Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A folyadékkal tele van. Viszont a kupakot lecsavarva az a gumis hülyeség valahogy be van esve. Ha azt pumpálod akkor mi történik?
Vagy levegős vagy kevés benne a fékfolyadék de lehet pumpálni kéne picit rajta.
Igazából tuti elcseszték...........én visszavinném.
Szerintetek mi lehet a hiba!?
Elvittem a motort hogy lecseréljék a fékolajat és a csere után a hátsó féknél olyan nagy pedálút lett hogy csak na. Persze fog de nagyon le kell nyomni hogy fogjon. Az elsőn is le lett cserélve de az jó. Mit mondtok?
Köszi szerintem is valami ilyesmi lesz, mert ahogy nézem nem nagyon van hozzá alkatrész
Két gyönyörű vas Tokajban
Köszi Pisti hogy szóltál, egy igazi tűzpiros raptort vezethettem
Üdv!
Szerintem csinálni a leggyorsabb megoldás valami bowden javító készlettel így elsőre...bár sose próbáltam
Sziasztok!

Fél órája elindulás után 1 km-re elszakadt a kuplung bovden
Lszi segítsetek, hol tudnék beszerezni egyet

Kösz,
J68
Az is lehet, küld vissza a lánckereket, kitalálok valamit...
Dexraptor!
Berénybe Streetfighter nap?
Meg aki gondolja jöjjön Raptorral!
Tavalyiról vidi
http://youtu.be/c85gGaCqGdU

http://www.sportmotor.hu/motor...
Tudom, h rég beszéltünk, azért nem szóltam, mert úgy voltam h leszarom! Másrészt meg nem nyúlik azóta mert nem kell állítani. Csak eddig legalább nem kattogott! Tudom h beszéltük a felszerelést is... Voltam vele pályán egyszer júniusban Kakucson Ducati-s nyílt napon, de előtte voltam szerelőnél, aki direkt úgy állította emelőn, h a legfeszesebb ponthoz v hogy.... Most meg arra gondoltam h kapott új gumit, mondom biztos nem egyenesen áll a kerék, azért kattog.... de mint mondottam hátsó lánckerék...
Hali!Vidd el Szikora Bandihoz a lánckereket és méret akapján rendel hasonlót és Jt.Annyi a bibi hogy a belső körből le kell esztergálni 1-2 tized mm-t hogy felmenjen a helyére.Tán vmék yamaha lánckereke szinte ugyan ez a pici eltérést leszámítva
Eddig két ilyen reklama volt amit megnéztünk és kiderült(elszólta magát a srác), hogy felment vele pályázni és mefeszítette mert nem akart nagy terhelésváltás különbséget és két napot így ment pályán ami után tényleg egy kicsit megnyúlt, de mivel ez miatt nem cseréltük azért még 20000-et elment vele, a másik meg szintén nyúlással jött vissza(magáűnak tette fel mert szerelő) és ahogy megnéztük kiderült, hogy nem is az a lánc volt hanem csak akart még egyet azért az árért.....nyilván a második eset itt nem áll fenn, de azt nem tudhatom mennyire lett megfeszítve ezért kell ahogy beszéltük is anno egy számla a felrakásról(bár már minden határidő lejárt hisz több mint egy éve volt), miért vártál eddig?....
JT kerék nincs hozzá....ezt már lefutottuk akkor, más is vett esjotot és eddig még nem volt panasz....... ....ha esetleg valaki talál hozá jt vagy sunstar kereket amelyik passzol rá az jó lenne, de nekünk nem sikerült...
Sunstar
Fél évvel utána felhívtál, hogy ez van és elmondtam, hogy miképp lehet megoldani.....hívj fel, de amit nem én teszek fel arra én saját gart nem tudok adni mert nem tudom mennyire feszítették meg és, hogy nem attól nyúlt-e meg.....ha van számla a felszerelésről szó nélkül megoldjuk(bár a nyagykeres csak fél év gart mond rá)........
Köszi! Ismerem őket, jóban vagyunk, meg is fogom kérdezni, de nem is gondoltam h ők árulnak! Egy próbát megér! Nem hogy terepen, de még esőben sem voltam vele... Idegesít ha koszos a motor! Buzi locsolóautókat éjszakánként!
Szia
Beírtam a googlén hogy Cagiva Raptor lánckerék és az első helyen kidobta pl az Italmondo Webáruházat. Van nekik Raptorhoz lánckerekük. Típusról az én véleményem 10 év terepmotorozás után az hogy láncból D.I.D O gyűrűs, lánckerékből JT bár ott teljesen más az igénybevétel, a sár megesz mindent.....
Remélem segítettem valamit.
Szóval!
Ha emlékeztek, mondtam h 1000 km után a Did X gyűrűs 100 Le-s! láncom, amit TSanyitól vettem, rendszeresen Motul Factory Line-al fújok, meg van nyúlva! Igen egyben szettben cseréltettem, még a láncvezető is cserélve lett! Raptor/ 650 szerintem láttad h mennyire rendben tartom a a motort. Ezért nem is értem az egészet. Most szervizben a gép, mert kattog a lánc.... Következő a probléma: fogaskerékhegyre fut a lánc! 2500-3000 km után! Még nem vészesen, de ha így hallatszik tolásnál, elég rendesen és tönkre fogja tenni a láncot teljesen... És amit beszéltünk Sanyi h 100-ból egy Did lánc nem jó valsz igaz, mert sztem itt se a lánc volt a baj, az csak a fos hátsó fogaskeréknek tudható be, h szakaszosan nyúlt. Az első Jt lánckeréknek különösebb baja nincs, a hátsó "minőségi SJot fogaskerék lassan cserés! Ez mi? Ja és a piacon másmilyent, jelenleg 1 nap keresgélés után a szerviz nem talált.... Ezért Sanyi kérném segítséged ez ügyben! Többiek! Valami használható tipp, márka lánckerékre? Ja és ilyen átszámító programmal is nézték h milyen más gépről lehet jó a lánckerék, de semmi eddig!
Ok. Szólunk! Bár most más irányba ment a figyelmünk....
KECSKEMÉTI GOKARTPÁLYA! Gyeretek Ti is! Most hétvégén még jó idő lesz (talán idén utoljára :( ), így pénteken v vasárnap megyünk du-n kipróbálni magunkat, 4000 Ft fél nap 13.00-tól 20.00-ig! (szombat versenynap, tehát kilőve!) Pályán nagyon sokat lehet fejlődni!
Akkor a NGK CR8E lesz a befutó
Köszönet a tippekért.
Alternatívaként hidegebb éghajlatra írja a CR9E-t a szevízkönyv.
Itt azt mondja az egyik sv-s hogy neki NGK CR8E van benne. Na most melyik is lesz a befutó?
Hali!
Nekem NGK CR9E van benne ha jól emlékszem
Hellósztok! Ki milyen gyertyát ajánlana egy raptor 650-es blokkba? Pontos típusokra lennék kíváncsi!
Kösziiiiiiiiiii