Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom milyen indokok hangzottak el a 748 - cal szemben, de az tuti, hogy azok a 996 - ra is érvényesek. A későbbi évjáratok kifejezetten kiforrott típusok. A 998 - ra ez pont nem mondható el. A testatretta blokknak volt pár aprósága a 999 - ben is ( nem a te fajtád tpa :). A 996 - bombajó cucc ( nekem a kedvenc blokkom ) csak éppen eladó nincs. A 996 SPS teli bukszával keresendő, nem nagyon tele bukszával kerülendő ( fáradékony titán hajtókarok ), azért mondom, mert az van egy eladó most. A 998 nekem nagyon ketyegős, nekem túl finom, de ebben lehet, hogy én perverz vagyok, nem kell rám feltétlenül hallgatni. Én azt a régi őserő érzést szeretem ami kezd kiveszni a Ducatikból (is).

Szóval inkább az állapot legyen a döntő mintsem a típus. Kevésgazdás tuningmentes példány ( eredeti cuccok megvannak, dokumentációk ( pl. külföldi forgalmi ), számlák, szervízkönyv, használati ut. szerszámkészlet, sokat elárul a gazdáról, az pedig a karbantartásról! ) a legkevésbé kockázatos.

Jó keresgélést!

Ciao!
Helló mi!?
Na ez ám a nagy üzlet!Az egész cég (Foggy Suberbike) ELADÓ!
Szia stafford!

Az én motoromban is 996-os blokk van,elég megbízhatónak tünik.5000-enként cseréld az olajat,valami jó minőségűt.
Koszi! Vele mar felvettem a kapcsolatot.
Desmo doki.Más néven Gál Tamás.Neki volt 998-a és motorokat is hoz be ha kell.Őt kérdezd meg.
Sziasztok,

Tovabb boldogitom a bandat motorvasarlassal kapcsolatos vergodesemmel :) A 748-rol lebeszeltek tobben is. Helyette most 996/998 tipusokkal szemezgetek. Megneztem a topicba irogatok motorjait, de egyikotoknel sem talaltam az emlitett ket tipust. Vasarlas elott mindenkepp szeretnem szervizben atnezetni a kiszemelt mocit de ha netan megis akad, akinek van tapasztalata a ket tipussal... csak a szokasos. Mire kell figyelni, elonyok, hatranyok...

Koszi!
Szia ducaticsabi!

De bizony barátom, ez az enyém - már az enyém és remélem az is marad sokáig.
Helló mindenkinek!

tpa ez nem olyan mint a tiéd véletlenül? (azért kérdezem így, mert lehet h a tiéd már és csak még nem lett törölve a hírdetés)

http://www.kepesmotor.hu/ducat...
Helló mi!?
Ok,holnap kereslek!
Szia csicseri!

Ha nem hívtok, holnap este megpróbálom felírni a fórumra, ha nem felejhtem el és sikerül kiderítenem, hogyan is működik.
Ez nem csak liszenceseknek van. Bárki beléphet, csak nekik van külön fenntartott idő és napok, hogy tudjanak gyakorolni. Szerintem ez egy jó dolog, nincs rá túl sok lehetőségük.
Valamint az is jó, hogy a mezei motorosok közé - mint amilyen én is vagyok - nem jönnek be pályagépekkel.
Üdv.
Hali!
Engem is érdekel ez a regisztráció !
"Ténylegesen ennyire.........." még sokkal jóbban
Szia SPS!

Kedves Janó barátom nemrég jött haza olaszból egy rakat gumival.
Hívd fel.
Csíkos János.20/927-9604.
Kedves gizi barátom!

Biztos vagyok benne, hogy tudsz regisztrálni, hiszen engem is más íratott fel. Még csak nem is kellettem hozzá. Leszel szíves holnap délután 16.00 után felhívni - ha akarod - és addigra pontosan megkérdezem neked, hogy mit kell tenned.
30/641-3143 tóthpeti.
Én kint voltam a nyílt napon - majd meg fagytam. Nem maradtál le semmiről.
Viszont uraim meg kell osztanom önökkel valamit. Voltak kint versenymotorok, legújabbak - régebbiek is.
De az én kis mopedemet majd mindenki megnézte. Főleg miután beindítottam.
Ez csak azért meglepő számomra - és ez most nem álszentség - mert ez nem a legújabb modell, volt kint 1098-as, Varioautós versenyváltozat, de ehhez sokan odajöttek. Ténylegesen ennyire kuriózum lenne a mi márkánk?
Sziasztok.
Ducatival érkeztem, másfél métert fékeztem, ,,zoli vagyok szép és laza locsoljak vagy mennyek haza!
kellemes husvÉti Ünnepeket mindenkinek!
Ezt ismerem!Jelszó:"TELI VAGYOK DE MÉG KÖLL"
Hajnali 3 ig előlocsoltunk, fő próba volt annyira jól sikerült, hogy a mai előadás el is maradt, agy sejt hiány miatt.
Nem nyúl! Látom neked is hiányzik a gurulás!
Milyen nyúl?
Ja!Az ma van!
Hosszúra nyúlt a locsolás,mi?
bocsi kicsit más napos vagyok