Egy újabb kis pimpelést hajtottam végre.
Felkerült egy str8 ledes hátsó lámpa, mely magában foglalja az indexeket is, így a gyáriakra nincs tovább szükség.
Minden led dupla a lámpában, az oldalsó 3-3 piros sárga a középsők több sorban piros-piros
Helyzetjelzőnél az összes pirosan világít
Indexelésnél az oldalsókon plusz villog a sárga (de közben a piros is világít)
Féklámpánál a középsők plusz pirosa is világít. http://www.rsvforum.com/kepfel...
Sziasztok!Moci vásárláson töröm a fejem. Először egy ducati monster 695-re gondoltam, de az szervizeltetése állítólag nagyon drága(csak a munkaóra az egyik szerviznél 8ezer ft)Ezért most a raptor 650-essel próbálok barátkozni. Milyen tapasztalatok vannak erről a mociról?Különösen a szervizköltségek, a megbízhatóság érdekelne. Köszi
Hellósztok! Nem tudja valamelyikőtök hogy melyik az olajleeresztő csavar a Raptoron? Mert van két csavar az alján. Egy ínbuszfejű és egy hatlapú. Na melyik lesz a befutó?
Azt kell eldöntened,hogy neked mire kell!Azt mondják ,hogy a GSX-R-nél jobb futóműje semminek nincs(a teljesítménye is sokkal nagyobb)Jó vele kanyarogni autópályázni meg minden.Kár lenne vele összehasonlítani!
A raptort igazából élmény motornak nevezném.Nyomatékos jó vele szerpentinezni,de én autópályára nem szeretek vele menni.120-130km/ó az jó neki de 150-fölé már kínzás szerintem.200 körül mentem már vele de az már nem az én világom(szerintem a raptoré se)Ebben a tempóban (110-120)5-6 l a fogyasztása.Ha utast viszel az ne legyen nagy darab(mint én vagy te )mert nagyon leromlanak a menettulajdonságai .Szerintem mindennapi motornak is használható .Dolgozni járni meg egyebek,bár bevásárlásra már nem annyira(nulla a pakolhatósága)Tanktáska is csak szíjas jöhet szóba a műanyag tank miatt.(igaz ,hogy a szokásosnál nagyobb tankja van :19l)Az 1000-es valóban jobb választásnak tűnik(nagyobb a hátsó gumi, a kipufogódobok,van rajtuk korm.lengés csillapító gyárilag) csak én 1 év keresés után feladtam.Vagy drága volt vagy drága+fos amiket fel lehetett lelni Magyarországon.Kint lenne érdemes körülnézni talán.......
Asszem röviden ennyi,ha van még kérdésed bátran tedd fel a többiek is biztos szívesen leírják a tapasztalataikat.
Sokkal erősebb ..............Kb olyan erős igen a mint karbisok!(2002-2003-ig)Az injektorosnak a gyújtás képébe belenyúltak már az olaszok meg tán a vez.műtengelybe(ebben nem vagyok biztos)és így már pár lóerővel többet tud.A két kipufogó miatt kicsit karakánabban szól és ettől picit talán erősebbnek tűnik.Nekem ez előtt volt sv-650-esem is,de nem azért cseréltem le mert az rosszabban ment,hanem mert ennek a futóműve,hangja,fékje,az első telója sokkal masszívabb
-A motor váltásthoz gratulálok(affene a gusztusod)
-alkatrész nem kell hozzá.... (szerintem megoldható minden rajta occsóért)
-találni nem nagyon lehet
-behozni már talán előbb sikerülne(2005 ig gyártották)
Eleinte én csak ilyet szerettem volna,de aztán kénytelen voltam "lejjebb"adni.De szerintem ez is elég élménymotornak.....
Motort szeretnék váltani és arra gondoltam ,hogy egy ezredes raptor vennék.Na de annyira nem ismerem a típust. 1x egyet próbáltam és tetszett. Valaki tudna beszélni a rossz tulajdonságairól.Meg esetleg,hogy milyen itthon az alkatrész ellátottság ?
Arra gondoltam hogy Olaszországból hoznék,de nem tudom,hogy megéri-e. A gond,hogy itthon egy darab sincs eladó.Vagy ha tudtok eladót szóljatok.
Hali!
A hátsó lámpa érintkezőjére érdemes ránézni(ahol az égőhöz ér,nem valami atombiztos megoldás)Az enyém is meg van moddingolva kötegelőszalaggal......így van már régóta és műkszik
Szeva!
Már én is a féklámpára gyanakszom csak a helyzetjelző részére....
Agyalva h mikor is csapja ki a biztit.. ekkor ugye se index se féklámpa se műszerfal nem megy...
Na mikor kicsapja akkor nem indexeltem se nem fékeztem..így marad a műszerfal meg a féklámpa..de szerintem a helyzetjelző része mivel nem fékezéskor csapta ki.A műszerfal jó biztivel működik leégve nem látszik benne semmi szemre ...Majdcsak kialakul...csak hát én hót sötét vagyok az áramos dolgokhoz
Sziasztok.
Még egy kérdésem lenne, hátha van valakinek tapasztalat.
Ki szeretném cserélni a tűszelepemet is. Végigtelefonáltam egy csomó helyet. Így hogy raptorhoz nem tudott senki. Beszéltem suzukisokkal, néhányan azt mondták hogy nem biztos hogy ugyan az a tűszelep kell ebbe is...... úgyhogy most nem tudom hogy merjek e rendelni bele SV tűszelepet. Lécci segítsetek.
A benzincsapom pedig egy ratyi kínai motorokra való kínai csap volt, azért szart be. Most vettem rá egy Yamaha Majesticra valót, kicsit másként kell elvezetni a csöveket de amúgy hibátlan.
Csá!
Erre nem is gondoltam de lehet van benne valami...na majd számon is kérem rajta
Egyébként nem tudod véletlen h az az service bizti alá mi tartozhat? A Szervizes cd-n nem találom meg amúgy is olaszul van...
Csak mert hátha megtalálom hétvégéig a hibát..mert így kicsivel közelébb volnék hogy miket nézzek át..
Most már bizton állítom ,hogy mi(vagyis én) kocamotorosok vagyunk!Vasárnap abban a zegernye időben átjött az após...."hogy mivan nem megyünk?" Pár ezret már beletekert a vasba karácsony óta.Én tán még százat se..... Amúgy mizu?
PAZZAZ !Az enyémből le van vágva 2-2 centi,így is mocskos széles!A garázskaput ki kell nyitni teljesen,mert a szimpla ajtón nem férek ki vele.A gyári bukógomba nem megy vissza a helyére mert vastagabb falu a cső.(vagy csere vagy eszterga).A villahídon levő vájúba nem megy bele, a saját(a pazzazosat) bakját kell rá aplikálni.A többi (bowden,tükör,karok konzolja)az passzol.
Felkerült egy str8 ledes hátsó lámpa, mely magában foglalja az indexeket is, így a gyáriakra nincs tovább szükség.
Minden led dupla a lámpában, az oldalsó 3-3 piros sárga a középsők több sorban piros-piros
Helyzetjelzőnél az összes pirosan világít
Indexelésnél az oldalsókon plusz villog a sárga (de közben a piros is világít)
Féklámpánál a középsők plusz pirosa is világít.
http://www.rsvforum.com/kepfel...