Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rücsis, gumiszerű anyag. a dekorszettekhez általában már ilyet adnak üléshuzatként. de külön is kapható.
rendes crossgatyában kb. odaragaszt az üléshez.

a gyári nekem csak felül volt grip-es, oldalt nem. nekem bejött
azé mer wp, latod, cr-en csepel telo van, pistabacsi a szomszedban ket sorer főtötti nekem használt 10w/40-el meg rányom turistagázzal. egybű jobb, menek is 40méteres tálcára.
most komolyra, nehogy mar 3x kell evente .... titokban fmx-ezel keme vagy mi?
Te kihez szoktad vinni?
Szakija meg telója válogatja, 2007-ben a KTM Fesztiválon a WP-s csókák 15e Ft körüli összegnek megfelelő €-ért csináltak egy ilyen szervizt...
Én évente kb. 2-3-szor csináltatom, 15 körül jön ki a hátsó teló feújítása.
Románok háborúba kezdenek a székelyekkel. Megy a román sereg, egyszer csak az erdőből kisétál egy székely: Na jöjjön csak ide 50 román!
Odarohannak, be az erdőbe, csitt-csatt, nagy zaj, kijön a székely: Hát ez kevés volt, gyertek SZÁZAN!
Lerohanják százan, be az erdőbe, megintcsak nagy csatazaj, majd kijön a székely egyedül: Jöhet akkor az EZER román...
...mire kikúszik mögüle egy tiszta véres félholt román az erdőből, és utolsó erejével odakiállt a többieknek:
-CSAPDA! Ketten vannak!
na, ezt jo tudni. azt hittem orokeletu, naivan. elsoben mindig cserelem, hatso akkor szaki lesz, nem sufnituning. lesz vagy 10ezer, ha nem tobb, gyanitom, vagy tevedek?
Szerintem az a hátsóteló az akció nélkül is rövidesen elkezdett volna menstruálni...azokban is évente minimum egyszer olajat+gázt kéne cserélni - szerinted hányan csinál(tat)ják meg
mi az a grip-es huzat?
románütköző
A kormányütközö csavar szerintem is baromság.El volt hajolva az egyik, cseréltem, de igy sem tökéletes.
*kormányütköző
Jó is lenne Vagy lehet,hogy nem?Talán fájna

Nagyjából jó lett, köszi. Úgy látom, ezek az amcsik nagyobbak, mint mi, vagy csak lazábban öltözködnek, nem tudom.De az ottani M-es az itthoni L-es kb. Biztos mindenki rapper.
a hűtőidomnál nem ér sokat a grip-es matrinya.
a grip-es huzat viszont kötelező tartozék kéne legyen.

szerintem
Én olyasmikre gondolok, mint a csavarral állítható rományütköző (határoló). Klassz ötlet, csak egyrészt minek, másrészt meg ha betekered tövig, hogy tovább tudd fordítani, szétvered a hűtőt a telókkal. Vagy az első láncvezető, ami nem forog, meg nem hengeres, ezért mindig egy ponton kopik, állítólag csendesebb...krosszmotoron nem tökmindegy?
Nagyon dizájnosak, és jól mennek, nekem is tetszenek amúgy, jó velük menni, félre ne értsen senki.
Előző 2 KTM-emen is ugyanilyen fékcső volt, aztán mégse hajlott el egyik se...úgyhogy szerintem ebben bármiféle törvényszerűséget keresni merőben felesleges...
cimbinek sx250 figyel, 2004-es, az sem gyenge moci .....
pl ezutan az akcio utan a hatso telo menstrual.
a masik van ami mogotte megy sx450 2006-os, ,kurva jo kis gep, kezelheto, beférne .....

http://videa.hu/videok/jarmuve...
nem kéne a 35-ös asztalt túlugrani....

pulcsi jó lett? méret?
Valamilyen szinten ez igaz. PL a csavarokat is rendszeresen ellenőrizni kell.
A fékcsövem nem véleltelnül volt elhajolva - legalábbis eddig azt hittem, de most,hogy GD motorján is ilyen...lehet, gyenge az a fém fékcső.
Korábban arra gyanakodtam, eséstől hajlott így el.

Mindettől függetlenül imádom a motoromat, mert úgy megy, hogy nem bírom követni
hehe, eddig en is azt hittem, hogy a ktm ilyen teren a nyero, de a bmw viszi a primet, az uj mocijukat valami technikai antizseni fejlesztette, aki csak tervezoasztalon latott meghibasodat. szerelni jo jatek lehet, amit lattam az nagyon negativ volt ......
Jó motorok a KTM-ek, de van rajtuk mindig valami érdekes "egyedi" megoldás, ami némileg meghökkentő.
Most mondjam, hogy igazad van?
Nem megy fel rá.
nekem a felso muanyag vezetogyuru dorzsolgeti serényen ...
nem kéne ....
tobbivel lehet szorakozni, de szerintem az atmero az fix ha motorozni is akarsz.