Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálunk vannak ilyen sziklák, a töltés oldalban
Gondolhatod milyen kellemes lehet rá esni
A srác +vérprofi
Majd ha szezonja lesz az ültetésnek, még csak az ásásnál tartok
koszi
sajnos nem
Nekem már a laborban nő a próbadarab, kapd össze magad, ne ragadj le a tervezőasztal/ágy/zuhanyzó/liftnél.
Hallo sanya Bp nem tudsz valakit gumist akki le cserelne gumit es meg jol is rakja vissza kereket ?
ismerem........Taddy the best ...a motor is spéci nagyon, de még egy ilyen embert nem lehet gyártani egy ideig
nekem az a Audi S2 is megtenné a szomszédban volt, de valami szolíd színben
...Impreza forever
Ha áttételt cserélünk nem lehetetlennek az alap dolgok ....kellene pár vas a garázsba, cross, SM, triál,speed,állós jetsky,hószán meg egy evo micucu
Ebben a sárban jobb, mert könnyebben lejön. Egyben leesik, nem ragaszkodó. Főleg sárvédő belső részén.

Port már rég láttunk szegénnyel.
Az jó kis móka lehet.
Múltkor egy egész szép gas-gas-t láttam 500ért.
De egyelőre ez is sok..

Vagy ami tutkó: krosszal triálozni?!
épphogy
Azért ez nem mindenhetes program
Enyémmel bármikor mehecc. Fékek, telók szarak, azzal aztán lehet képességeket fejleszeni. Én az udvarban már körözök vele, mint a cápa. Régi kuplunggal úgy csúszik, eredeti "tanya-rekrúz" cucc, ha állok a féken, egyesben sem indul el, de a motor jár.
Akkor már csak nekem kell egy motor, az is fejleszti a készségeket, nem is akárhogyan
Folyton felmerülnek a raklapok, azzal kéne kereskedni
Itt a gyárban van bőven selejt betonelem, csövek, aknák stb., olyan, mintha direkt triálpályákhoz gyártanánk alapanyagot.
Triálozzunk ....könnyű pályát építeni, raklap rendel
Jók lennétek 1másnak
Miért, szerinted épeszű a faszi
Rally megvolt...még a Ladákkal.
Inkább megkuplungozom a triált