Tegnap én is beszartam kissé, hogy a nagy Bánkúti bevetés leamortizál, főleg úgy, hogy tegnap meg egész nap a Robur alatt bújkáltam hátsó difit cserélni. De a reggeli taknyadzás estére elmúlt, ma meg már nyomtuk is. Aztán erdő,meg széthordás végeztével még neki kellett állnom a trakinak, mert valami fasza csávó lelopta a csörlő terelőcsigáját róla, és ma estére lett kész. Éééén,,, már annyira nem szeretek szerelni.
Valaki megtudná mondani h az 125-ös 2T motorokat hogyan lehetne tuningolni? Most 80as lesz a motorom és lehet h csere lesz majd 125-re, megérné egy 80as AM6-os Derbit lecserélni egy 125DT-re és ezt tuningolni vagy inkább a jobban pörgő 80-as?
Áhh, már szombat reggel úgy indultam neki, h bujkált bennem a kórság, ott nem volt semmi baj, élveztem a hajtást, tegnap vert be inkább, ma meg már teljesen, holnaptól már asszem kifele jövök
Kell a egészség , mert am nem lesz kincs
Igyekszik az ember!
Ha téged érdekel a mocim, neked baráti árat tudnék adni. Ill. sok hasznos motyót(6l 5100olajat+3olajszűrőt, Twin air légszűrőket, vadi új Maxxis hátsó gumit, áttételeket stb). Szelephézagot a héten állít Gumipók, egy ideig nem lenne vele gondod.
Elkerülöm a bajt.
Igyál nagyon sok folyadékot.Pl:teát.
Kell a egészség , mert am nem lesz kincs
Nem értek hozzá egyébként, a lányomét kókányoltam párszor, aztán vettem bele egy új blokkot
Ha téged érdekel a mocim, neked baráti árat tudnék adni. Ill. sok hasznos motyót(6l 5100olajat+3olajszűrőt, Twin air légszűrőket, vadi új Maxxis hátsó gumit, áttételeket stb). Szelephézagot a héten állít Gumipók, egy ideig nem lenne vele gondod.