Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A burgman.hu-n hírdetnek egyet, keresd meg. Valamelyik fórumban láttam, azt hiszem hölgy a tulaj.
Nem ismerem ezt a tipust,de a korl. az megy 31 kw-nál. Esetleg képet rakhatnál fel róla,hogy legyen fogalmam melyik is ez a gép.


C-2 shadovhoz 750-es jobb oldali lakatrészeket vennék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ugyanitt jobbos 44-es gipsz térdig érő alighasznált eladó:))))
HI MINDENKINEK!Tetszik nagyon nekem ez az Suzuki Ls-650...Szeretnék majd venni 1et.Megtudnátok mondani hogy kb mennyi lehet az éves biztositási dija?Mennyit eszik 100-n?Szerelési könyvetek ,manuálotok van hozzá?Vagy letudnám tölteni vhonnan?Esetlegesen alkatrész árakat tud nekem mondani vki sacc/kábé?Előre is kösy! Még1 kérdés!A mocit vezethetem Akorl. jogsival ugye?31Le?
szasztok én is rég voltam fent sajna de ez a nyár ha nem a doli van akkor a gurulás
szombattól meg egy hét pihi Pilismaróton tehát szombattól csak jövő vasárnap tudom megnézni mit írtatok
na csááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
mindenkinek széles utat jó gurulást és vigyizni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem volt bukócső,de volt pótlábtartó,mely kb 18-as tömör acél. Úgy hajlott el mint a főzfaága. Azért sokat védett,mert még így görbén is óvta a tankot,a blokkot a sérüléstől. Mondhatni ezen csúszott a motor Ezen a régi képen látszik miről beszéltem. Most bizti rakok fel,mert ha lett volna masszív bukócső,a lábam megmenekült volna.
tengelic!

Bukócső védett valamit, vagy elgörbült az is?
Sziasztok!
Én is nyaraltam egy hetet, sajnos motortalanul. Túl sokat nem írkáltatok!
Jobbulást neked tengelic!
Eddig nem értettem, miért jó az ujjatlan motoros kesztyű. Most már értem, miért nem jó!

Pedig már majdnem levágtam az ujjait az ócska lyukacsos béleletlen nyári kesztyümnek Nem fogom levágni!
Megkésve ugyan, de én is jobbulást kívánok Nektek!
Pár napig nem követtem a fórumot, mert a barátom eljött motorral Keszthelyről hozzám a hétvégére.
Jó sokat motoroztunk és szórakoztunk, király volt, lassan készülhetek a 6000-es szervízre.
Nem riogatásból,csak tanulságként,ha van könyökprotektor talán szeben mutatna. Megigértette velem a feleségem,hogy ezekután csak úgy ülünk motorra,ha totál beöltözünk. Igazat adtam neki,és megfogadtam.
SJobbulást nektek tenge hála az égnek hogy nem sérültél emg és alkarész sztem egy bontót hívjál fel majosházán van egy jó!!
Most majd többet leszek a fórumon is:) Járni alig,motorozni meg egyáltalán nem tudok,de kedvem nem szegte,csak elgondolkodtat.
Jobbulást kívánok!
Látom azért nem vette el a kedved ez a "kis" affér.
Ma délben én is csak némi szerencsével tudtam megúszni egy hasonló perecet.
Javítok:bócsai nagy kanyart akartam írni.
Egyenlőre nincs az újamon bőr,ezért nehéz lessz horgot kötni:)
Netek=Nektek
Jobbulást netek és a motornak is! A lábadozás alatt lehet pecázni. Nekem a múlt héten volt bot először a kezemben idén:-( .
2 héttel ezelőtt pont így jött belém egy kispolszki. De én szerencsére majdnem kikerültem teljesen, így csak a kipufógómat találta el.
Na pajtikák,balesetet szenvedtem-szenvedtünk mocival. Oda a motor jobb oldala. Egy mamóka kanyarodott elénk , balra nagyívben megállás nélkül. Aki ismerős környékünkün,54 fő út (itt halt meg bugi r1 is) bugaci nagy kanyar. Épp tartottunk Tiszakécskére a BIMO nyitó napjára. Tudjátok gondolom miről van szó. Szóval a kanyarban van egy bekötő út Fischerbócsa felől. A hölgy elénkkanyarodott. Én vagy a szembe forgalmat választom,vagy őt. A kikerülési manőver 20 cm.er hílyán sikeres volt. A lábam akadt a lökhárítójába. Szét is rúgtam neki:) A lökhárító cserébe a lábam rongálta persze. Szerencsére be voltunk öltözve,sokat védett a surci szorosra fűzve,de így is kitekeredett a bokám. A mocit eldobtam csúszott kb 20 m.ert. A párom a könyökén,csípőlapátján térdén sérült,én a bokámon meg az újaimon,mivel ujatlan chopperes kesztyű volt rajtam.A motoron jobb oldalon minden letört,vagy elgörbült. Jött a mentő,aztán most bevagyok bugyolálva,de nem sokáig tűröm magamon,mert megzakkanok így. Óriási szerncsénk volt. Nem mentem gyorsan,kb 70-el. Senki nem jött szembe,hogy átgázoljon rajtunk a csúszás után. Ez egy jól belátható kanyar,ritkán veszik vissza a gázat a közlekedők,ezért már páran ott hagyták a fogukat. Örülök,hogy ennyivel megúsztam. Köszönöm a bukósisaknak a fejem, mert látszika koppanás nyoma,de megvédett minket. A kabátom lerojtolódzott hirtelen:) Ha esetleg valaki tud c2 es alkatrészeket jobb oldaliakat szívesen venném az infót. mire a biztosító fizet vége a szezonnak.
sirok a hónap végén van,én meg horvátba leszek akkor.
sirok nem vagyis nekem nem jön össze
Sirok?
Tudtok a hónap közepén egy olyan moccos bulit ahol tarthatnánk egy topik talit is?
csááááááááááááá
Érden 8-án shadow tali is 13,30 kor a tali bejáratánál !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én megyek két Sárvári moccos haverral aki tud guruljon el arra. Na csáááááááááá széles utat
jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó gurulást mindenkinek
Kedvem máris van..............,de semmi egyéb
Sajnos a ragyogó idő ellenére lassan már azt is elfelejtem, hogy kell beindítani a motort.
S ami a legszomorúbb, h. még legalább kb. két-három hét, míg ujra lesz annnyi időm, h. újra motorra ülhessek.

De ami késik...........
Lesz még alkalom, hogy kockásra üljük a seggünket a motoron!
én megyek ,má csak azé is
Pedig ezt most nem uszod meg banán:)