Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a DT az száz h nem versenyendúró a CRm-et pontosan nemtom mrt annak a telója sem fordított asszem
A ktm új, a többi meg legalább 10éves, A 94 utáni crm-nek is állítható a telója
nem megtévesztő elnevezés sőt pontosan leszűkíti a kategóriát mert az utca embere aki lát egy magasabb sárvédős kissé durvább mintájú gumival ellátott gépet azt hiszi hú ez endúró és jó mindenhova ezzel nyerik a versenyeket pedig lehet csak egy bmw boxer szemetet lát ami igazából sehova se jó!

amúgy hogyne volna 125-ös kategória endúróba ezer éve van !
a crossgép és az endúrógép közös tulajdonsága hogy benzinesek ! se a blokk se a váz se a futómű nem egyezik meg több ok miatt /ezekre most nem térek ki soxor kiveséztük már előrébb vissza kéne olvasni/!

mondjuk a teljesség igénye nélkül egy ktm 125 exc vagy egy gas gas ec 125 vagy honda cre125 r vagy husky wr125 -öt nézzetek meg ezek versenyendúrók és világversenyeken mennek velük százával !

rx125 nincs mert gyengék, nehezek és kettétörnének viszont nehezen motorozhatók!amúgy meg jó kis motrok az utcán meg ha le kell kanyarodni a padkára picit!
1000000%-ig igazat adok ezt magyarázom már kb egy órája. Ez a beszéd!!!!
a 4 motor uigyan ugy néz ki 1 laikus szemmel de persze a ktm az etalon enduroban és a többi ár/minőségben változik a telo+ a loero
ja igen EXC ízig vérig versenyendúró és hasonlítsátok össze az RX-szel

az RX is tele van kikönnyített alkatrészekkel fordított teló ami állítható is a hátsó teló is ami ráadásul BOGE az RX fékei Brembo!!!!! ROTAX blokk. még vmi??? h elhigyjétek???

amúgy bocsi h mindnekivel leállok vitázni csak nekem mindig aztmondják h álljak ki az igazamért
azonos évjáratút nemtalálsz? a KTM kilóg a sorból nagyon!
honda cre 125
Szerintem tura+verseny enduro van és ezért a verseny endurok az összes emelt sárvédűjű enduro de ezek közt is vannak gyengébbek +erősebbek! és szerintem ne azt nézzük verseny enduronak ami enduro versenyen megy! szerintem azért verseny mert hasonlit a crosshoz! de valaki mondhatna 1 definiciot
az endurót a régi hatnaposból (six days--6napig tartó versenyen a blokkhoz nem volt szabad hozzányúlni, megbízhatósági verseny volt) nevezték át ,(enduro= latin kitartás, kitartani).
Az endurók közt manapság használjuk a SOFT(sima, túrázásra alkalmasabb, nagy tank, kényelmes-kétszemélyes(?) nyereg, lágy rugók) enduro és a HARD(verseny/versenyzésre alkalmas/vagy kis átalakítással versenymotorrá alakítható) enduro-t.
RX, EXC, DT, CRM
na mondjatok mutassatok 1 125 versenyendurot!
hééé azért mtx dt meg RX nincs 1 hangon....crm gyengébb és szarabb mint RX. Rx az középkategória átment az enduro és a versenyendurok között.
a DT nem fordított teló és sokkal alacsonyabb mint az RX
a WR + a TE azokba meg csak nagy köbcentiju van?
mind2 versenyendúró szal semmiben sem különbözik :-D
miért a crm miben különbőzik a rx-től?
egykaptafa a DT, az RX, az MTX, Versenyendúrónak pedig ott a CRM, a WR, a TE, az RMX
a DT persze, h sima endúró
zoozee nyilatkozz te vagy itt a rang idős
valaki monduja már meg mi a versenyenduro?????
a DT sem versenyenduro
valamelyik okos emberke ezt a megtévesztő elnevezést találta ki
de nem szoktak versenyen indulni
nem ez csak egy elnevezés, versenyendúró = cross váz + endúró blokk + lámpa