Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérd le a telót...........Lehet gixxer600-1000 kevesebb macerával megy bele mint a miléé.
Nekem az sv-ből kiindulva egész kellemes volt.
Az akksit le kellett fektetni, hogy a gáztartály elférjen, ezért az akksitartó dobozka hátsó alsó felét ki kellett vágni és új darabkát hozzáműanyagozni.
Telóval kapcsolatban, meg max egy olaj- és ha kell szimering csere, aztán had szóljon. A mi szintünkön egy ilyen superbike telo rugójának elfáradásával nem érdemes számolni. Egyébként még az jutott eszembe, hogy Neked RS 250 komplett hátulja lenne tökéletes.
Pályán én se sokat járok, de azért foglalkoztat a dolog! Na most nekünk 650-esbe biztos h nem jó a komplett, abból kiindulva se hogy 180-190es kereked van neked is hátul, mint a Millének, nekünk meg csak 160! Lehetne távtartókkal alakítgatni, annyit nem ér az egész és szép se lesz sztem! Viszont ha csak a teló bemenne magában..... az akut hova raktátok, ha nem fért el a gáztartálytól? Nekem telót mindenképpen cserélnem v felújítanom kell.... szal most aktuális a dolog! Visszont egy ilyen "régebbi" Millének nem öregszik el a telója? Mint az enyém?
http://www.kepesmotor.hu/april...
Őt RSV forumról ismerem, hívd fel ha gondolod
Gondolkoztam én is ezen, de én ritkán járok pályázni.
de ha tudsz esetleg vmi jó vételt, vagy bontót....(Pesten)
Csak hátsó telóról nincs tapasztalatom, mert én lengővillástól cseréltem. Az újabb (2004 utáni) RSV komplett hátulja minden átalakítás nélkül (ill. mindkét oldalon 1-1 tizedet kellett lemarni) becuppant a Raptorba, csak a teló felső befogatásánál kellett egy kis helyet csinálni (az akkutartó átszabásával) mert a Mille teló tetején fixen van a gáztartály az xtráé pedig külön tartályos volt.
Én inkább komplett Millére cserélek! Bár Mille helyet gondolkoztam sor négyen is, olyanom még nem volt! Steve! nekem hátsó teló kéne! Mennyit faragtatok, h bele menjen a Milleé?

Én azért törött fékkarral nem járnék, vagyis én is jártam, de a hegesztés elengedte... Így ha valami baj volt a karokkal, inkább átmentem a szomszédba, leszedtem haver 2000-es 650-es sv-jéről és azzal mászkáltam.
Ha megteheted, akkor már cserélj felső fékmunkahengert is radiálisra. Ég és föld vele a fékhatás és az adagolhatóság. Mille faktoriról bontottakat gombért lehet szerezni.
Úgy lesz, mindenképppp
SZIA

ha sikerrel jársz a karok cseréjében akkor kimerítő beszámolót szeretnek mert én is nagyon szeretném a karokat kicserélni valami szépre mert szerintem az egyik gyenge pontja az egyébkén csodás motornak
ráadásul mindkettő hegesztve van az enyémen
Nahhh, tök jó, ilyesmire gondoltam, köszönöm!
Én feketét vennék, az is lehet, felhajlós lesz......megint sikerült állóhelyzetben eldöntenem a garázs előtt .....ezért is kellene
Én egy fél éve vettem eloxált kétujjas fék és kuplung kart. Egy az egyben egyezik az azonos évjáratú SV-ével! A régebbi karbis modelnél 1000 %, de én úgy tudom h az újabb/injektoros Raptorok a kezelőszervek ugyan azok maradtak. Asszem az újabb sv-ken is. Szal sztem ott is egyezés van. Nekem nagyon bejön és a motor is szebb lett vele!
Szevasztok!

Rendelnék eloxált fék/kuolung karokat (meeer eldőlt, s kéne másik ), viszont kifejezetten Raptorhot nehéz. Tudunk esetleg típusazonosságot vmivel? Gondolok én itt pl sv650 - ilyesmi. Vagy vki rendelt már ilyesmit?
Ha van ötlet, ill. BIZTOS tipp, kére,, jelezzétek!

Nagyon köszönöm!
Nu, én meg assszzzittem, h ritkaságokat szerzek....
Most màr annyira kèpzett leszek, hogy nyitok egy szakszervìzt ezres raptoroknak. Biztos nagy forgalmam lesz.
Ha az angol jobban megy szólj küldöm.
A kézikönyvek menüből letölthető a teljes gépkönyv (eredeti olasz nyelven sok képppel ilusztrálva):

http://translate.googleusercon...
Nagyon köszönöm igazán super. Már csak németül kell megtanulnom.
nyomtam a cuccokat a toldacuccot.hu-n.....
remélem jó lesz
nagysteve73@gmail.com
Ha tolsz egy méélcímet, eltekintek tőle
Èrdekel! De szexuàlis szolgàltatàst nem nyùjtok èrte.
Találtam egy német Service Manualt. Esetleg?
OK, köszi!
Majd lefotózom nektek, mert 2 fajta is van.