Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jóreggelt..felkeltem...nagyon durván bealudtam amikor hazaértem
Te figy ha nemtudsz dönteni add ide a pénz majd én elköltöm
mind2 szép állapotban van de nem a külsőre kell motrt venni... a motorblokk a lényeg... ezt képről nem lehet megmondani.... el kell menni ki kell próbálni...
a szívem csücskéhez közelebb áll a yamaha
köszi de még ha erre 2öre ránéznétek naon megköszönném!!!!!!!!

http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Véletlenül nem tudná valaki megmondani hogy hányas csapágy meg szimering kell bele?Ja meg miböl mennyi?2001-es a gép!Köszi!
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/126957 ez nagyon fasza álapotba van ez tudom bizonyitani ez a gép salgotarjánba van.
Akkor inkáb már ez http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/126653
cső skacok!!
ránéznétek erre a mocira hogy ezt megérné megvenni??
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/132111
kö ssz elöre is
MEG TUDOD csinálni!!!!
estét urak.

ec300
mire akarod használni az 525sx-et? mentél már olyannal?
én probáltam, de isten igaábol nem ...
Grat
Estét srácok!
Mindenképp 525 SX
Az biztos 6ot forog és kész
nemgyengén nyomod snakeblood .525-450 a bisztos halál.De ajánlani tudom még neked amit pont hozád ilik egy 500 honda cr 2t.Bisztos jó álapotba kapsz mert nincs halálba pörgetve
Ha életed első krosszgépét akarod megvenni akkor az 525sx-nél vagy a CRF450-nél rosszabb motort nem is választhatnál. Sokat tapasztalt krosszosoknak is komoly feladat megülni ezeket a gépeket. Vegyél kezdésnek 250 4t-t azzal talán nem halsz meg. Teljesen mindegy hogy utcán mennyit motoroztál, a krossz teljesen más!
Versenyzett géppel jobban jársz, mintha egy hobbimotorostól vennéd meg, mivel a versenyzők kínosan ügyelnek a motor műszaki állapotára, és a pénzük is megvan, míg egy hobbymotorosnak lehet hogy kimeríti a pénztárcáját a törlesztőrészlet, és nem marad pénz időszakos karbantartásokra (dugószett,szelepek...)
A pénzbeli bukás nagyon magas ebben a sportban, 1-2 év alatt veszít vagy 1 milliót az értékéből egy ilyen gép, nam beszélve a ráköltött pénzről. Ha nálad a pénz az elsődleges dolog a motorozásban akkor inkább hagyd a krosszozást, mert egy krosszgép pénznyelő egy utcai géphez képes.
Beszélj pista a darával ö szerintem tud segiteni mert az ilés laci elköltözöt pedig ö megcsinálta volna.De ha nemsikerül darával dülöre jutni szolj és beszélek az ilésel.
Köszi hogy segítettél a srácnak. Én éppen kilábaltam az influenzából, csak nem sikerült túl jól mert belábaltam egy tüszős mandulagyulladásba. Nembaj legalább a láz megmaradt
Sziasztok!

Érdelklődnék a köv. témáról, rem. tud vki segíteni.
Nyárra tervezem első krosszgépem vásárlását (525sx vagy crf450) de nyilván semmiképpen nem szeretnék versenyzett verdát venni.
Utána lehet valahol nézni azok regisztráltságának, hogy kiszűrjem az olyanokat vagy van vmi más megoldás.
Másik kérdés: hogyan lehet kiszállni belőle?

Köszi!
snakeblood
Kösz az infot!Megtudom én is csinálni vagy vigyem inkább szerelöhöz?traktoros vagyok ugyhogy értek a szereléshez csak még ilyet sosem csináltam!A szerelök drágán dolgoznak!Kösz!
Sziasztok!!!!Lenne egy nagy kérdésem a nagy motorosokhoz!!!!protektor ingem van és csapatás után eléggé szaglottam ugy izzadtam.....és jó büdös lett!!!szóval h lehet ezt tisztítani?hogy mossam?
helló!
gratula a géphez, nagyon zsír!!
énmeg voltam ma megnézni egy klx-et 250es itt a környéken dehát nemvoltam elájulva tőle
kívülről tropa, belülről annyira nem. 1 körre jóvolt
Kicsit sajnálom de ez van!Csak ki kell cserélnem a csapágyat!Na megyek dögleni mert hulla vagyok hoszu volt az ut!Ja amugy meg oda adtam a régit meg 180000-at fizetem rá!(szecsumx)Jo alvast mindenkinek!
Gratula az új bringához. Mit kértek érte?A csapágyat csak úgy bírod kicserélni ha széthúzod a blokkot.
nem sajnáltad egy kicsit a géped?