szeva csiga.....
látom megint firkáltaál..........a gurítás jó szó itt meg találsz elég kamut de mindegy, tapasztaltab ember egyből ki szurja
a "vadló betőrése" ......hát igen azt sajna nem tudom hogy milyen az uj de a régire igaz ....de ez a filing nekem bejön érezni a nyers erőt az enyémen. ...de mondjuk azt nem lehet összehasonlítani az ujjal az ujnál már ilyen nem lehet legalábis minimális nak kéne hogy legyen
amugy tervezük zével hogy letesztelünk egy ujjat hogy kiderüljön a turpisság.....bisztos hogy jó de ki kell rendesen probálni hogy tudjuk merre hány méter....
ja theograf....ha tudod mi a külömbség akkor minek irod a kérdést.........
a 450 es husky csak 47le és 113kg de ez ne téveszen meg...................ez csak az egyik része a dolognak a másik a motor stilusa karakterisztikálya...... könyörgöm.........hadjuk ezt... jó motor a drz.....de nem versenyenduró.....és ez mindent magába hordozó tény
Mindeni tudja, hogy mik a különbségek a két motor közt, ezt most nem kezdjük megint el....
A srác gondolom első mototnak akarja, és erre a célra szerintem a DR-z ezerszer alkalmasabb.
(Nem kerül 1 hét múlva kórházba, és a szervizköltség is csak a töredéke, ezen kívül az alkatrészellátás is jobb) Szal ezért írtam.
Ja, az 50LE-s DR-z 119 kg, és a 20ki?
Ja akkor a "450 huxi 47 LE-vel"-t választod a "400DR-Z 50 LE-vel" helyett?
Jóóóbbelezúgtatok
kedves theograf !
én ktm-es vagyok de motoros és annyira nem tud rossz lenni egy husqvarna hogy drz-vel egy kategóriába zuhanjon/nem is említi rajtad kívül senki még a motorosújságok se egy lapon a kettőt/
tudod a hukszi versenyendúró pici hibáival együtt is !!!! a drz túraendúró de azok között talán a legjobb kirándulógép!ja és az adatok nem pontosak meg a súlyuk se lett odaírva mert az eldöntené a kérdést
rögtön!bocs de fontosnak tartottam elmondani!
látom mindent kibeszéltetek huszkival kapcs.
a haveré 510 valami baja volt már az elején de jó motor nem tudok mit írni mert egy kört mentem vele
annyi, hogy vadnak tűnik és ez jellemzi mindenben , meg lehet szokni de pont új ktm-ről ülni át rá egyből érzed a hibát/tényleg hajszálnyi de hiba/!
nagyon kiütközik rajta a darabosság picit nehézkesebb vezetni mintha meghúznád a kormánycsapágyat
erősen, meg rezeg mikor pörög már nem csúszik le a lábad a lábtartóról de kellemetlen nagyon.
olyan mintha lovat kéne betörnöd
összességében nem rossz de próbáld ki zoozee mielőtt veszed nagyon ajánlom!!!
a te dumádból azér érezni, hogy titkolsz előlünk valamit végig olvastam a hozzászólásokat
te már motoroztál szerintem eleget
úgyis ki tudod válassztani a jobbat
az alkatrészről amit írtál azt megbeszéltem haverommal és azt mondta olyan mintha ő írta volna
meg a ktm szervízigényről is max. igazad van mi is ezt tapasztaltuk van itt nálunk vagy 20 ktm !
jól kiírtátok magatokból az indulatokat is de tényleg fontos ,hogy ne gurítsatok egy ilyen topikba
mert a vélemények mindig szubjektívek de a leírások meg a teszteket a józan ésszel karöltve fel lehet használni egy motor megitélésénél!
Amugy ....................a baj az hogy kicsiny hazánkban a huskyknak elégé kétes a híre vagy azt mondjág hogy itt a világ vége és hogy kurvajó vagy hogy szar.......................
namármost
-évekig nem volt hivatalos inportőr.......(gáz)
-mindig is drága motor volt.....a ktm -el ellentétbe aki megcsinálta azt hogy mikor elkezdet jobb motrokat gyártani(hála a husabergnek) akkor lényegesen olcsobb volt a piacon kapható motroktól.....
-rengeteg a szájhagyomány utyján terjet mese...hogy a barátom haverjának az apjának a testvérének a fiának a haverjának volt és azt monta hogy szar.......
