Vicces hogy csak hasonlót találunk ismerőssel neten. De azon nem ilyen henger illetve felni volt a váz is csak hasonló. Lehet valami gyári versenyre épített darab? Mert nincs rajta semmi sem "kókányolva"
Ha kis fordulatról fullad az alapjárati keverékkel kicsit nyitva nézd meg sokat vagy keveset kap.
Ha javul, hagyd úgy, de ne csavard ki jobban 2,5-nél.
Lehet fúvóka baja is.
Egy manualt szerezz hozzá. Anélkül nehéz minden
Egy csodálatos dolog a külön olaj a motornak és a váltónak...
olajcsere 5 óránként.. 0.65 liter megy bele.. fajin.
A motorolaj leeresztő és betöltő a bal oldalon van. A váltóolaj betöltő és színtező van a jobb oldalon. A leeresztőjére úgy emlékszem a bal oldalt lentebb van. Adja magát egyébként.
Az olajszűrőházat kivétel előtt jelöld össze, hogy ne kelljen forgatni. Karc vagy filc.
Pánovics csinálta meg, de akkori tudásommal nem tudtam megállapítani, mennyire lett jó.
Jobb lezz, az biztos. Aki próbálta, annak tetszett. Nem tudnék sem pro, sem kontra szólni ellene.
A mostani váltásom viszont a CRF-ről átülni a sx-f-re, drasztikus különbség.
Páno csinálja a Sáskáéknak is a futóművét (is), nem kell részleteznem...
Hirtelen gáznál fullad a moci, de utána kipörög, jó lett a levegőcsavar is de még a motor nem a tökéletes...
A túlfolyó csövön meg jön az olaj(kartergáz) de nem füstöl a motor nem hiszem hogy elment volna a gyűrűm ilyen gyorsan...
Ha valakinek van ötlete mit érdemes még átnézni vagy találkozott ezzel a problémával írjon!
Sziaszok! Nem tud valaki valamit erről a motorokról?
Ma vettem és tudom hogy ritka de nem találok semmit.
Annyit tudok hogy 1958 as Maico és 175 köbcentis.
Jó volt a leérkezésem már máskor is ugrottam túl az ugratót,szerintem a nagy küzdésben hogy az utolsó pillanatban egyenesbe hozzam a gépet a lábam nem állt jól a lábtartón.Észre sem vettem hogy nagy baj van,mentem tovább de mikor a következő kanyarnál fékeznem kellett akkor dőlt szét a bokám mert a csizma addig összetartotta.Igazad van lehettem volna óvatosabb,mehettem volna lassabban utólag már én is így gondolom.
Hello lehet hogy te tudod milyen az olajzási rendszere a crf450x-nek.
Szárazkartereseknek van egy külön olajtartály de ennek nincs ha van hol? A váltó olaj viszont külön van a motorolajtól.
Mert nem forgatod...
Ha nagyon lájtsan nyomod, jófajta olaj ez, akkor 50ig is elmehetsz.
Vagy magasabb fordulaton használd. Ez krosszmotor, igazából, nem szeresse a pötyögést.
Nagyon bejön.
Ha javul, hagyd úgy, de ne csavard ki jobban 2,5-nél.
Lehet fúvóka baja is.
Egy manualt szerezz hozzá. Anélkül nehéz minden
olajcsere 5 óránként.. 0.65 liter megy bele.. fajin.
A motorolaj leeresztő és betöltő a bal oldalon van. A váltóolaj betöltő és színtező van a jobb oldalon. A leeresztőjére úgy emlékszem a bal oldalt lentebb van. Adja magát egyébként.
Az olajszűrőházat kivétel előtt jelöld össze, hogy ne kelljen forgatni. Karc vagy filc.
Jobb lezz, az biztos. Aki próbálta, annak tetszett. Nem tudnék sem pro, sem kontra szólni ellene.
A mostani váltásom viszont a CRF-ről átülni a sx-f-re, drasztikus különbség.
Páno csinálja a Sáskáéknak is a futóművét (is), nem kell részleteznem...
Hirtelen gáznál fullad a moci, de utána kipörög, jó lett a levegőcsavar is de még a motor nem a tökéletes...
A túlfolyó csövön meg jön az olaj(kartergáz) de nem füstöl a motor nem hiszem hogy elment volna a gyűrűm ilyen gyorsan...
Ha valakinek van ötlete mit érdemes még átnézni vagy találkozott ezzel a problémával írjon!
Előre is köszönöm!
Ma vettem és tudom hogy ritka de nem találok semmit.
Annyit tudok hogy 1958 as Maico és 175 köbcentis.
Még egy percig várom ezt a jó,gyereket írjon,ha nem akkor felejtős,csak ne mondja senki nem akartam segíteni Nem érek én rá
Szárazkartereseknek van egy külön olajtartály de ennek nincs ha van hol? A váltó olaj viszont külön van a motorolajtól.
Ha nagyon lájtsan nyomod, jófajta olaj ez, akkor 50ig is elmehetsz.
Vagy magasabb fordulaton használd. Ez krosszmotor, igazából, nem szeresse a pötyögést.