szerintem inkáb a te verziot keresd, olcsóbb is egy fokal, vmenyivel több is van belőle. és sokkal használhatóbb.
a 4 sebesség miatt csak pályán lehet igazán használni.
tudom.volt olyan hogy 3 napig nem aludtam, 900 km vezettem, és pakoltam föl le a teherautoról.
a 3 ik nap , hazaértem, leültem mig melegedett a leves és ott az asztalnál ülve elaludtam.
nekem cr kell
én nem szeretem az ilyen 50es tuning dolgokat(1ik havernak van aeroxa zx kipu meg 70es henger meg így meg úgy 21es karbi aztán bele is szállt 90ennel a teherautóba)mert ezenek a gépeknek nem arra találták ki a fékeit meg a futóműveit stb hogy a gyári sebesség 1,5xesén használják(ja amúgy a srác 0 tapasztalattal vette azt a tuning gépet)
xlzx neked a 80ason mekkora karbi volt??nekem 14es van rajta
rx nagyon jó kezdő motor....és nem is növöd ki olyan hamara,mondjuk ha ráteszel 1 80as hengert meg nagyobb karbit meg tuning cuccokat akkor még jobb,de akkor már árban majd nem ott vagy hogy 125ös gép...
hát én is parázok hogy ha most majd veszek 1 motort ami 40-50 paci körül lesz az nehogy elszálljon majd...látod ott volt az a gasgas is és nem megállt? meg ott van dávid yzje....annak is vége. és az a baj hogy ez nagy zsákbamacska,mármint a motor vétel,hülyén hangzik de télleg az,ha csak nem ismerősöd az illető és reménykedsz hogy csak nem bassza át a fejedet,de attól független beadhatja a kulcsot a motor....
szét nem szedem az 1000%
ja mellesleg vmi rokonunk a motorkereskedő akitől vettem(nem tom honnande valami távoli)szal csak nem bassza át a a fejemet(mióta motorozok 4éve tőle veszem az alkatrészt)
ha vigyázol akkor minden motor meghálálja...csak hát amikor megveszel 1 ismeretlen motort,akkor talán érdemes szétkapni hogy mi is van benne...meg 125nél figyelj oda hogy még nikasilos legyen mert ha már hüvelyezett akkor szopacs.
az a lényeg hogy faxa kis gép jobban szeretem mint az rs-t
sztem ez hülyeség hogy az olasz gépek nagyon hamar elromlanak.én néha kb 1-1,5 havonta kitakarítom a karbit meg a légszűrőt és ennyi még semmi baja nem volt
a-a én erre a mocira már nem akarok költeni monnyuk még semmit nem vettem rá(kaptam rá visszapillantót meg kézvédőt meg olajat bele(azt már 1x újratöltöttem)és 1x elhagytam az olajsapkát és ingyé attak másikat kereskedőtől vettem
a 4 sebesség miatt csak pályán lehet igazán használni.
a 3 ik nap , hazaértem, leültem mig melegedett a leves és ott az asztalnál ülve elaludtam.
Huskyval kevertelek...neki milyen évjárat a motorja nem tudod?
Ami neked van az milyen idős?
Sok gond van vele, mert már ugy e ez sem fiatal?
Van hozzá alkatrész?
én nem szeretem az ilyen 50es tuning dolgokat(1ik havernak van aeroxa zx kipu meg 70es henger meg így meg úgy 21es karbi aztán bele is szállt 90ennel a teherautóba)mert ezenek a gépeknek nem arra találták ki a fékeit meg a futóműveit stb hogy a gyári sebesség 1,5xesén használják(ja amúgy a srác 0 tapasztalattal vette azt a tuning gépet)
xlzx neked a 80ason mekkora karbi volt??nekem 14es van rajta
60Le
4 sebesség.
brutális nyomaték.
enyi röviden meg 20kvarna.
ja mellesleg vmi rokonunk a motorkereskedő akitől vettem(nem tom honnande valami távoli)szal csak nem bassza át a a fejemet(mióta motorozok 4éve tőle veszem az alkatrészt)
sztem ez hülyeség hogy az olasz gépek nagyon hamar elromlanak.én néha kb 1-1,5 havonta kitakarítom a karbit meg a légszűrőt és ennyi még semmi baja nem volt