Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Nem sor kettes, egyhengeres! 1 henger, 600ccm! Ezért mondtam, hogy feeling motor. Semmi fordulat, brutál nyomaték. Puffan 3-at és kint vagy a sarkon! Nagyon jópofa hangja van, egy Arrow kipuffantó van rajta. Tulajdonképpen az XT 600-nak a blokkja van benne, csak az áttételezése más és persze nem kell rugdosni. Olaj-levegő hűtéses. Hátul 140-es, elöl 110-es gumi. Annyira stabilan gurul, hogy olyan érzésed van, ha leszállsz róla, akkor egyedül is tovább megy. Igazi kezesbárány a moci!
Amint az várható volt az eddigi nyilatkozatok alapján.
Erről az első telelever felfüggesztésről tehetnél még fel néhány képet, érdekelne, hogy is műxik ez!
Ha fékezel, nem süllyed az eleje, hanem emelkedik, mint az ES MZ-ké?

Ez levegő-olajhűtéses. vagy vizes?
Melyik az a belső?
a megfejtés:
Hi-tech soft chopper? Az a tank kísértetiesen hasonlít a Fazerére. Sorkettes? Mi ez?
Hello! Igen, szerintem eddig a roadster a nyerő! Talán ez áll hozzá a legközelebb. Egyébként csajoknak is ideális, mert a barátnőm 163 cm magas és telitalppal leér a lába róla. A súlypontja is alacsony, ezért tologatni is biztonsággal tudja. Gondolkodtam rajta, hogy megtartom neki, de nem igazán érdekli a dolog.
Szerintem roadster!
Hello Mindenkinek! Én elhiszem, hogy nem cruiser, de az is biztos, hogy nem is sport, mert ahhoz elég lassú. Túra? Lehet, mert 100-al lemegy a térképről. Jól feladtam a leckét mi? Most akkor ez mi is tulajdonképpen? Teszek fel még képet, hogy legyen mit analizálnotok!
Esetleg soros???
Netán boxer?
Rákérdezhetek?
Varaderó volt(V2)
Azóta tájékozódtam nem lett volna szabad ennyire rázni, (mivel volt velem nagyobb szaktekintély is) arra gyanakodtunk, hogy új korában tesztmotor lehetett és valami barom jól meghajtotta, és beéghetett valami. A kipuff is szép lila volt még a dob eleje is A Viragó ehhez képest egy villanymotor volt!!
Miután hazaértem majd felteszek egy képet a választottamról.
barcohba: 2 henger ,de nem V,
Tanult Topictársaim már adtak pár tippet, de ha nem hiszel nekik nézz meg pár honlapot ott, a cruiser kategóriát (néhol a chopper meghatározás alatt szerepel) és látni fogod a különbséget azok és az általad kínált gép között. Azt, hogy soha, pedig nem említettem a hozzászólásomban.
Sport-túra, vagy túra-sport, ebben nem vagyok profi.
Egy biztos, hogy naked (pucér)
kicsi10!
Na, mit próbáltál? (egyhengeres, vagy V2 volt, hogy rázott?)
Monnyuk, én új Deauville-t próbáltam tavasszal, és attól sem voltam elájulva.
És mit vettél?
.........ez talán olyan sport-túrás forma nem gyerekek??
Szeretek tanulni, úgyhogy légyszíves világosíts fel, hogy mi a pontos deffiniciója ennek a vasnak! Egyébként soha ne mondd, hogy soha! Elég jópofa feeling motor! Aki nem szeret száguldozni, annak tökéletes! Ti sem a sebességnek éltek, ha jól sejtem. Üdv!
Végül is nem túraendúró lett belőle
Bár az ergonómiát nézve nagyon nekem találták ki, de a nagy súly, ami ráadásul elég magasan van, ellene szól.Az általam kipróbált darab ráadásul úgy vibrált, mint egy rossz kávédaráló, pedig egy éves sem volt.
Végül is egy (majdnem)egyenes derékkal ülve, egy könnyen irányítható, nyomatékos túramotor mellett döntöttem
Ne haragudj de ennek köze sincs a cruiserhez aki kitalálta nagy esze volt
Sose tudni.
kicsi10 is túraendurót akar venni.
Bár ez abba se biztos, hogy belefér.
Cruiser??? Téged csúnyán becsaptak, de minket nem lesz ilyen könnyű. Szerintem nem ebből a fórumból fog jelentkezni a vevő.
Üdv Mindenkinek!

Van egy "97-es nagyon zsír Yamaha SRX 600-as cruiser mocim eladó! Ha valakit érdekel, dobjon egy mail-t a "madacsilaszlo@t-email.hu" címre. Kérésre küldök fotót is! Addig is mindenki vigyázzon magára!
Megvolt!
Szinte minden hétvégén motorozgatok.
Párszor kellett csak 2 hetet kihagyni.
Azt tapasztaltam, hogy 5-10 fok közötti hőmérsékletnél kb. 20-25 km után kezdődik a cidrizés, 10 fok fölött pedig 50 km-es távot lazán le lehet nyomni.
Gurult valaki a hétvégén? Ha jó marad az idő, -mártpedig Aigner mester szerint ennyi volt a "tél"- Akkor lassan be kéne röffenteni a gépeket.
Köszönöm!!
Elküldtem a tesztet a freemailedre.