Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott az én hozzászólásom a háttérben
kerkyra..te voltál a szemüveges az universal hatalmas akcióján nem????
én vettem a kuplungart emg a dugót
Bátortalanul megjegyzem, ígértél nekem egy ülésmagasságot (majd valamikor)
JA ÉS PERSZE ÍVBEN. Meg próbálgattam kicsit csavarni a mocit. vann itt akinek nagy fayán megy.. tőle vettem leckéket. azt mondta hogy gyorsan tanulok
Csö Emberek. Végre ide tudok ülni a gép elé. A fiam reggel óta birtokolta a gépet, nagy kegyesen megengedte, hogy ide üljek a gép elé. Ma pakolgattam ma a garázsomban, és ezeket találtam az egyik fiókban a kxf dúgót, és szelepeket . Csodálkoztam én is mikor elöször láttam öket milyen picikék ime pár kép.
kondival nincs gond. ma kanyarokat gyakoroltam. meg azt próbálgattam hogy hányasban menjek neki 2 egymás utáni asztalnak hogy stabilan és pontosan átmenjen.
SIKERÜLT
Ezen ne múljon, fel fogom tolni, ahogy lehet
ha ugy vesszük igen..de át volt építve meg volt rajta egy fmf rendszer
szal nem sok küldönbség volt
pályán a jó köridő...
csak a kanyarteknikától és a konditól függ...
azt fejleszd ádi
persze láttma már rmx-et csak a tiedre lettem volna kiváncsi hogy néz ki
Kéne kattintani egyet, pillanatnyilag nincsen. De ha láttál már rm-et ez pont olyan, csak nem fordított telós plusz van rajta olajtartály, lámpák meg egy gizda duda Ja meg oldalsztender
akarom mondani kdx 250
én még nem estem hátra...pedig sokszor emeli az elejét a kicsike...
de 60 ló az már sokkal több... az könnyen hanyatdob ha nem vagy észnél
nem kdx 150el tanultál mocizni?
én csak eccer estem hátra motorral egész életembe
kx250el amikor tanultam motorozni....
tudom..én hibám...nem 60lovas géppel kell tanulni
hát én sem akarok megmaradni hobby szinten. de addig még sokat kell aludni meg fejlődni.
bár sztem ha ebben az ütemben megy a fejlődés tudás terén akkor nem lesz gond
nikk dobjál már föl képet az rmx-edröl
ja azért egy kis rutin köll...
remélem már nemsok ideig lesz hobby...
jövöre tömegsport...
felénk ritka az igazi újgazdag köcsög...szerencsére...
nem azt mondom van egy-két embernél pénz nem kevés, de nem nagypofájúak, és lehet velük egy pályán menni probléma nélkül....
egyszer volt egy csapat, az vhogy nagyon megmaradt....2 DRZ, XR 400, dt80 vázba 125R blokkja belerakva...
beszéltünk 2szót...mondták mennek p.szántóra, aztán a pályáról el gurulnak valamerre....
aztán mikor elindultak, gondolkoztunk hogy mi mit csináljunk, arra jutottunk hogy menjünk át mi is szántóra, mentünk a megszokott tempoba aztán beértük őket, és 4esbe le akart fulladni a DT-m olyan tempot mentek....
aztán a pályára mi más úton mentünk, odaértünk nem tudom hogy adigra már ők mentek-e vagy csak öngyujtó keresés volt programon...ott hahotázott a 2 DRZ-s hogy látták nagyon mentünk hogy utolérjük őket...aszitem ledölök a motorral DT-s csak nézett, az XR-esel beszéltem 2szót, az normálisnak tűnt....magyarázta vmeik drz-s hogy multkor a kipufogón gyújtotta be a cigijét...
egyszó mint 100 ezek se voltak tipikus barmok, csak több pénz volt mint tudás......(vagyis ugytünt, lehet nem)
prersze crossmotorról beszélek
ja meg ha vmi törik a motoron ott már te is törsz... de ilyen nem sűrűn van felénk
Ja, azért az enyém is 50 ló. Azért estem már hanyatt vele
Hobbi szinten tényleg nem veszélyes. Ha megvan a cuccod (csizi, kupak, páncél, protektorok, stb), olyan nagyot hibázni nem szokás. Persze jó, ha tisztában vagy a képességeiddel
hát én nulla tudással óvatosan bánnék egy 250 2t gázkarjával

vagy legalábbis az első perec után
azé 250 hez nem kell nagy tudás