És uncsid nem tud olyat ha már rezokat gyárt, hogy a motorom könyökéből kiműti a szűkítést. Tele van anyaggal a közepe, gondolom vhogy meg van vastagítva a középső rész és kisebb ott a térfogat nem tud annyira öblíteni nagy fordulaton. A henger felőli első hajlás után van egy vastag hegesztés meg a jobb oldalán ahol elkezd hátrafordulni megint van egy széles varrat. Arra gondoltam flexszel szét kellene vágatni ezen a két ponton és kiszedetni ami benne van. Ha nem megy esetleg egy másik darabot oda bevágni Szted tud segíteni ebben?
az egy dolog hogy lemásolod...de nem biztos hogy fog is működni...nem olyan egyszerű még ugyan olyat se vagdosni ,görgőzni,nehogy azt hidd...uncsitesóm gyárt ilyen kipukat meg minden szarra,látom mennyit dolgozik mondjuk a cr500kipuffján...pl ma lett kész egy rgv 250re a két kipuff..elég szép...
Voltam még a régi Husqvarnámmal tavaly, lehet most is én megyek Reniért ha busszal megy haza nem kocsival. Ha gondolod szólok itt ha motorral megyek csaphatunk egy Suzuki talit...
Segítek,de kiváncsi leszek a végére mennyibe áll meg,adatlapon eladó ba találsz telószámot felhívsz eggyesztetünk megmondom hova,aztán azt mérsz rajta amit akarsz.
Ezt még megdumáljuk mert nekem leghamarabb a szombat lenne jó, de asszony megy haza hétvégén Kokadon laknak anyjáék, de nem tudom kocsival megy-e. Ha igen akkor gól kimegyek vele, de ha nem akkor vkit szereznem kell sofőrnek mert nekem csak korlátlan A-m van... Motorra esetleg nem tudom vhogy felrögzíteni szted? Egy RMX250-em van és van fent hátul platni... Amúgy a kiemelt állapotban mérnél nekem egy magasságot a deszka síkjáig, csak tudni akarom tuti elég magas-e. Jó lenne ha elemelné a hátsó kereket a földtől úgy lenne az igazi....
nagyon szépen dolgozik, láttam már pár galériát
ha valaki tudna adni egy kis segítséget,azt nagyon megköszönném!
Tök mindegy nekem hogy te ki vagy