-aztán ott volt a berugás beli probléma .......én is mikor vettem mindenki monta áááááá nem lehet berugmi....ja csak meg kell szokni most papucsba is egy rugás....
amugy meg a tények ....hogy egy hihetetlen multal rendelkező cég ...persze voltak hullámvőgyek de most felfelé tart.....szerintem az idei széri igen jóra sikerűl többnyire a vizhangja is jó....jók a testek meg a cikkek ......ennyi..
arrol nem is beszélve hogy a husky mindig is minőségi cucokkal futot .... az excel ...a brembo de minek sorolni akinek volt tudja........szóval alapból nem lehet rosz motor....
ehez csak annyit szeretnék hozzá fűzni hogy nyissátok ki az auner-t és lőn világosság az uj husky-k hoz minden van........................................
de nem tartom reálisnak hogyha teszem azt eromlik valami....akor a vadi uj motromhoz ne tudnának hozni ez 2006-ban nem elfogatható űzletpolitika.....ugyhogy szerintem az uj motrok alkatrészellátása zökkenőmentes............de mint mondottam a mecsek motoros span azt monta .....sikerűlt egy nagy raktárra való alkatrészt ősszehozni.....illetve az uj cuccok hetente jönnek olaszból..............
amugy meg garba kutya kötelességűk !!!!!! szóval nem értem .....régen tény hogy problema volt.....de ennek oka a gyár hanyagsága volt meg hogy nem adta ki a termékeit utángyártoknak.......
de mostmár nagyából (nagyából) a régebbi mocikhoz is megkapsz mindent................................
ahha...
itt kecson van a parilla halottatok már róla? esetleg a natix, a parillában árulnak tm racing gépeket és járnak ki olaszba, sztem ők tudnának behozni szutyit, a ntix is jár olaszba, ők is tudnának....parilla natix
egy nagy szar az alkatrészellátás talán ezért félek a legjobban a TE 510 megvételétől kifizetem a sok pénzt aztán mehetek a picsába ha elromlik aztán garba javítják egy csomó ideig áll hitegetnek hogy kész lesz elmegy a nyár kétmilla meg rohad benne és nem motorozok! hát ez nem kis kockázat sok lóvéért!
ez a geci nagy előnye a ktm-nek és én utánajártam alkatrészáraknak és nem kerül többe semmi sőt olcsóbb is de a lényeg, hogy hátrafordul az eladó a ktm boltba és előhúz akármit azonnal a legnagyobb dolgok is 3 napon belül itt vannak ami soha nem szokott kelleni!És amit írtam kipróbáltuk mi személyesen mennyire romlik az exc leírtam már részletesen de lényeg nem is kell hozzá semmi extra!
eddig úgy néz ki 200 250 -nel több nekem a ktm szerintem nem sok tényleg mert a 2 milliót is én adom!
Szevasztok!
Már majdnem szomorú voltam mikor megláttam az írásokat /mennyit röhögtem/, nagyon megszólította csiga biga andersengerlét rátapintottál a lényegre riga erre meg andersengerle szólította meg kishapsit hogy ő is vakít esetleg a motor eladásával kapcsolatban ezt még nem tudni de majd kishapsi lelebbenti a fátylat a dologról !
Amúgy meg semmi közöm hozzá csak a sorok között olvasgattam!
Kurva eső meg esik vazze!
A husqvarnához visszatérve nekem mikor kérdeztem nem dícsértétek ennyire !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De mindenesetre egy jó motor bárki bármit mond még a régikkel is jókat lehetett menni sok gyár örülne ha ilyet sikerülne csinálnia mostanság!!! Az újakon meg egy hajszál fejlesztés inkább simítás és kész a bajnok gép!!! szerintem / amúgy jó lesz ez a topik csak így tovább!!!/
na amugy igaz ami igaz a 450 es nem lehet jobb az 525 exc nél ez bisztos sőt az is valószínű hogy a te 510 nél se........
alkatrész......hmmm szóval az tény hogy szopás a régiekhez .....drága és sokszor nincs.....de azért meg lehet oldani és (ennek oka hogy sokáig nem volt utángyártot csak eredeti .....azt meg mondjuk ki öszintén a gyár leszarta......) de hál isten alakul és mostanság már régihez is lehet jó áron kapni ......
az uj husky-k hoz meg szerintem az alkatrész probléma nem gáz......legalábis a mecsekmotoros haver azt mondja hogy komoly raktár van már itt nálunk is......
amugy az is bisztos hogy a ktm szervízigényessége nem tőbb mint más motoré.....és nem is drágább jó nem olcsó de durván teljesen egy árba vannak az alkatrészek a huskyval....
