Sziasztok!
S4 monsterhez lenne szükségem hátsó teleszkópra.Sajna ma derült ki,hogy a szimmering nem cserélhető a gyári SACHS-ban,ezért el lehet dobni... (lehetséges ez? - mert ha igen akkor ez durva).
Elég nagy tétel lenne egy gyárit venni,úgyhogy nagyon örülnék bármilyen segítségnek.
Esetleg tudja valaki Desmodoki tel.számát?Ő már többször is felajánlotta segítségét a fórumon.
Előre is végtelen köszönet minden válaszért!
Staffordnak írt válaszom a te esetedben is érvényes.
A Ducati Performance szűrőt a 749/999 esetében inkább bogárhálónak nevezném. Nagyon nem ajánlatos utcán használni...telemegy durva porral a henger. Én is kihajítottam a gépemből. Pályára tuti de máshova nem. Az én szűrőm 5ekm után ( gyári ) olyan mocskos, hogy alig hittem a szememnek, el tudod képzelni, hogy annak javarésze bemegy a motorba a sportszűrőnél...
58eFt a láncszett. Én nem a gyárit ( abnormálisan hosszú ) hanem a 998 - ét tenném rá. U.annyiba kerül. A 748 - é is jó, de az már elég morcos ( 14/38 ). Szerpentinre pályára jó, túrázni már nem annyira.
Kupplung lamella szett: 41eFt
Kosár: 35eFt
Illik párban cserélni, ha már ki van verődve a mostani kosarad, mert a megnövekedett hézag miatt gyorsan kiverődik a lamella szetted és még messze el sem lesz kopva amikor ki kell hajítanod ( saját tapasztalat... ). Alu lamella + kosár szett is van ( mind raktáron ) az kicsit drágább.
Mind gyári Ducati. Egyébként sajnálattal szemléljük, hogy az árak sok esetben ( szerencsére nem mnden ) ugrottak egyet tavalyhoz képest ( pl. a fentiek is ), van olyan alkatrész ( pl. egyik fékkartípus ) ami 50% - ot. Innen nézve már nem tetszik annyira a Moto GP projekt...
Sziasztok Túrázó cső gázosok!Jó nektek még ti motoroztok,addig én az olaszoknál szívtam az alkatrésszel.Egy párdarab a készletből:A rusnya vázon lévő gumidugó helyett/amit elszoktunk hagyni/becsavarozható díszkupakom van ha kell valakinek.
Sajnálom,hogy nem lehettem ott a túrán. Leginkább akkor tudatosult bennem amikor Talma motorja megadta magát.Azért egy Visegrádi kanyart mi is mentünk. Egy s4rs-t láttam....
A képeken az a két számomra ismeretlen piros s4r-el kik voltak?( 996sps és giziét ismerem)
BerikZ, szerintem is vmikor összefuthatunk, majd megbeszéljük.
Én is kiváncsi vagyok a gépedre, tényleg nagyon dukis a hangja.
ÓÓÓÓ ezek a képek a túráról nagyon kemények, biztos nagyon szuper lehetett.
Azért felvonult jónéhány Duki és ezért biztos gyönyörű hangok voltak az utakon, kiváncsi lettem volna rá kivülről is és belülről is.
Sebaj, majd máskor mi is csatlakozunk hozzátok, de a távolság túl nagy ebben a kicsi országban is.
Remélem tpa még az Észak-Kelet-Magyarországi túraútvonal még nincs elfelejtve és jó lenne egy hasonló létszámmal mint ahogy látom.
A BMW-t is ki tudod nálam próbálni!
De ha egy mindenre alkalmas motort akarsz, akkor inkább a Hypermotard.
Egyszerre "sport és játékszer", túra vas, vagy városi moci.
Persze, hogy nem az!
Egy gondolat kimaradt. Hypermotardtól, vagy 950 sm-től rosszabbbat nem akarok venni.
De a túrázás nekem egyre fontosabb, biztosan öregszem, a motorkilállításon már szemezgettem a BMW f 800 gs-el is.
Desmo doki, mint gáltamás néven ír. A telefon száma is kint van . Ezt a bejegyzést nézd meg [2088] tegnap 22:42.
További szép napot
Én tudom mi az:húsdaráló kés De jól néz ki!
S4 monsterhez lenne szükségem hátsó teleszkópra.Sajna ma derült ki,hogy a szimmering nem cserélhető a gyári SACHS-ban,ezért el lehet dobni... (lehetséges ez? - mert ha igen akkor ez durva).
