Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Annak idején mikor megvetted nem akartam elvenni a kedved tőle.(én sem örültem volna a rózsaszín köd miatt,ha bele vau-vau )De a villa nyaknál nem tűnt valami gyárinak(a gyárban is van selejt...)a hegesztés,mikor rákérdeztem az eladótól azt mondta hogy ez teljesen gyári nyugodtan elhihetem.Kb 150 ezer forintot engedett kapásból az árból Tán ezért sem vettem meg...gyanúsnak találtam .Nagyon szar ügy,sajnálom.Ilyenkor mit lehet csinálni? Kéne szerezni egy vázat hozzá talán ki tudnál szállni belőle normálisan......
Igen az én gépemről van szó. Átbaszott de k..vára
Leírom röviden a helyzetet, hogy mindenki tanulhasson belőle, ha már én megszívtam. Eladta nekem a motorját úgy hogy karambolmentes. De kiderült most az eladáson hogy nem megy át az eredetvizsgán, mert hozzápiszkált a váz hegesztéséhez. Így fenn áll a lehetősége hogy több részből áll a motor! Tilos hegeszteni a vázat, mert utána nem tudod eladni. Ő pedig mindezt megjátszotta, majd valahol levizsgáztatta az eladás előtt. Így esélyem sincs bebizonyítani hogy ő az aki hozzányúlt a vázhoz és nem én. Ilyenek történhetnek meg az emberrel ha jóhiszemű.
A Te gépedről van szó nem?
Szerintem én voltam az.Miért kérded?
Hello!
Nem emlékszik valaki arra a szőke nőre aki négy évvel ezelőtt árult egy Kék 650-es raptort Veszprémben a Tatay motorkereskedésben?
Valaki még említette is itt a fórumban hogy volt megnézni de nem engedett az árból és nem vitte el a motort.
Ha egy szétberhelt, vagy db killer nélküli dobról beszélünk akkor joggal reklamál a rendőr akár e jelölésű akár nem, de egy eredeti homológ dobba szerintem nem köt bele. Nekem ilyen jellegű problémám soha nem volt az Yamaha Akrapovich rendszerrel. Még a műszakin is átengedtek, pedig vad idegenként mentem be a vizsgatelepre.
Mondjuk a komlói úton lévő faháznál ebédelve lehetett hallani egy-két dobhártya repesztő gépet. Kérdeztem is a pultos csajt hogy bírja ezt egész nap? Nem volt őszinte a mosolya.
Az utsó gurulások egyikén a Mecsek pihenőnél,10 motoros közül 8-at hangos kipufogó miatt büntetett meg a rendőr.K.vára leszrta az E betűt. Ha nem tetszett a rendszer a páciensnek nagyon "szívesen"elkísérték hang mérésre(ha hangos volt ,annak a költsége is rájött a büntire) Ha engem kérdezel,a hangos kipu árát inkább költsd benzinre(az se olcsó)
Azért a rendőr se hülye. Egy nyitott dobot azért felismer, ha másért nem a nagy hangja miatt. Gondolom az E jelölésűt is csak akkor fogadja el az utcán ha benne van a DB killer. A korábbi kipufogómból egyszer vettem ki hosszabb távra, de fejfájás lett a vége, olyan hangnyomása volt.
Nyugaton talán még zajszint mérő is lehet a rendőrnél. Nem egy nagy készülék.
Erről a legalitásról jut eszembe amikor a Homasita nevezetű híres-neves üzletbe keveredve megnézetem a motoros termékeket. Az index csomagolására ez volt írva, közúti forgalomban nem használható, csak zártpályás helyen működtethető...
Szerintem ez teljesen változó és rendőr függő! Már megbüntettek az egészségügyi dobozért, de meg is érdemeltük..... Ha hibát akarnak találni, jó eséllyel úgy is találnak valamit, pedig én is törekszem az E betűs, legál cuccok beszerzésére. A hangos dobért speciel még nem szólt senki az elmúlt 6 évben, hozzáteszem éjszaka nem is hergelem a belváros lakóit.
Viszont a külföldi kirándulás miatt, bennem is felmerült, h a gyári dobjaim számát és az E betűt rágravíroztatom a nyitott dobjaimra... Mi a véleményetek erről?
Nem kell külföldre menni, hogy számon kérjenek a dob miatt. Van ismerősöm akit eléggé megszorongatták a yardok egy egyszerű közúti ellenőrzésnél amikor -az egyébként hangosnak nem mondható- sport dobját kezdték firtatni. Tudom ez még nem általános itthon, de az izzókészlet és az EÜ doboz után akármi jöhet...
Nézz utána a dob műszaki adatainak, mert pl. az osztrákok és a németek harapnak a környezetvédelmi és hangerő besorolásra. Nem tudom a pontos adatokat, de volt már ismerősöm, akit szopattak ezek miatt rendesen. Persze az csak akkor, ha akarsz egy jót csapatni a Großglockneren...
Tudom, hogy vannak lehetőségek a vizsgáztatásra, csak nem akarok az út szélén vitatkozni egy olyan rendőrrel akinek kiadták, hogy bármi áron behajtsák rajtam az elherdált adóforintokat. Az előző gépemre is olyat vettem, de ott sikerült típusspecifikusat kifognom ezért nagyon egyszerű dolgom volt.
