Ha már "jó" tempót motorozol akkor a 250-es kicsi lesz meg fogod bánni. Nekem is ez volt, pedig én nem megyek nagy tempót..
De ha félni akarsz, vegyél 250 2T-ét.
Ja még eladó a masina, bár már nem ugyan az a masina.
Kicseréltem a kerékcsapágyakat+ szimeringeket, holnap hozom hozzá az új láncot+ fékbetéteket.
Ja és szétrobbantottam+ felújítottam a komplett himbát+ lengőkart.
Vasárnap leszek kész vele. Majd teszek fel képeket.
szerintem 450est vállalj be msot figyu...nem vagyok angy szaki,de annyit csak az adatokbol kiszürök,hogy a drz és egy 250 4t corss loerö arányban szinte azonos.....szoval most ha venne egy 250es 4t-ét az olyan mintha vett volna ujbol egy drz-éz csak lámpa nélkül(szerintem )
hali.drz400 e után milyen 4 ütemű cross gépet vegyek 250 vagy 450-est?rmz?mennyire harap a 450-es talán az a jobb mert nem lehet kimotorozni és nem megy olyan hamar gallyra mint a 250 4t?hmm?ja és bírja a 2 órás versenyt is?
De ha félni akarsz, vegyél 250 2T-ét.