de az nehéz gép, meg nekem jobban tetszik a hagyományos léghűtés&berúgós gép
sürün kell nézegetni 1évben akkor na ezért nem lesz versenymotorom(4T) itt ami van képen wr ahoz 3év alatt hozzá sem lett nyúlva,de semi sem
úgy adta el srác hogy minden gyári volt rajta(fék,lánc,stb)
talán gumi volt cserélve,meg elsö teló szimering
crossos érzetet nyújt mivel könnyü keskeny és nagyon erös
de uralható
de én célszerűbbnek tartom a 450est mivel valami alapotok már van nem simsonról ültök át ezért a 450es véleményem szerint jobban megéri ha nem enduró pályokon motoroztok minden hétvégén, hanem a szokásos erdő mező meg ami jön ! a 450 est nem kell forgatni az megy alsó furdulatszám tartományban is igazából ennyi az előnye mivel az alkatrészekben minimális eltérés van csak 5-10 ezer forint !