nem megtévesztő elnevezés sőt pontosan leszűkíti a kategóriát mert az utca embere aki lát egy magasabb sárvédős kissé durvább mintájú gumival ellátott gépet azt hiszi hú ez endúró és jó mindenhova ezzel nyerik a versenyeket pedig lehet csak egy bmw boxer szemetet lát ami igazából sehova se jó!
amúgy hogyne volna 125-ös kategória endúróba ezer éve van !
a crossgép és az endúrógép közös tulajdonsága hogy benzinesek ! se a blokk se a váz se a futómű nem egyezik meg több ok miatt /ezekre most nem térek ki soxor kiveséztük már előrébb vissza kéne olvasni/!
mondjuk a teljesség igénye nélkül egy ktm 125 exc vagy egy gas gas ec 125 vagy honda cre125 r vagy husky wr125 -öt nézzetek meg ezek versenyendúrók és világversenyeken mennek velük százával !
rx125 nincs mert gyengék, nehezek és kettétörnének viszont nehezen motorozhatók!amúgy meg jó kis motrok az utcán meg ha le kell kanyarodni a padkára picit!
ja igen EXC ízig vérig versenyendúró és hasonlítsátok össze az RX-szel
az RX is tele van kikönnyített alkatrészekkel fordított teló ami állítható is a hátsó teló is ami ráadásul BOGE az RX fékei Brembo!!!!! ROTAX blokk. még vmi??? h elhigyjétek???
amúgy bocsi h mindnekivel leállok vitázni csak nekem mindig aztmondják h álljak ki az igazamért
Szerintem tura+verseny enduro van és ezért a verseny endurok az összes emelt sárvédűjű enduro de ezek közt is vannak gyengébbek +erősebbek! és szerintem ne azt nézzük verseny enduronak ami enduro versenyen megy! szerintem azért verseny mert hasonlit a crosshoz! de valaki mondhatna 1 definiciot
az endurót a régi hatnaposból (six days--6napig tartó versenyen a blokkhoz nem volt szabad hozzányúlni, megbízhatósági verseny volt) nevezték át ,(enduro= latin kitartás, kitartani).
Az endurók közt manapság használjuk a SOFT(sima, túrázásra alkalmasabb, nagy tank, kényelmes-kétszemélyes(?) nyereg, lágy rugók) enduro és a HARD(verseny/versenyzésre alkalmas/vagy kis átalakítással versenymotorrá alakítható) enduro-t.
amúgy hogyne volna 125-ös kategória endúróba ezer éve van !
a crossgép és az endúrógép közös tulajdonsága hogy benzinesek ! se a blokk se a váz se a futómű nem egyezik meg több ok miatt /ezekre most nem térek ki soxor kiveséztük már előrébb vissza kéne olvasni/!
mondjuk a teljesség igénye nélkül egy ktm 125 exc vagy egy gas gas ec 125 vagy honda cre125 r vagy husky wr125 -öt nézzetek meg ezek versenyendúrók és világversenyeken mennek velük százával !
rx125 nincs mert gyengék, nehezek és kettétörnének viszont nehezen motorozhatók!amúgy meg jó kis motrok az utcán meg ha le kell kanyarodni a padkára picit!
az RX is tele van kikönnyített alkatrészekkel fordított teló ami állítható is a hátsó teló is ami ráadásul BOGE az RX fékei Brembo!!!!! ROTAX blokk. még vmi??? h elhigyjétek???
amúgy bocsi h mindnekivel leállok vitázni csak nekem mindig aztmondják h álljak ki az igazamért
Az endurók közt manapság használjuk a SOFT(sima, túrázásra alkalmasabb, nagy tank, kényelmes-kétszemélyes(?) nyereg, lágy rugók) enduro és a HARD(verseny/versenyzésre alkalmas/vagy kis átalakítással versenymotorrá alakítható) enduro-t.