Nekem a zxr elég jó fogyasztású volt. 100-as utazóval 3.7L-es fogyasztást produkált, 130-nál már 5L ha jól emlékszem, 150-es utazónál pedig 5.5L környéke volt.
Annyit lezavarsz vele pik pakk. Emléxem 2008-ban még mikor zxr 250-el csapattam, volt olyan hogy egy nap kinyomattam egy tank benyát. Csak viszont így meg hamar elment a benzinre szánt pénz. Azok voltak még a szép idők.
el is hiszem... nekem a DT-vel egynap ilyen 1 órás pihenővel 300km volt a amx..de a seggemet nem éreztem..jó lesz nekem 2-3-4 évig a kisbandit..aztán jöhet egy fasza LC4 van DRZ vagy fasztudja..
Azért megyek minél messzebb ah tudok, de egy enduróval, szuperlotyóval kényelmetlen lenne. Ha enm találok jó SM-et addig, akkor bandit. A DT biztos nem marad, mert szegénynek már ki van a lelke.
Hát igen ha szervizelni kell akkor sem rossz ha csak 1 hengerbe veszed a dugó/gyűrűt. Meg társad télen nyáron, hóban fagyban. Nyári napokra sm szett, télre enduró szett és csumidella.
Na ezzel viszont én is így voltam. Aztán mikor kérdezgettem ettől is attól is a súly adatokat, aztán neten is nézegettem, csak pislogtam. Sőt mikor múlt héten megnéztem Józsi dr-ét és ráültem, na akkor néztem még nagyot hogy milyen könnyű. Haver RX-re ráülök és érezhetően nehezebb.
Nehéz? Egyáltalán nem nehezebbek mint egy 125-ös. Jó persze ne üzemórás WRE-re gondolj 125-ös alatt. pl roekjózsi dr-e forgalmi szerint 117kg. Haverom RX 125-öse 123 kg, másik haverom DT-je pedig 125kg. Szóval csak te képzeled nehéznek őket.