De én rátok hallgatok mert ti jobban vágjátok a dolgot.
Én csak azt írtam le amit nekem mondtak.
De ha ti azt mondjátok hogy a 2t-t nem kell annyit szerelni és megbízhatóbb akkor azt fogok venni!
Én nekem mindegy végülis,hogy 2t vagy 4t az a lényeg,hogy keveset keljen szerelni mert nem nagyon értek hozzá.
És,hogy megbízható legyen!
Én pontosan azt hallottam,hogy a 2t-sek többször elromlanak és nem olyan megbízhatóak!
annyi előnye van 4t nek..hogy alig fogyaszt...
de ráköltessz mindent ha szerelni kell...
ezért is maradok a 2tnél..és örülök hogy lebeszéltek az emberek a 4t yamiról....
4t gazdagoknak valóóó
250 2t meg vadállatoknak..mint één
450 nél 40 óránkén szepelcsere....ami elég necces..mivel titán szelepek..kb 35-40 ropi 1 darab..
és abból kell 4..vagy ha yamaha akkor meg 5
250 nél nemtom hány óránként...de szeirntem 60 körül
aha..persze...
4t nél meg szelepállítás...cselepcsere..vezérműlánc csere...dugócsere..és ilyen finomságok....
4t nél egy full szervíz 200+
2t nél meg max 80-100
valamit nagyon félre halottá papa
a 4T-nél pedig szelep csere hasonló rendszerességel mint a 2T a dugó!
2T-nél benyába kevered kb azt az olajmenyiséget, amit a 4T a blokkba öntesz... ATK 700 KTM MXC 550
hát 250 4t nek az az előnye hogy alulról is faszán megy..de a hátránya az hogy drága afenttartása
125 2t meg alulról fika...felül meg már egész jó..és olcsó fenttartani
nem... jó ez így ahogy van,kap nari felnicsíkot aztán hajrá fejidom+kézvédők+felnicsík-nari
sárvédők+hátsó idom fele citrom többi piros fehér.... jó lesz ez így
Én csak azt írtam le amit nekem mondtak.
De ha ti azt mondjátok hogy a 2t-t nem kell annyit szerelni és megbízhatóbb akkor azt fogok venni!