Sziasztok.
Már nagyon régen írtam.... nem volt netem.
Hogy jártam a géppel kb 1 hónapja.........
Előzés. Fordulat kb 7000 erre bedadog. megyek tovább haza már 3000 nél is dadog, nem megy az első hengerem. ok. hazaértem, mondom kicserélem a gyertyát, remélem az, mert szívatóval is megáll a henger 3000 nél, 2 db plusz szűrő van beépítve az üanyag ellátó rendszerbe és kb 1 hónapja vplt takarítva a karbim...
Gyertya kicserélve, ua. dadog. :(
szétszedtem a karbit. Abból a Qvq kisipari szűrőből kioldotta a benzin (!) a ragasztót, és eldugult az első hengerem főfúvókája.....
Beszarás. Annyi szívtam már idén a kisipari alkatrészekkel, és mindig a jobbat próbálom venni belőle.
De a lényeg hogy nincs baja a gépnek. Mi baja lehetne.... Suzuki blokk... :):)
Mi asszonnyal is megvagyunk a 650-en, de abszolút megértem, amit mondasz. Se a motorozási tudásom, se a kis micsodám nem lesz nagyobb, ha 200 LE lesz a seggem alatt.
A kb. 100 lovacska úgy ahogy írod nagyon sok mindenre ölég...
Más: ha kell vkinek teljes azaz teljes, ismétlem: TELJES robbantott ábrák a Raptorról(650ie), gyári cikkszámokkal az utólsó kis csavarig (szó szerint) írjon mééélt, tolom a pdf-t.
Ja mondjuk nekem sem azèrt van ezres, mert a 650-es harmatgyenge. (Söt Dex motorjàval Kakucson szerintem jobb idöt karcoltam mint sajàtommal) hanem mert ez mèg exkluzìvabb, meg ha az èn közel 100 kilóm+ asszony egy kicsit könnyedebben leküzdi a hegyi szakaszokat.
Én meg már zsír űber profi Enduracccccce Alpok- Alpina bajnok vagyok és mégis szeretem! Lassan mindkét kezem a seggembe dugom úgy rakom le a térdkoptatóm! Az viszont ténmy h én is rádobnék még egy 70 le-t!
Sőt ha helikopterrel járnék azt mondanám,hogy szartalicska Nekem csak ezzel a beskatujázással van a bajom.Elkezdik nőimotorozni meg ujrakezdőmotorozni azt mindjárt a felét éri a vas.Sok ilyen zombi hülye gyereknek több se kell,csak az ,hogy a keménysrácoknak ez lófitty má nem is kell neki a RAPTOR.Érted hogy mit akarok kihozni ebből nem?.....
Mondjuk attól függetlenül én még kúúúrva nagyokat fogok motorozni az újrakezdő motorommal(Ami már három éve újrakezdő és az is marad egy jó pár évig)
Asszem Neked is újrakezdő motornak tűnne a 650-es raptor, ha Te is rettenetesen felhúzott triumph rocket III.-mal közlekednél nap mint nap, meg egyéb drag masinákat nyüstölnél min Tóth Zoli.
Csak attól durran el az agyam,mikor a bőrhajú kemény srác le nőikezdőmotorozza........ .A mi nem 180 LE meg nem megy 323Km/ ó-val az már újra kezdő meg nőies........egy pöcs és kész!
Csá Gábor!
Azért annak nagyon örülök,hogy egyben vagy!Mielőbbi gyógyulást kívánok neked és a paripának.Úgy sejtem mostanában lesz időd hozzá alkatrészt böngészni a neten..... Sok türelmet neked a fekvéshez,most ez a legfontosabb!A csigolya törés a mi családunkat sem kerülte el! 3 hete Faterom esett le a barackfáról neki is letört egy csigolya+1 elmozdult ,megsérültek valami idegek és állandóan fáj a gyomra.Kapott ilyen fűzőt,azzal tud már sétálni.Vigyázz magadra,és még egyszer jobbulást!
