ezt szoktuk mi is elkövetni ....csak mi még vágtunk kicsit belül a dobban egy darab csövet is....
volt hogy nagyon szétbeleztük 520-as csövét aztán olyan volt mint a crossgép alul gyengült a nyomaték szarul lehetett vele menni .......már nem herélünk nagyot ...
még annyit hogy ha van sima exc 525-höz OBDTR súbertű és 182 -es fúvóka az beledobjuk és beállít ..attól olyan sixdays a fíling -.......
amúgy köszi ...most vett éppen haverom egy újat megcsinálgattam neki és nem volt megelégedve de 300 kilométert mentünk vele és már megvan elégedve .... nagyon faja a 2007-es ...most járatgatja..juk
háát...kompresszió szinte 0 volt...
mondjuk 125ösökben amugysincs sok..de benne télleg nem volt..
mind1 le van szarvan...nekem van motorom engem nem izgat
nekem azt mondták hogy srác szerezte valahonnan...és hogy 95 ös és 2kilóért adja emrt kell neki nagyona zseton..
de tök mind1...egy megnézést megért...
haverok voltak..legalább az egyik sráccal tudtam beszélni ő 125 B be megy 250yzf el
na most értem haza
zoozee
csak a szürőt veszük ki a kipuf végéből, a factory alapból másik dobbal jön ki.a légszürőtól a folyto tányért veszük ki, másik tű, suberhatárolo és a levegő csavart kell átálitani, oszt enyi. de ez mindegyik 4T igy van.
tisztelet mindenkinek! kivéve a modit!
írunk, írunk de lehetetlennek tűnő vállalkozás....
hónap én is írok a boncterembe.....
jövő héten déelött is aktív leszek, kivéve ha sürgös motorozni valóm akad, viszont reményeim szerint hétvégén nem fogok gép elött unatkozni.
de tudod..a pénz az úr...sajnos