Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez enyimbe télen-nyáron 10W-40van
mért a tiedbe nem 10W40 5100 van?
Én ebben a hitben éltem minden napjaimat!
ahogy neked jobban tetszik
Holnap veszek a müszerfalamba kék ízókat meg a helyzet jelzőt is keicserélem kékekre! MIt gondoltok?
A műszer falba van ledes kék ízzó meg síma melyik a jobb?
lehetviszalokénis 10w40re, ugyis jön a hideg
Hülyegyerek.
Elhiszem én neked!
Ez jó volt!
Jócó nincs mit. De ez a cikk nem a legmegnyerőbb, majd még ennek utánna olvasok még! Az lesz a tuti!
Inkább nyomatni bele a vékonyabbat és hagy keverje magának a négyütemű 2T.
Ez érdekes. Köszi!
Nem találtam azt a cikket amiben bizonyítja is, meg jobban le is írja de talán itt van valmi leírva! A közepén keresétek! "Nem úgy van ahogy gondoltuk" Tudom hogy sokan úgy szokták hogy sűrűbet tesznek bele hogy ne egye az olajat de az állítólag nem jó neki! Olaj
ha már eszi az olajat akkor muszáj vagy bele vastagabbat tenni különben a gatyádat ráfizeted nah majd a félévem során kiderül mert lesz olajvizsgálatok tantárgyam
*azt
mert az nem eszik annyira
Oksa! Arra kíváncsi avgyok!
pill megkeresem a cikket és linkelem!
Remélem meglesz!
ÓÓÓóóóó...az lehet, ha én rosszul tudom, akkor még sok más ember is.
Ez nem ilyen egyszerű!
Olvastam egy cikket, hogy ez tévhit!
Hát nekem az eddigi kawasakik amik voltak, mindhez volt service manual és mindegyikben azt írták hogy 10W40-20W50 szóval ez ilyen középkategória. Szerintem tiednél sincs ez másképpen. Amúgy jaja télre lehet célszerűbb a 10W40. Végül is én is nyárra szántam csak aztán itt maradt.
Igen az előírt, de általában az öregebb, kopottabb motorokba vastagabbat szoktak tenni.
hát az biztos!
De az enyémbe a 10W40 az előírt.
+ szerintem a 15W50 sok, már mint hidegen sűrű éss indításkór hidegebb évszakban nem a legjobb a motornak( hideg indítás). De egy nyári szezonban szerintem bátran ellehet nyomatni!
Az túl "vékony" olaj a csattogós kawasakikba.
Okés.