Most is nézegettem a neten használt dobokat, amiket akár baráti áron is meg lehetne venni, csak az összekötőcső kérdés számomra. Neked a Mastek dobhoz adták a megfelelőt, vagy gyártani kellet? Ha az utóbbi akkor hol, és mennyiért lehet megoldani?
Szerintem az ilyen legál verzió pl Aprókavicsból v Arrowból v hasonlókból létezik, viszont borsos áron! Nekem Mastek van, magyar, teljesen jó, de vannak más magyar gyártók is szintén occsóbb pízért. Ja és az enyémhez is van szűkitő! A vizsgára pedig visszarakom a gyári dobokat, kb négy csavar! Azért az E betűkért nem biztos h megéri annyival többet kiadni....
Sziasztok!

Gondolkodom a kipufogódobok lecserélésén. Valami homológ verziót szeretnék amibe nem kötnek bele a vizsgán ha bent van a db killer. Van valakinek tapasztalata ilyen téren? Mit ajánlotok?
Köszi a segítséget. Megpróbálom követni az instrukciót. Ha nem megy mindenképp kereslek.
Felülről nyúlj be a gumi alá csavarhúzóval, de tegyél rongyot alá nehogy a festés bánja. Csavarhúzóval ki tudod billenteni a gumi peremezését és felfele kijön az egész. Érthetőbben nem tudtam le irni de ha fel hivsz a 70/3851247 számon akkor elmondom
Már csak az a kérdésem, hogy küzdöm ki a gumit?
Gondolom csak be van pattintva valahova, de hová?
Felfelé kell húznom vagy előrefelé?
Az injektoroson is ugyan úgy kell. Kiküzdöd a gumit a gyujtáskapcsolónál és alatta találsz 2 imbusz csavart, ha azt kihajtod akkor fel tudod hajtani a tankot és alatta van a légszűrőház.
Nekem szerszámkészlet se volt, de ha lenne körmöskulcsod szerintem akkor se férnél hozzá a teleszkóphoz.
Sziasztok.
2006-os 650ie-n hogy tudom felnyitni a tankot a légszűrő cseréhez?. A karburátorosnál a gyújtáskapcsoló körüli műanyagot kell a négy csavarral eltávolítani, de az injektorosnál hol kell keresnem a megbontási lehetőséget.
A másik kérdésem, hogy a gyári szerszámkészletben van körmös kulcs ami a hátsó lengéscsillapító állításához kell? Az enyémben nem találom.
Köszi!
Sziasztok!
Hozzám került egy zsír új KN légszűrő. Azt tudom biztosan hogy 1000 es Raptorhoz jó, azt nem tudom h az injektoros 650 es Rapcsiba ugyan olyan kell e mint a karbisba mert a karbisba ugye ott a négy kis fül amivel oda kell csavarozni. Ezen nincsenek ott a fülek, így az én karbisomba nem jó úgyhogy eladó ha valaki ad egy jó ajánlatot vagy valami jó cserét kínál. Korrekt összegre kell gondolni, nem a bolti 20e Ft környékére..... nekem sem annyiban volt, nem meggazdagodni akarok. Ha valakit érdekel teszek fel képeket.
Sziasztok.
Lehet, 1000-es Sv-vel nem mentem, de többfelől is azt hallottam, h az első teleszkóppal variálni kell (sűrűbb olaj miegymás), plusz a fékkel, plusz nem árt ha rak az ember rá fém fékcsövet .... stb.
Azért az ezres SV-n full állítható gixxer futó van nem a 650-esé.
Igaz még nem a divatos fordított csak a 2000-2003-as verzsön.
Szeva!
+ 1 a Raptornak!
Nekem Raptor van, szomszédnak Sv, igaz csak 650-esek, de teleszkópban ugyan az a koncepció, mint 1000-es társaikon. Az Sv-nek a teleszkópja puhább, ezért a kátyús úton jobb, viszont a raptoré (Marzocchi) sokkal pontosabb ha jó minőségű úton mész. Érzésre is totál más a két motor és nem csak a teleszkópból kifolyólag (lásd váz, fék üléspozíció stb.) mindkettőt kipróbáltam pályán is, és teljesen másképp viselkednek! Ami a durva, h az SV-vel sokkal könnyebben le tudod tenni a térded! De mondom MÉÉÉÉÉ? Ez a kérdés megválaszolatlan marad, viszont ami tény h a Raptorral saját tapasztalatom alapján azt kell h mondjam, h tempósabban lehet venni a kanyarokat. Nem bántás képpen Sv-s kollégák (van néhány pozitívuma az Sv-nek a Raptorral szemben pl alkatrész ellátottság), de az SV a Tesco gazdaságos kiszerelése a Raptornak! Ja és óriás köszi Stevenek a múltkori 1000-es Xtra Raptor próbáért Kakucson! Szal vegyed megfele azt a Raptort! :)
jahm, látom már, hasonlók a telók, mint a kis Monsteren...