Cső apapali!
Max eggyet értek veled!Én is a ringen éreztem először biztonságban magam úgy,hogy a majrécsíkot dörzsöltem !Igaz,hogy a pályás társaság 80%-a lenyomott,de volt akit leelőztem/ igaz nem sok mindenki / először voltam pályán és legalább van hova fejlődni!Ja és igen! A cimbimmel egy hétig ellemeztük a dolgokat,mit hol hogyan kellet volna másképpen csinálni!Szóval én 22.-én újrázok az e-ringen!
Akkor lehet. Nem hiszem, hogy a régebbiek sokkal rosszabbul mennének. Nem tudom, lehetséges, hogy félre vagyok tájékoztatva...vagy olyan motorról volt szó,ami fos állapotban volt. Megint itt a 2t vs. 4t téma.
Alkatrész dolgot azt eltudom képzelni, viszont keményet lép bassza meg. Legalábbis ami haveroméknak van, nagyon paraszt. Igaz ez fiatal nagyon, 2005-ös. De már szinte a nulláról tol mint egy kisebb fajta mozdony
Szeva szkráccsi. TTR 205-ről én nem sok jót hallottam eddig, elvileg kicsit gyenguszok is, meg alkatrész ritka, és aranyárban van.De nem akarok beleszólni.Csak ezt hallottam.
Hívhatlak én téged telón bameg. Tegnap voltak felétek, tekertem a motorba avgy 70km-t hirtelejébe, és mondom szólok, hátha jössz. De nem vetted fel a telót.
Jaja. A legigazibb az lenne, hogy egy sm szett meg egy enduro szett. Most ki is néztem egy dt 125-öst, van hozzá mindkét szett, viszont a ttr 250 meg azért lenne jobb, mert a 4T közelebb áll hozzám.
Hát sok mindenről van itt szó, azt nem mondanám hogy nem adta, csak meguntam ezt a fajta kötöttséget ami egy sportmotorral jár. kb kihoztam 2 hetente, akkor letekertem vele ugyanazokat a monoton megszokott unalmas köröket. Ugye az út viszonyok miatt nem mind1 merre megyek, a jó út meg kevés. Illetve én nagyon szeretek horgászni, és elegem lett abból, hogy itt áll a garázsba a csilli villi szép sportmotor, közben meg 17 km-t tekerek rohadt biciklivel horgászni. És azért egy áthorgászott éjszaka után borzalmas hazatekerni 17 km-t. Illetve azt is meguntam, hogy ha beesősödik akkor kimehetek a garázsba nézegetni a szép motorom és belehúzhatom a....... Egyszerűen már nem vagyok képes azokra a kompromisszumokra amikre kezdetben. Kell egy gép a mindennapokra. Egy gép, aminek a fenntartási költségei nem nagyok és kitudok jönni vele bármikor. Télen, nyáron, hóban, fagyban, esőben.
nem beszélve arról,hogy egy kiadós pályanap után,nem igen nézek a motorra egy hétig,viszont van téma a haverokkal!költség az van itt is ott is egyik sem olcsóbb,ez már nem MZ-s korszak,ez van!viszont pályán nincs leszoritó kamionos,piros lámpán áthajtó autó,stb,túlnyomórészt csak a te hibád ha esel(néha azért itt is előfordul egy két mallőr,motorosok között)de hát van bukótér,vas törik,te megmaradsz,és ez nem mindegy!Persze a túrázásnak is megvannak a szépségei,de kinek ez kinek az én mára teljesen elvesztettem utcán a biztonságérzetemet,de ez a hosszú mondóka csak az én véleményem,akinek más azt is elismerem,csak ne akarjon meggyőzni senki az igazáról,hiszen itt mindenkinek igaza van,mert az egész a két kerék szeretetéről szól
Azért mert kellett a kocsira is pénz.
A jó kis motorról csak annyit:
Mikor Józsinál voltam szervízben megnézte a gépet komolyabban és az első villa alján volt egy csavar ami nem feltétlen gyári volt..
Józsi szerint lehet volt vele egy kis minimális eksön és azért lett cserélve az egyik csavar.Az is megesik,hogy el lett hagyva és hómméd lett pótolva.Ezt már nem tudjuk meg soha..
A fejidom alatt a kormánystabi csavarja egy egyszerű 14-es csavar volt ami bár meg volt húzva maxra a kormánystabot kézzel lehetett mozgatni fel és le picit..Ez sem hiszem,hogy gyári megoldás vagy ha igen akkor..
A kilóméter óráról meg csak annyit..ugye senki nem hiszi el,hogy egy 2006-os motorba 5400 kilóméter volt..legalábbis annyival hoztam el.
Max eggyet értek veled!Én is a ringen éreztem először biztonságban magam úgy,hogy a majrécsíkot dörzsöltem !Igaz,hogy a pályás társaság 80%-a lenyomott,de volt akit leelőztem/ igaz nem sok mindenki / először voltam pályán és legalább van hova fejlődni!Ja és igen! A cimbimmel egy hétig ellemeztük a dolgokat,mit hol hogyan kellet volna másképpen csinálni!Szóval én 22.-én újrázok az e-ringen!
A jó kis motorról csak annyit:
Mikor Józsinál voltam szervízben megnézte a gépet komolyabban és az első villa alján volt egy csavar ami nem feltétlen gyári volt..
Józsi szerint lehet volt vele egy kis minimális eksön és azért lett cserélve az egyik csavar.Az is megesik,hogy el lett hagyva és hómméd lett pótolva.Ezt már nem tudjuk meg soha..
A fejidom alatt a kormánystabi csavarja egy egyszerű 14-es csavar volt ami bár meg volt húzva maxra a kormánystabot kézzel lehetett mozgatni fel és le picit..Ez sem hiszem,hogy gyári megoldás vagy ha igen akkor..
A kilóméter óráról meg csak annyit..ugye senki nem hiszi el,hogy egy 2006-os motorba 5400 kilóméter volt..legalábbis annyival hoztam el.