Motoros üdvözlet és kitartás : gzs
Üdv!
Köszi az aggódást!Már otthon vagyok.Teli a kórház műteni nem kell bénulés esélye kicsi hacsak meg nem rántom a hátam ésel nemmozdul a csigolya.
A zárójelentésből kiderült hogy nem is 2 hanem 3 van eltörve...de a lényeg hogy stabil a törés..igaz hogy tört le belőle darab meg valami kihegyesedtt meg vmi 2-3 mm-t összébb rogyott..már amit ki tudtam hámozni a sok szakszó közül..de jól vagyok.Űlnöm nem szabd egy jó darabig mert a friss forradás összerogyhat és deformálódva forr össze.Hasba a sok fekvés miatt trombózis megelőzése végett szurit kell adnom magamnak (véralvadás gátló) meg idén tuti nem kell dolgozni menni...
A motort szemügyre vettem..hát legalább pöccre indult...alapjárat jó viszont túráztatáskor fura hangja van..én arra gondoltam h a légszűrő telimehetett olajjal..A lengővillám megúszta..csak az a háromszőg rész szakadt szét a rugó alatt.kb ez is a legnagyobb baja amiért nem járóképes..a többi cserélhető Sőt még az első teló is épp...idomok sérültek..de egyébként ha valami ki nem derül később csúnyábban néz ki mint ami baja van.de idén tuti nem tudok vele foglalkozni..majd tavasszal és tsalán köv nyárra vagy a végére készen lesz apránként ahogy idő pénz engedi.
Hát komolynak hangzott a sérülés, mert két csigolyája tört, de mint kiderült stabil a törés, szal pár nap és haza mehet! A motor nagyon szerencsétlenül esett, mint a képekből kiderült, amiket Gabi mutatott, árokba fejre esett. Másik nagy gond, h a hátsó lengőkar és a rugó között valami elszakadt. De ezeket majd Gabi gondolom leírja!
Ami a lényeg! Jobbulást kívánok Raptor 650 (Gabi) kollégának! Sajnos egy biciklisnek köszönhetően náluk Gyomaendrődön összetörte magát! A hibás kerékpáros el is húzott a helyszínről, h rohadjon meg! Ma látogatom munka után... Mindenki vigyázzon így szezon végén magára!
Beviszed a szerelőhöz úgy! :D Viccet félre téve ha nagy a hézagod, akkor annak ilyen kopogó v csörgő hangja van. Én szerelőnél csináltattam, szal többet nem tudok róla. Asszem 25000 km-enként van elő írva, de szerintem érdemes gyakrabban állíttatni. Én minden második szezonban viszem, kb 15000-ként! :)
Csáóó Polis!
Igen rég dumáltunk. Huu hát igen a fék, nálam is ez volt a baj hogy fékolajcserénél most már nagyon lent fog a hátsó fék. De igazából nem nagyon használom, mivel ott van a motorfék és az első
Viszont kapott a gép két új gyertyát (NGK) A régit kiszedve pedig megtudod nézni hogy milyen volt az égés a hengeredben, mivel hogy az elektróda színéből sok mindent le lehet szűrni. Na az enyém fasza. Látszik hogy japán minőség Viszont képzeld el hogy a gyári gyertyapipája (Denso) eszméletlen drága volt: 7000 Ft darabja
Na de örülök hogy a konzol jól működik, hisz az orosz megoldást választottam (legyen benne bőven vassss) Használhatod kilépőnek is, simán elbírja a súlyod
Csákánnyyyyy
Csőő Roli!
(rég dumáltunk ). Nálam is volt ilyen fékolajcserénél, de semmi gond, én jobb szeretem így, mert nem blokkol be olyan hamar, könnyebben-pontosabban tudom adagolni.
Milyen szűrő volt, csak h tudjuk, mit ne vegyünk?