Elég nagy tétel lenne egy gyárit venni,úgyhogy nagyon örülnék bármilyen segítségnek.
Esetleg tudja valaki Desmodoki tel.számát?Ő már többször is felajánlotta segítségét a fórumon.
Előre is végtelen köszönet minden válaszért!
Próbáld meg, szerintem menni fog.
Ciao!
Koszi az arakat. Meg nem vettem semmit, meg pocsolok...
51.200 csak a lamella szett volt vagy volt még benne más is?
Ciao!
Van tartónk 2 fajta is, persze, ha alkotni akarsz nem is írtam :)
Ciao!
Lamella szett 43eFt
Kosár: 44eFt
Staffordnak írt válaszom a te esetedben is érvényes.
A Ducati Performance szűrőt a 749/999 esetében inkább bogárhálónak nevezném. Nagyon nem ajánlatos utcán használni...telemegy durva porral a henger. Én is kihajítottam a gépemből. Pályára tuti de máshova nem. Az én szűrőm 5ekm után ( gyári ) olyan mocskos, hogy alig hittem a szememnek, el tudod képzelni, hogy annak javarésze bemegy a motorba a sportszűrőnél...
Ciao!
Cavalli
58eFt a láncszett. Én nem a gyárit ( abnormálisan hosszú ) hanem a 998 - ét tenném rá. U.annyiba kerül. A 748 - é is jó, de az már elég morcos ( 14/38 ). Szerpentinre pályára jó, túrázni már nem annyira.
Kupplung lamella szett: 41eFt
Kosár: 35eFt
Illik párban cserélni, ha már ki van verődve a mostani kosarad, mert a megnövekedett hézag miatt gyorsan kiverődik a lamella szetted és még messze el sem lesz kopva amikor ki kell hajítanod ( saját tapasztalat... ). Alu lamella + kosár szett is van ( mind raktáron ) az kicsit drágább.
Mind gyári Ducati. Egyébként sajnálattal szemléljük, hogy az árak sok esetben ( szerencsére nem mnden ) ugrottak egyet tavalyhoz képest ( pl. a fentiek is ), van olyan alkatrész ( pl. egyik fékkartípus ) ami 50% - ot. Innen nézve már nem tetszik annyira a Moto GP projekt...
Ciao!
pl. nálunk ( www.quasimoto.hu ).
Ciao!
C.
Ugyan már ez csak természetes!
Nyugalom már készülnek a következő túrák tervei!Addig bird ki valahogy!
Ciao
Srácok,köszönnyük a türelmet,főként a gizinek!
Ma már megint mentem volna,ez a 10-12 órás kihagyás már reggel kikészített.
A képeken az a két számomra ismeretlen piros s4r-el kik voltak?( 996sps és giziét ismerem)
Gyors kerdes alkatreszugyben: lanc-lanckerekszett ill. kuplunglamellak mennyibol jonnenek ki? 996rol van szo :)
Meglesz az is,nyugalom!
BerikZ, szerintem is vmikor összefuthatunk, majd megbeszéljük.
Én is kiváncsi vagyok a gépedre, tényleg nagyon dukis a hangja.
ÓÓÓÓ ezek a képek a túráról nagyon kemények, biztos nagyon szuper lehetett.
Azért felvonult jónéhány Duki és ezért biztos gyönyörű hangok voltak az utakon, kiváncsi lettem volna rá kivülről is és belülről is.
Sebaj, majd máskor mi is csatlakozunk hozzátok, de a távolság túl nagy ebben a kicsi országban is.
Remélem tpa még az Észak-Kelet-Magyarországi túraútvonal még nincs elfelejtve és jó lenne egy hasonló létszámmal mint ahogy látom.
üdv. ducaticsabi
Köszi...én nem tudom mennyire hangos...mindig belülről hallom...de az útszéli reakciókból ítélve...
Amúgy összefuthatnánk egyszer ha van kedved. Megcsodálnám a 749-est.
Én is nagy duci fan vagyok amúgy,nem véletlenül van 2hengeres motorom . (csak nekem drágák )
De ha egy mindenre alkalmas motort akarsz, akkor inkább a Hypermotard.
Egyszerre "sport és játékszer", túra vas, vagy városi moci.
Egy gondolat kimaradt. Hypermotardtól, vagy 950 sm-től rosszabbbat nem akarok venni.
De a túrázás nekem egyre fontosabb, biztosan öregszem, a motorkilállításon már szemezgettem a BMW f 800 gs-el is.
Ez természetes...