és az ára viszatérve.....jó az öt kiló kerekítve ...de ha mind a kettő rendszám forgalomba helyezés regadó ....stb.....akor a te 510 1.950000 az 525 exc meg 2.350000........
a véleményem meg az hogy mind a kető kurvajó motor.....mondjuk nekem a husky jöbban a szívemhez nőt de ez szubjektív......
tapasztaltabb, kiszúrja, betörése, biztos, karakterisztikája, csak hogy a lényegesebbeket említsem...
aki tud segíteni írjon mailt: mr_duckey@tvn.hu vagy msn-en: lemezovas@walla.com
előre is thx
látom megint firkáltaál..........a gurítás jó szó itt meg találsz elég kamut de mindegy, tapasztaltab ember egyből ki szurja
a "vadló betőrése" ......hát igen azt sajna nem tudom hogy milyen az uj de a régire igaz ....de ez a filing nekem bejön érezni a nyers erőt az enyémen. ...de mondjuk azt nem lehet összehasonlítani az ujjal az ujnál már ilyen nem lehet legalábis minimális nak kéne hogy legyen
amugy tervezük zével hogy letesztelünk egy ujjat hogy kiderüljön a turpisság.....bisztos hogy jó de ki kell rendesen probálni hogy tudjuk merre hány méter....
ja theograf....ha tudod mi a külömbség akkor minek irod a kérdést.........
a 450 es husky csak 47le és 113kg de ez ne téveszen meg...................ez csak az egyik része a dolognak a másik a motor stilusa karakterisztikálya...... könyörgöm.........hadjuk ezt... jó motor a drz.....de nem versenyenduró.....és ez mindent magába hordozó tény
A srác gondolom első mototnak akarja, és erre a célra szerintem a DR-z ezerszer alkalmasabb.
(Nem kerül 1 hét múlva kórházba, és a szervizköltség is csak a töredéke, ezen kívül az alkatrészellátás is jobb) Szal ezért írtam.
Ja, az 50LE-s DR-z 119 kg, és a 20ki?
Vegyed akkor azt a motort ne húzzál itt minket hetekeik hónapokig.
Csiga- Riga: én is csendben figyelem a fórum hétköznapjait és egyezik a véleményünk...
Ezt csak úgy mondom mert izé meg bigyó sz.al érted?
Ja akkor a "450 huxi 47 LE-vel"-t választod a "400DR-Z 50 LE-vel" helyett?
Jóóóbbelezúgtatok
kedves theograf !
én ktm-es vagyok de motoros és annyira nem tud rossz lenni egy husqvarna hogy drz-vel egy kategóriába zuhanjon/nem is említi rajtad kívül senki még a motorosújságok se egy lapon a kettőt/
tudod a hukszi versenyendúró pici hibáival együtt is !!!! a drz túraendúró de azok között talán a legjobb kirándulógép!ja és az adatok nem pontosak meg a súlyuk se lett odaírva mert az eldöntené a kérdést
rögtön!bocs de fontosnak tartottam elmondani!
a haveré 510 valami baja volt már az elején de jó motor nem tudok mit írni mert egy kört mentem vele
annyi, hogy vadnak tűnik és ez jellemzi mindenben , meg lehet szokni de pont új ktm-ről ülni át rá egyből érzed a hibát/tényleg hajszálnyi de hiba/!
nagyon kiütközik rajta a darabosság picit nehézkesebb vezetni mintha meghúznád a kormánycsapágyat
erősen, meg rezeg mikor pörög már nem csúszik le a lábad a lábtartóról de kellemetlen nagyon.
olyan mintha lovat kéne betörnöd
összességében nem rossz de próbáld ki zoozee mielőtt veszed nagyon ajánlom!!!
a te dumádból azér érezni, hogy titkolsz előlünk valamit végig olvastam a hozzászólásokat
te már motoroztál szerintem eleget
úgyis ki tudod válassztani a jobbat
az alkatrészről amit írtál azt megbeszéltem haverommal és azt mondta olyan mintha ő írta volna
meg a ktm szervízigényről is max. igazad van mi is ezt tapasztaltuk van itt nálunk vagy 20 ktm !
jól kiírtátok magatokból az indulatokat is de tényleg fontos ,hogy ne gurítsatok egy ilyen topikba
mert a vélemények mindig szubjektívek de a leírások meg a teszteket a józan ésszel karöltve fel lehet használni egy motor megitélésénél!
Faisst holnap nagyon lájtos tempot tolunk a pályáig és inkább délután menjünk,amíg kicsit majd fölszárad a sár,mert hangsúlyozom UTCAI GUMIM VAN
namármost
-évekig nem volt hivatalos inportőr.......(gáz)
-mindig is drága motor volt.....a ktm -el ellentétbe aki megcsinálta azt hogy mikor elkezdet jobb motrokat gyártani(hála a husabergnek) akkor lényegesen olcsobb volt a piacon kapható motroktól.....
-rengeteg a szájhagyomány utyján terjet mese...hogy a barátom haverjának az apjának a testvérének a fiának a haverjának volt és azt monta hogy szar.......
