Max a ház előtt járatom meg a gépet, egy kicsit Pénteken beleraktam az új wössner kovácsolt dugót. Na meg ki kell próbálni, hogy mennyire fér be a pözsó expertbe
egy jotanács , télen le szoktuk takarni az eggyik oldali hűtőt polifom szivaccsal nehogy megragadjon, akkor tuti nem lessz gond, és az átfuvokázást is megoldja kbcirka.
De a salakmotor is csak 4t... tehát hasonló. És végülis a biogenyó se olcsóbb önmagában, csak a jövedéki adó kevesebb rajta... tehát ez is logikus... csak az nem, h akkor mért nem jár ezzel minden benzines gk tulaj...
Pontosan nem tudom, de szerintem ahhoz jobban át kéne alakítani a gépet...lásd salakmotorok - azok tiszta etanollal mennek...500 cc-1henger-4T=75-80 LE
Valamelyik amerikai szuperprodukcióban úgy indítottak be egy ilyet, hogy a csávó megivott egy üveg vodkát, majd belehányta a tankba, pisikélt is egyet aztán irány a világ vége
Mivel az etanol fűtőértéke jóval kisebb mint a benziné, többet fogyaszt vele a gép. Illetve néhány esetben az üzemanyag-ellátó rendszer tömítései nem bírták a kiképzést...de Dél-Amerikában marha sok autó megy bioetanollal...szerintem lényegesen jobb megoldás mint a hibrid szutykok vagy az elektromos autó/motor
tele leszek energiával, és óóóóriási hóembert építek
és már havat lapátolni sem lehet, mert elolvadt a járdán az éjszaka max. hóembert építhetek
nem volt hideg +4 fok volt, ma hidegebb lessz, még mindig -1-et mutat... de szarok bele fel kell öltözni aztán ugyis mozog az ember, sál sapka..
Jók a tegnapi képek gondolom nem fáztatok menet közben
egy jotanács , télen le szoktuk takarni az eggyik oldali hűtőt polifom szivaccsal nehogy megragadjon, akkor tuti nem lessz gond, és az átfuvokázást is megoldja kbcirka.