Ne érts félre tényleg, nem "baszogatni akarlak" a mult 7-en beszéltem id. Kerner Lászlóval ő mondta: A gyári telszkopok nem jó senkinek sem, de ami átt van szelepelve az meg mindenkinek jó. Valahogy Így fogjuk fel ezt mi....
Mondott 1-2 trükköt hogyan is tedd jól a beálításokat, melyik csavar mit is csinál ha el kezded tekergetni, mert sokan ezt sem tudják melyik is a húzofokozat csak lent is 5 kattanás fönt meg 8 aztán csak jobb lesz
Nem hiszem hogy beállitástól lesz olyan futóműve Kawának mint Yamahának!? kétlem bár lehet hogy hülyeséget irom!
GeryV8! Kawádnak a futóműve jól dolgozott? lesimitotta a rumplikat?
Bármi elfogultság nélkül is, de szerintem teljesen mind 1
Melyik tetszik, a kawába is kayaba, van tehát amin a yamahán voltak telo beállítások azt átt tudod vinni a kawádra is
Igazábol arról kell döntened milyen szinü legyen a moci
sok mindentól függ! Mikor cseréled olajat,hogyan váltasz,stb
Ismerősöm mondta hogy haverjának van 08-as yzf250-je és ment vagy 120 üzemórát és csak vezérműlánccsere volt meg szelepállitás! tényleg ennyi volt!
Mivel én motorvásárlás előtt állok úgyhogy Yamaha vagy Kawasaki örök vita,barátaim. Mentem 08-as yamahával nagyonjó a futóműve hogy rumplikon olyan érzés mintha autópályán lennék, fékei is harapósak,erős blokk,kanyart jól veszi
DE viszont Kawasakival még nem ,sajnos! futómű hmm Showa(yaminak kayaba) annó RMZ-n showa volt a futómű,nem volt jó rám,pattogott összevissza( yamahához képest),fékei közepesek voltak... ugyhogy tudtok mondani valamit Kawáról? elsősorba engem CSAK futómű,fék , alkatrészei "összerakottsága" érdekel!
Tehát csak Yamahával mentem eddig, Ktm-ről rosszat hallottam himba nélküliről,Tm meg olasz,hát nem merem venni csak JAPÁN!
mégegyszer Yamaha vagy Kawasaki?
Meg már meg szoktam
1 magasított ülést kéne vennem, de én nem adok ki 30 ropit 1 szivacsért, akárki akármit is mond