Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megint sikerült esnem ebben a kiba....ot hóban . Pont a sérült lábamra . ÁÁÁÁ nem vagyok ideges
Üdv nagyon el voltam havazva sajna ritkán volt kedvem de igyekszem .
Szeva nikk . Milyen autóba akarsz e85-öt?
Dánkeverimáccs
itt most kezd el befujni a szél ,megyek is megnézem távcsővel mi a helyzet a fűzfői surf beach-en , jég szörf, kite űgyben tolják-e már a fanatikok...
azonnal, ahogy befejeztem a házisonkás-tükötrojásos reggelimet
tele leszek energiával, és óóóóriási hóembert építek
akkor irány motorozni, vagy korizni, vagy csuuuuszni...
itt teljesen jó idő van
és már havat lapátolni sem lehet, mert elolvadt a járdán az éjszaka max. hóembert építhetek
egyedűl voltam, mint oly sokszor..

nem volt hideg +4 fok volt, ma hidegebb lessz, még mindig -1-et mutat... de szarok bele fel kell öltözni aztán ugyis mozog az ember, sál sapka..
Max a ház előtt járatom meg a gépet, egy kicsit Pénteken beleraktam az új wössner kovácsolt dugót. Na meg ki kell próbálni, hogy mennyire fér be a pözsó expertbe
Szia Bálint!
Jók a tegnapi képek gondolom nem fáztatok menet közben
csokolom a drága kacsoját...
Hókotrós napot mindenkibe De legalább 2 órásat,legyen értelme is
ez komoly lap..
Jó reggelt!
neked 2t-éd van..?

egy jotanács , télen le szoktuk takarni az eggyik oldali hűtőt polifom szivaccsal nehogy megragadjon, akkor tuti nem lessz gond, és az átfuvokázást is megoldja kbcirka.
Más logikus okot én se nagyon tudok elképzelni
A szűk látókör követelmény Magyarországon...
De a salakmotor is csak 4t... tehát hasonló. És végülis a biogenyó se olcsóbb önmagában, csak a jövedéki adó kevesebb rajta... tehát ez is logikus... csak az nem, h akkor mért nem jár ezzel minden benzines gk tulaj...
Pontosan nem tudom, de szerintem ahhoz jobban át kéne alakítani a gépet...lásd salakmotorok - azok tiszta etanollal mennek...500 cc-1henger-4T=75-80 LE
Na várjál, állítólag több a lóerő a biogecivel... akkor ez nem igaz?
Valamelyik amerikai szuperprodukcióban úgy indítottak be egy ilyet, hogy a csávó megivott egy üveg vodkát, majd belehányta a tankba, pisikélt is egyet aztán irány a világ vége
Mivel az etanol fűtőértéke jóval kisebb mint a benziné, többet fogyaszt vele a gép. Illetve néhány esetben az üzemanyag-ellátó rendszer tömítései nem bírták a kiképzést...de Dél-Amerikában marha sok autó megy bioetanollal...szerintem lényegesen jobb megoldás mint a hibrid szutykok vagy az elektromos autó/motor