Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bontóóóóóóóó
cross motorokon van lánc is? amuugy nemtudom...
nem kicsit... nagyon
punnyadás van
hát azt mondja a srác h rugozik 3x- 4x 3-4 centit, utánna meg megkeményszik...megkérdeztem h a powerszelepet buherálták e felujjitás révén, aztán aztmondja: "...nemtudokraola,...van ebben poer szelep?? ...."


na én akkorát röhögtem, h apa bejött megkérdezni h miaz... lol mondom...na de majd leszek később...bye bye
Na üdv mindenkinek!Mi ez a punyadás????????????????????????????????????????? Hol tudnák szerezni elsö lánckerékhez azt a láncvédö gecit amit két csavaral lehet odafogatni?Elöre is kösz!
Új telóban ne nagyon agyalj mert aranyrudakban mérik Olyat hogy kevés a rugóút (azaz nem rugózik végig)vagy attól lehet hogy valaki kispórolta a felfogatási pontokból a tügörgőt vagy "gl" szemet,és valami perselyes megoldást eszkábálva nem figyelt oda arra hogyha fixre húzza a telót,meggörbűl a gátló szára/nem egyszer láttam ilyet/ A következő variáció hogy szétesett a gátló.
Hozzá lehet néha jutni bontott rugóstagokhoz is ,de az MX motorokra szakosodott műhelyekben javítanak is telókat.(pl.Yamaha Fehérnél )
Nem túl nagy az aktivitás
most ez vagy azért lehet mert keményre van állitva, vagy nemtudom, de nekem igy monta a srác, de majd holnap, vagy ma még felhivom....
hali!!
llenne egy kérdésem, a cr nek amit kinéztem hátsó teló baja van, kevés a rugóutja, miért lehet ez? mennyibe volna egy új telo hátra? vagy mi lehet a baja? segitsetek pliz!
jaja... bírja a 20m eseket..... eddig a régi pályára volt belőve... de átépítették
Úgy állítsd be hogy kényelmes legyen miközben saraznak
a cr nek ?
most megyek bekeményítem a telókat
Szasz mindenkinek
akkor jó sarazást...aztán meg várjuk a fotokat
fetrengek egy kicsit a tócsában
na majd holnap lesz az igaz party... mert most nem hányta senki a pofámba a sarat mert én vezettem a táncot... holnpa majd beállok hátulra
Szerintem meg lehet oldani azt a sarat
Köszi mindenkinek én 5dl-körüli mennyiségre gondoltam,2,5 olajjal...
oxa...
zoozee és a cr be??
Gyári értékek elég széles határok közt vannak megadva.A standard rugóhoz 324 cm3-töl egészen 420 cm3-ig.Természetesen nagyban befolyásolja az olaj mennyiségét a stílusod.Nagy átlagban vagyis álltalában az ember minél gyorsabb,annál keményebb rugóstagokkal érzi a motort.Azaz minnél keményebb telót szeretnél annál több olaj kell bele.A sűrűsége is /mármint az olajé/befolyásolja ugyan a keménységet de leginkább a húzo(csillapító) képességet növeli.
5,5 decitól az enyém nagyon kemény lesz

sztem pakold bele decinként
és próbáld ki