Nem tudom milyen indokok hangzottak el a 748 - cal szemben, de az tuti, hogy azok a 996 - ra is érvényesek. A későbbi évjáratok kifejezetten kiforrott típusok. A 998 - ra ez pont nem mondható el. A testatretta blokknak volt pár aprósága a 999 - ben is ( nem a te fajtád tpa :). A 996 - bombajó cucc ( nekem a kedvenc blokkom ) csak éppen eladó nincs. A 996 SPS teli bukszával keresendő, nem nagyon tele bukszával kerülendő ( fáradékony titán hajtókarok ), azért mondom, mert az van egy eladó most. A 998 nekem nagyon ketyegős, nekem túl finom, de ebben lehet, hogy én perverz vagyok, nem kell rám feltétlenül hallgatni. Én azt a régi őserő érzést szeretem ami kezd kiveszni a Ducatikból (is).
Szóval inkább az állapot legyen a döntő mintsem a típus. Kevésgazdás tuningmentes példány ( eredeti cuccok megvannak, dokumentációk ( pl. külföldi forgalmi ), számlák, szervízkönyv, használati ut. szerszámkészlet, sokat elárul a gazdáról, az pedig a karbantartásról! ) a legkevésbé kockázatos.
Tovabb boldogitom a bandat motorvasarlassal kapcsolatos vergodesemmel :) A 748-rol lebeszeltek tobben is. Helyette most 996/998 tipusokkal szemezgetek. Megneztem a topicba irogatok motorjait, de egyikotoknel sem talaltam az emlitett ket tipust. Vasarlas elott mindenkepp szeretnem szervizben atnezetni a kiszemelt mocit de ha netan megis akad, akinek van tapasztalata a ket tipussal... csak a szokasos. Mire kell figyelni, elonyok, hatranyok...
Ha nem hívtok, holnap este megpróbálom felírni a fórumra, ha nem felejhtem el és sikerül kiderítenem, hogyan is működik.
Ez nem csak liszenceseknek van. Bárki beléphet, csak nekik van külön fenntartott idő és napok, hogy tudjanak gyakorolni. Szerintem ez egy jó dolog, nincs rá túl sok lehetőségük.
Valamint az is jó, hogy a mezei motorosok közé - mint amilyen én is vagyok - nem jönnek be pályagépekkel.
Üdv.
Biztos vagyok benne, hogy tudsz regisztrálni, hiszen engem is más íratott fel. Még csak nem is kellettem hozzá. Leszel szíves holnap délután 16.00 után felhívni - ha akarod - és addigra pontosan megkérdezem neked, hogy mit kell tenned.
30/641-3143 tóthpeti.
Én kint voltam a nyílt napon - majd meg fagytam. Nem maradtál le semmiről.
Viszont uraim meg kell osztanom önökkel valamit. Voltak kint versenymotorok, legújabbak - régebbiek is.
De az én kis mopedemet majd mindenki megnézte. Főleg miután beindítottam.
Ez csak azért meglepő számomra - és ez most nem álszentség - mert ez nem a legújabb modell, volt kint 1098-as, Varioautós versenyváltozat, de ehhez sokan odajöttek. Ténylegesen ennyire kuriózum lenne a mi márkánk?
Sziasztok.
Szóval inkább az állapot legyen a döntő mintsem a típus. Kevésgazdás tuningmentes példány ( eredeti cuccok megvannak, dokumentációk ( pl. külföldi forgalmi ), számlák, szervízkönyv, használati ut. szerszámkészlet, sokat elárul a gazdáról, az pedig a karbantartásról! ) a legkevésbé kockázatos.
Jó keresgélést!
Ciao!