hali!!
ma mentem egy husky te 450 el, 2005-s szalon gép volt mig megnem vette a haver, bejáratos stb...
de nem az a lényeg, hanem iszonyú gépezet, mentem az előtte lévő 520 sx el is de az semmi ehhez képest!!!!!!!! akinek ijenje van az megtudja mondatni!!!
a sebók elég husszuak benne, nagyon harap a gép, még 3.-ban kérekezik felfelé az eleje, nagyon jo a menettulajdonsága, egyszóval, a legjobb enduro, szerintem és még vagy 15 ember szerint.
kb ennyi,
a ktm elbujhat mögötte, még ha a blokk ugyanaz is
jól van nem baszogatásképpen mondom csak vigyázz magadra mert fontos az egészséged !
"Az ember csak akkor becsüli meg egészségét mikor az már elhagyta!" /kínai közmondás/
49-es fogaskerék van hátul az mz szimón, elöl a gyári(fingom sincs mekkora) targonca láncot füztünk be. mert a saját lánca rövid volt igaz a vázat már megcsavarata.
2 ban lehet vele alapjáraton indulni, és 5 ben simán viszi a 100 at, csak ott már enyhén szolva instabil a kicsike.
ott meg meg már lennének kisebbek mert egy kis köbcentis motor azokon ahelyeken nem nagyon megy el...
ott jó kis tempós motorozás van...vagy 15perces szenvedés egy 50 méter hosszú hegyoldalra... az de vicces volt...
nem nem adtam el,megvan..csak akarok rá egy uj idomset et...fasza kéket
ha jövöhéten jönnétek akkor valami oylsmi kéne hogy reggel tali aztán egy kis motorozás
aztán mi meg 12re átcsattogunk a ktm bolt elé..ott van a találkozási point
aztán onnan irány valamerre...pilisbe nemhiszem mert már unnyák a srácok
de ne aggodj..tudnak gecidurva utakat
ha teledobálnak akkor előre kell menni és te is dobáld tele őket ! de viccet félretéve vegyél fel védőfelszerelést mert van egy haverom és motor baszta ki a szemét!!! most venne szemüveget de már késő! meg a páncél is fontos a köveknél jól jön.
amúgy mindegy nekünk mi tudunk tempósat menni előtte is meg utána is, ti meg elvisztek valami jó helyre!
vagy majd vigyázunk a kisebbekre és nem dobáljuk tele kővel .
ja abban bennevagyok,de csak ketten tuduk menni egy motorral,mert haver ktm je elég lepukkant aztán ma dobtuk be szervizbe..
van mit csinálni rajta...
vizpumpával valami gebasz van..szerintem...kerékcsapágy,háccsó fék,első defekt,olaj,telószimeringek..akkó telóra védők..
laza 60-70
xlzx,
jövöhéten tuti hogy megyek a narancsokkal veretni valahova..már hiányzik a jó kis tempós motorozás
1. versenyzőkkel nem megyünk,te se figyelsz hogy ne baszz tokán kibaszott nagy kövekkel ők még annyira sem. 2. mit kezdjek 600as gépek ellen? 3. Zoziékat vigyük ki a pályára az jó szórakozás de most 7végén fussunk már össze legalább veled dávid menjünk ki a pályára azt csináljunk 1-2 videót
oksa
azt is csinálhatjuk hogy jövöhéten megyünk..akkor jönne a ktm es versenyző brigád aztán velük lehetne jól csapatni
spanom beszopta...kb 60 ropi lesz a javitása motornak
husky itt a cim http://www.moto-complet.hu/
nyomj rá az alkatrészekre és akkor ott lesz az a szar ahol választani ticc a kategoriákból.
muanyag idom és már ott is vagy
na megérkeztem agyondolgoztam magam! gyerekek mondtam , hogy jobb a kawa 100 szor csak gyenge! úgyhogy vedd meg a gépet szerintem nem lesz rossz motorozni vele, mert a többi cucc ami rá van szerelve az profi!
evenx a katalógusok érdekelnének esetleg ha lehet!
faisst nem baj ha későbbre csúsztatjuk az egri várat mert itt lesz hétvégén a fiam és valamelyik napra programot szervezett a család persze vasárnap érnénk rá ! de még addig beszélünk!
ja tudom
de már találtam...zsír
elég frankó keresési rendszere van az oldalnak
ki kell választani a tipust,altipust aztán a köbcentit aztán az évjáratot és kiadott csomó mindent...
husky hoz is van:)
ja az polosport.hu-t azt vágom..
az a baj hogy csak első sárvédőt találtam 92 eshez..más nincs...
majd felhivom őket hogy mijafaszénincs háccsósárvédő meg hütőidom...
ma mentem egy husky te 450 el, 2005-s szalon gép volt mig megnem vette a haver, bejáratos stb...
de nem az a lényeg, hanem iszonyú gépezet, mentem az előtte lévő 520 sx el is de az semmi ehhez képest!!!!!!!! akinek ijenje van az megtudja mondatni!!!
a sebók elég husszuak benne, nagyon harap a gép, még 3.-ban kérekezik felfelé az eleje, nagyon jo a menettulajdonsága, egyszóval, a legjobb enduro, szerintem és még vagy 15 ember szerint.
kb ennyi,
a ktm elbujhat mögötte, még ha a blokk ugyanaz is