MX1:
2 NAGL Maximilian GER KTM
4 STRIJBOS Kevin BEL KTM
6 COPPINS Joshua NZL APRILIA
7 BARRAGAN Jonathan ESP KAWASAKI
9 DE DYCHER Ken BEL YAMAHA
10 BOISSIERE Antony FRA KTM
11 RAMON Steve BEL HUSQVARNA
13 MONNI Manuel ITA YAMAHA
14 DE REUVER Marc NED SUZUKI
15 BILL Julien CH APRILIA
19 PHILIPPAERTS David ITA YAMAHA
25 DESALLE Clement BEL SUZUKI
32 PRIEM Manuel BEL APRILIA
32 SCHIFFER Marcus GER KTM
33 SOUBEY Cedric FRA KTM
36 BONINI Matteo ITA YAMAHA
37 CRESTINOV Gert EST KTM
39 GUARNERI Davide ITA HONDA
40 LEOK Tanel EST HONDA
49 LOMBRICI Roberto ITA SUZUKI
55 BEGGI Cristian ITA TM
71 BUTRON Jose
77 STEVANINI Cristian ITA SUZUKI
78 VERHOEVEN Bas NL HONDA
90 POURCEL Sebastien FRA KAWASAKI
101 BARTOS Petr CZ KTM
108 NÉMETH Kornel H KTM
111 LEOK Aigar EST TM
121 BOOG Xavier FRA KAWASAKI
215 MAGGIORE Fabio ITA HONDA
222 CAIROLI Tony ITA KTM
412 FERRARI Fabio ITA KAWASAKI
690 BRACESCO Federico ITA HONDA
800 ALESSI Mike USA KTM
Nem akarom kirúgni az öreget, hibátlanul teljesít meg pízt se kapnék érte
Viszont lehet, kell majd idehaza még egy vas. Azon töprengek, az milyen legyen. És van ez az alkoholos megoldás, csak Kváron embert nem ismerek, aki ilyennel jár. Igaz, hozzánk 50 kilométerre van a legközelebbi tankolási lehetőség
Amúgy gázos vasam volt már. Abban a tartály dolog nem volt szimpi, és hogy puhább tőle a motor. Meg a hengerenkénti injektorhoz tényleg húzós. Állítólag az alkoholtól nem lesz gyengébb, nincs póttartály, meg olcsóbb az átalakító is. Csak akkor azt nem tudom, hol benne a hiba
Ami ganyés szelepeket Te láttál, az lehet simán pl a xar szelepszár szimmeringtől is
csak a webtuningmatyik szakzsargonjából próbáltam idézni valami vicceset! egyébként nem is tudom mi lehet a különbség 2002 és 2003 között!
Nekem nagyon tetszik ez a gép...ennél nagyobbal nem is bírnék....sőt nem is kell, hiszen nem haladom meg a 60 kg-ot..mint ti
MX1:
2 NAGL Maximilian GER KTM
4 STRIJBOS Kevin BEL KTM
6 COPPINS Joshua NZL APRILIA
7 BARRAGAN Jonathan ESP KAWASAKI
9 DE DYCHER Ken BEL YAMAHA
10 BOISSIERE Antony FRA KTM
11 RAMON Steve BEL HUSQVARNA
13 MONNI Manuel ITA YAMAHA
14 DE REUVER Marc NED SUZUKI
15 BILL Julien CH APRILIA
19 PHILIPPAERTS David ITA YAMAHA
25 DESALLE Clement BEL SUZUKI
32 PRIEM Manuel BEL APRILIA
32 SCHIFFER Marcus GER KTM
33 SOUBEY Cedric FRA KTM
36 BONINI Matteo ITA YAMAHA
37 CRESTINOV Gert EST KTM
39 GUARNERI Davide ITA HONDA
40 LEOK Tanel EST HONDA
49 LOMBRICI Roberto ITA SUZUKI
55 BEGGI Cristian ITA TM
71 BUTRON Jose
77 STEVANINI Cristian ITA SUZUKI
78 VERHOEVEN Bas NL HONDA
90 POURCEL Sebastien FRA KAWASAKI
101 BARTOS Petr CZ KTM
108 NÉMETH Kornel H KTM
111 LEOK Aigar EST TM
121 BOOG Xavier FRA KAWASAKI
215 MAGGIORE Fabio ITA HONDA
222 CAIROLI Tony ITA KTM
412 FERRARI Fabio ITA KAWASAKI
690 BRACESCO Federico ITA HONDA
800 ALESSI Mike USA KTM
Viszont lehet, kell majd idehaza még egy vas. Azon töprengek, az milyen legyen. És van ez az alkoholos megoldás, csak Kváron embert nem ismerek, aki ilyennel jár. Igaz, hozzánk 50 kilométerre van a legközelebbi tankolási lehetőség
Amúgy gázos vasam volt már. Abban a tartály dolog nem volt szimpi, és hogy puhább tőle a motor. Meg a hengerenkénti injektorhoz tényleg húzós. Állítólag az alkoholtól nem lesz gyengébb, nincs póttartály, meg olcsóbb az átalakító is. Csak akkor azt nem tudom, hol benne a hiba
Ami ganyés szelepeket Te láttál, az lehet simán pl a xar szelepszár szimmeringtől is
Nekem nagyon tetszik ez a gép...ennél nagyobbal nem is bírnék....sőt nem is kell, hiszen nem haladom meg a 60 kg-ot..mint ti