-aztán ott volt a berugás beli probléma .......én is mikor vettem mindenki monta áááááá nem lehet berugmi....ja csak meg kell szokni most papucsba is egy rugás....
amugy meg a tények ....hogy egy hihetetlen multal rendelkező cég ...persze voltak hullámvőgyek de most felfelé tart.....szerintem az idei széri igen jóra sikerűl többnyire a vizhangja is jó....jók a testek meg a cikkek ......ennyi..
arrol nem is beszélve hogy a husky mindig is minőségi cucokkal futot .... az excel ...a brembo de minek sorolni akinek volt tudja........szóval alapból nem lehet rosz motor....
de nem tartom reálisnak hogyha teszem azt eromlik valami....akor a vadi uj motromhoz ne tudnának hozni ez 2006-ban nem elfogatható űzletpolitika.....ugyhogy szerintem az uj motrok alkatrészellátása zökkenőmentes............de mint mondottam a mecsek motoros span azt monta .....sikerűlt egy nagy raktárra való alkatrészt ősszehozni.....illetve az uj cuccok hetente jönnek olaszból..............
amugy meg garba kutya kötelességűk !!!!!! szóval nem értem .....régen tény hogy problema volt.....de ennek oka a gyár hanyagsága volt meg hogy nem adta ki a termékeit utángyártoknak.......
de mostmár nagyából (nagyából) a régebbi mocikhoz is megkapsz mindent................................
itt kecson van a parilla halottatok már róla? esetleg a natix, a parillában árulnak tm racing gépeket és járnak ki olaszba, sztem ők tudnának behozni szutyit, a ntix is jár olaszba, ők is tudnának....parilla
natix
ez a geci nagy előnye a ktm-nek és én utánajártam alkatrészáraknak és nem kerül többe semmi sőt olcsóbb is de a lényeg, hogy hátrafordul az eladó a ktm boltba és előhúz akármit azonnal a legnagyobb dolgok is 3 napon belül itt vannak ami soha nem szokott kelleni!És amit írtam kipróbáltuk mi személyesen mennyire romlik az exc leírtam már részletesen de lényeg nem is kell hozzá semmi extra!
eddig úgy néz ki 200 250 -nel több nekem a ktm szerintem nem sok tényleg mert a 2 milliót is én adom!
Már majdnem szomorú voltam mikor megláttam az írásokat /mennyit röhögtem/, nagyon megszólította csiga biga andersengerlét rátapintottál a lényegre riga erre meg andersengerle szólította meg kishapsit hogy ő is vakít esetleg a motor eladásával kapcsolatban ezt még nem tudni de majd kishapsi lelebbenti a fátylat a dologról !
Amúgy meg semmi közöm hozzá csak a sorok között olvasgattam!
Kurva eső meg esik vazze!
A husqvarnához visszatérve nekem mikor kérdeztem nem dícsértétek ennyire !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De mindenesetre egy jó motor bárki bármit mond még a régikkel is jókat lehetett menni sok gyár örülne ha ilyet sikerülne csinálnia mostanság!!! Az újakon meg egy hajszál fejlesztés inkább simítás és kész a bajnok gép!!! szerintem / amúgy jó lesz ez a topik csak így tovább!!!/
de a haverod...mit mondot mien.....zoral mi????
sajnos én akkor voltam táppénzen mikor a havernál volt teszeteli a sm 510 205-ös évjárat.
reális objektív hozzászólást......ha lehet
na amugy igaz ami igaz a 450 es nem lehet jobb az 525 exc nél ez bisztos sőt az is valószínű hogy a te 510 nél se........
alkatrész......hmmm szóval az tény hogy szopás a régiekhez .....drága és sokszor nincs.....de azért meg lehet oldani és (ennek oka hogy sokáig nem volt utángyártot csak eredeti .....azt meg mondjuk ki öszintén a gyár leszarta......) de hál isten alakul és mostanság már régihez is lehet jó áron kapni ......
az uj husky-k hoz meg szerintem az alkatrész probléma nem gáz......legalábis a mecsekmotoros haver azt mondja hogy komoly raktár van már itt nálunk is......
amugy az is bisztos hogy a ktm szervízigényessége nem tőbb mint más motoré.....és nem is drágább jó nem olcsó de durván teljesen egy árba vannak az alkatrészek a huskyval....
és az ára viszatérve.....jó az öt kiló kerekítve ...de ha mind a kettő rendszám forgalomba helyezés regadó ....stb.....akor a te 510 1.950000 az 525 exc meg 2.350000........
a véleményem meg az hogy mind a kető kurvajó motor.....mondjuk nekem a husky jöbban a szívemhez nőt de ez szubjektív......